Naja smaak, alles wat hij pretendeerd wat niet goed is aan die game vind ik een beetje slappe redenering.
Gepimpte wapens zien eruit als jaren-60 gordijn
Tsja, ze zijn gegraveerd met veel details die je alleen op HD scherm echt kunt zien. En ze zijn goud. Bovendien hoef je 'm niet te pimpen als je 'm niet mooi vindt. Niet zeuren als je het dan toch koopt en het lelijk vindt.
Shopping tijdens missie is kut vanwege het "ik zie een schermpje, lees niks en druk automatisch op -reactie"
Dat is gewoon dom, er verschijnen al bijna nooit vensters in beeld dus waarom je in godsnaam bij het zien van een venster een op -druk-reactie krijg ik weet niet hor... Bovendien, die ene keer dat je 't ziet in het half uur... Niet iets anders de schuld geven van je eigen incompetentie.
Sniper is bagger, want de vijand weet wanneer je op ze mikt
Helemaal niet waar, je kan gewoon wachten tot ze hun kopje achter hun schuilplekje omhoog doen (ook op professional). En ja soms rennen ze weg in een bepaalde richting, dan moet je beter schieten en als je ze dan niet raakt is dat je eigen schuld... Ik heb regelmatig met een maat minuten lang naar stilstaande vijanden gekeken die niet bewogen omdat ze niet wisten dat we er waren.
Overkill is kut, want hij komt altijd te laat
Ook niet waar, dat is volledig afhankelijk hoe je het speelt, als je pas de AGGRO neemt als er nog maar 1 mannetje over is, ja dan krijg je inderdaad vrij laat je Overkill. De echte tactiek is om gewoon meteen die AGGRO vol te pompen bij 1 van de 2 gasten en dan is de Overkill ideaal, gisteren regelmatig 3x Overkill binnen 1 gevecht gehaald. Top. Dus wederom niet zeuren als je nog niet hard geoefend hebt en nog incompetent genoeg bent om er goed gebruik van te maken.
Als hij zegt, ik kan om een of andere reden gewoon niet wennen aan de controls, of het spel ligt me gewoon niet omdat ik niet zo'n speler ben als je zou moeten zijn in de game of whatever, a la, maar hij heeft de game gewoon niet lang of niet goed genoeg gespeeld om een reeel oordeel te vellen. Basta.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2008