Juist niet, zoals ik al zei, de deal was, wij forfeitten die 2-2 match ( betekend dat jullie die met 3-2 winnen, en om daarna een nieuwe match te spelen.
Zodat we niet hadden wat gisteren gebeurde, dat die laatste map in een mum van tijd voorbij was en dat jullie daarna weggingen, en wij weer gelijk een nieuwe match moesten zoeken, wij wilde eigenlijk gewoon de hele avond bezig zijn, jullie wilde die match uitspelen die jullie eigenlijk gewonnen hadden kunnen hebben als je gewoon een nieuwe match vanaf 0-0 had gespeeld, hadden jullie die eerste match gewonnen met 3-2, maarja jullie wilde die persee uitspelen. tja eigen schuld
Er is echt geen moment bij ons geweest dat we dachten dat we de match zouden verliezen, maarja jullie willen toch geen nieuwe match omdat daar geen eer te behalen is, want de kans is groot dat jullie dan dik verliezen.
Wij zouden graag nog willen bewijzen in een nieuwe match dat we gewoon met 3-0 winnen als het 5 tegen 5 is, maarja jullie geven ons niet de kans dit te bewijzen, jammer genoeg'
ik denk ook niet dat jullie er echt vanuit gingen dat jullie die laatste map gingen winnen, de maps waar het 4 tegen 4 of 5 tegen 5 waren jullie gewoon kansloos.. en ja ok jullie winnen net 2 maps met een man meer, met 1 punt verschil, iig het verschil was groot nog.
Rondes gewonnen :
DSF- 12
u L - 7
Met 4 Tegen 5 man
DSF - 5
u L - 6
Met Even aantal man
DSF - 7
u L - 1
Zegt eigenlijk wel zat.. joh zo erg hoeven jullie er niet mee te zitten als jullie van ons verloren hebben, wij hebben veel en veel meer ervaring enzo.
En ja ik kan meer compliment geven aan een van jullie spelers : King Crow, hij speelde wel goed
Maar die andere spelers van jullie gedroegen zich als kleine kinderen en deden alleen maar schelden als ze verloren, en nou ons campers noemen, dat sloeg dus echt nergens op, wij hebben de hele match aangevallen terwijl jullie amper de spawn uitkwamen, king crow af en toe, maar de rest niet.
Jullie kunnen mischien wel goed worden, maar dan zullen jullie toch echt met wat meer aanval moeten spelen, en die attitude zou echt moeten veranderen, maarja ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren, king crow is de enige die durft aanvallender te spelen, en heeft een goede attitude, de rest zeker niet.
Klik om te vergroten...