1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja smaak, alles wat hij pretendeerd wat niet goed is aan die game vind ik een beetje slappe redenering.

    Gepimpte wapens zien eruit als jaren-60 gordijn
    Tsja, ze zijn gegraveerd met veel details die je alleen op HD scherm echt kunt zien. En ze zijn goud. Bovendien hoef je 'm niet te pimpen als je 'm niet mooi vindt. Niet zeuren als je het dan toch koopt en het lelijk vindt.

    Shopping tijdens missie is kut vanwege het "ik zie een schermpje, lees niks en druk automatisch op (A)-reactie"
    Dat is gewoon dom, er verschijnen al bijna nooit vensters in beeld dus waarom je in godsnaam bij het zien van een venster een op (A)-druk-reactie krijg ik weet niet hor... Bovendien, die ene keer dat je 't ziet in het half uur... Niet iets anders de schuld geven van je eigen incompetentie.

    Sniper is bagger, want de vijand weet wanneer je op ze mikt
    Helemaal niet waar, je kan gewoon wachten tot ze hun kopje achter hun schuilplekje omhoog doen (ook op professional). En ja soms rennen ze weg in een bepaalde richting, dan moet je beter schieten en als je ze dan niet raakt is dat je eigen schuld... Ik heb regelmatig met een maat minuten lang naar stilstaande vijanden gekeken die niet bewogen omdat ze niet wisten dat we er waren.

    Overkill is kut, want hij komt altijd te laat
    Ook niet waar, dat is volledig afhankelijk hoe je het speelt, als je pas de AGGRO neemt als er nog maar 1 mannetje over is, ja dan krijg je inderdaad vrij laat je Overkill. De echte tactiek is om gewoon meteen die AGGRO vol te pompen bij 1 van de 2 gasten en dan is de Overkill ideaal, gisteren regelmatig 3x Overkill binnen 1 gevecht gehaald. Top. Dus wederom niet zeuren als je nog niet hard geoefend hebt en nog incompetent genoeg bent om er goed gebruik van te maken.

    Als hij zegt, ik kan om een of andere reden gewoon niet wennen aan de controls, of het spel ligt me gewoon niet omdat ik niet zo'n speler ben als je zou moeten zijn in de game of whatever, a la, maar hij heeft de game gewoon niet lang of niet goed genoeg gespeeld om een reeel oordeel te vellen. Basta.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  2. copycat

    copycat Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeie interpunctie. Vwo lulletje. In die mega lange release lijst van jou zitten drie goeie spellen kom op zeg zeker geen playstation 1 gehad daar kreeg je om de week een goede titel. Ik wil alleen zeggen dat de afzetmarkt zo is ingesteld dat je het liefst om de drie vier jaar een nieuwe spelcomputer moet kopen en dan is het nog de vraag of er goede spellen op komen :mad:!??. Tot nu toe vind ik de xbox 360 bagger echt bagger. Tuurlijk er zijn een paar goede titel mass effect, gears of war, Halo 3, Kane en lynch, assain's creed maar de lol is er erg snel vanaf. Alleen Halo 3 is voor mij een echte blijver die kan ik zo nu en dan spelen de rest wordt saaai. Ik ben er ook een die mijn geld niet gaat uitgeven aan de orginele spellen maar ik downe en brand ze gewoon. Op deze manier vind ik het spelwezen van vandaag de dag wel uit te houden!!!

    Stoerverhaal laat me niet lachen sulletje!!!

    /Mod Flamen, gebrande spellen etc etc. Even een weekje afkoelen voor jou ~Kevf

    Kane en lynch is dus voor mij in ieder geval echt een betere game!! Army of two is echt overtrokken en voldoet voor mij in ieder geval niet aan de verwachtingen. Deze game is dus echt geen geld waard!!! Wat een poepgame

    Ik geef toe ik heb hem niet uitgespeeld en gelukkig ook niet erg eentonig en saaie omgevingen. Wie wil er nou nog in een hovercraft geval varen tot drie stukken toe bah. Ik wil een snelle speedboot met vette Guns en rakketen.
     
  3. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je er dan een ? vind ik altijd leuk als mensen een 360 hebben en dan zeggen dat er niks aan', of 't niet goed doet, enz. enz. =(


    maargoed ik twijfel een beetje over de game als ik 't zo lees speel je em vrij snel uit, dat is tog wel een minpuntje voor mij, maar daarnaast lijkt hij me ook erg vet
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    hmmmz vind dat je overal gelijk in hebt behalve hierin (je hebt wel gelijk maar hij bedoelt iets anders) hij bedoelt dat je vaak genoeg op iets mikt waar net een gastje achter schoot en als je er dan op mikt dan laat dat gastje 1 op de drie keer niks meer van zichzelf zien. Heel irritant op professional.

    voor de rest prima spel echt. Moet nu alleen nog de Retirment savings achievement maar dat duurt nog wel even denk ik zo..... Zit nu op de 65 miljoen pas....
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Wel grappig dat als de interpunctie je niet zo 'boeit' dat je er nu wel iets mee gedaan hebt en ook heb toegepast, bravo!


    Misschien is de James Bond reeks iets voor jou;)

    Ow en wtf zijn rakketen?
     
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachwekkend weer hoe vreselijk sommigen zich kunnen opfokken bij een meningsverschil.

    On-topic: ik ben nu toch wat lastige stukjes tegengekomen op contracter (medium moeilijkheidsgraad). Vooral einde delen van missie 5 en nu stukken in missie 6. Echt hordes vijanden. En dan die kunstmatig intelligente idioot naast me, die af en toe echt van die 'wtf-acties' heeft.
    Hierna achievements hunten!
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ijsjes.
    Ik krijg AoT binnenkort, kan niet wachten.
    Zijn de achievments een beetje re doen ?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe moet ik in godsnaam in splitscreen een Ranked match spelen?
    Bij Halo 3 kan ik gewoon heel simpel aangeven dat een 2e speler meedoet door op A te drukken, en daarna inloggen.
    Bij een Unranked match heb ik wel een keer splitscreen gespeeld, maar dat was met een Guest profiel.

    Iemand enig idee hoe dat in zijn werk gaat?
     
  9. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Tot daar gelezen en ik wist wat voor je iemand je was :{.



    Back on-topic:

    De Game bevalt heel erg! het hele agro-systeem is echt leuk bedacht (alhoewel het af en toe een beetje slecht uit de verf komt) en de cut-scenes zijn echt héél erg vet, dit soort games die echt puur op de co-op gericht zijn hoop ik nog veel vaker tegen te komen :thumbs: .
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien lijkt dit je dan wel wat. ;)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan alleen unranked matches spelen met een guest log in.

    Druk gewoon de toets die het beeldscherm zegt in het team match schern (dus via custom match en dan kan je hem selecteren.


    Trouwens iemand intresse om achievement van 1 billion te gaan halen met mij voeg me dan toe. Met vier nederlanders die meewerken kan iedereen makkelijk 9 a 10 miljoen per match verdienen (dus 20 met je partner) voeg me maar toe
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar kan ik Ranked dan helemaal niet in splitscreen? Gewoon met 2 verschillende gamertags.

    Als dat niet kan zal je mij nooit ranked zien spelen. Ik heb geen microfoon, en bij deze game is communicatie een vereiste.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Werkt heel omslachtig ;). Start een custom game en hierin moet je guest Y drukken (of iets anders, maar stata onderin iig). Vervolgens quit je en kom je in het main menu en kun je een quick match met je guest starten :)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij kan ranked gewoon niet....
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nee excuus, ik dacht dat het over gewoon met een guest spelen. Ranked kan idd niet.
     
  16. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister ook maar eens gehaald. Jammer dat mijn headset kapot is en online spelen dus bijna een no-go is.
    Maar de game is erg gaaf.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Echt zonde dat het niet kan. =(
    Bij Halo kon dat wel gewoon.
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo kan je ook alleen maar Achievements in je eentje halen. Free for all Ranked match. Dus eigenlijk komt het systeem van Ao2 op hetzelfde neer.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ao2 zie ik als een teambased game. Met Halo speel ik nog regelmatig Ranked Team Slayer in splitscreen, dus daar kan het wel.

    Zolang je allebei in hetzelfde team zit kun je volgens mij niks boosten, dus waarom het niet mag is voor mij een raadsel.

    Juist bij een game als Ao2 zou het logisch zijn dat ze dit toelaten. Communicatie is belangrijk bij deze game, en hoe kun je nou beter communiceren dan gewoon te schreeuwen tegen de persoon naast je op de bank. ;)
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Is eigenlijk ook een beetje vreemd. Ze zitten te verkondigen dat dit spel draait om 2 spelers, teamwork etc. Dan moeten ze ook alle 2 speler opties aanbieden :confused:.
    Dan kan je idd de persoon naast je een tik op zn kop geven ipv virtueel :9. Die kopstoot zou ik niet proberen bij je zus :D
     

Deel Deze Pagina