uL I Unstoppable Legends

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door E-lite Victoria, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini mario

    mini mario Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ReaListiQ je wauw toen zelf met 4 man veder uL I ninjastar had het nog gevraagt aan je toen op dante,s dus da moet je ook niet zeiken groetje uL I mini mario
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hihihi, Mini Logt ook ff in....
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, waarom niet, ging gelijk op 4 v 5

    Ik kon echt helemaal geen 5e vinden dusja pech dan
     
  4. mini mario

    mini mario Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dag dat je clan de beste van EU was dan moet je toch ook wel een 5e
    man hebben
     
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Och jonge, ga nou niet dingen verzinnen, je weet zelf ook hartstikke goed dat ik nooit gezegd heb dat we beste clan van Europa zijn, en Wat heeft dat te maken met een 5e speler hebben?
     
  6. mini mario

    mini mario Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    niks maar je loop altijd zo stoer tedoen jah beste clan
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    :): echt slim ben je niet of wel?

    Achja, jammer dat jullie geen rematch willen, zou jammerlijk voor jullie een 3-0 worden :mad:

    u L, kunnen jullie die gefrustreerde 12 jarigen, namelijk ginyu & mario niet ff met hun lego laten gaan spelen inplaats van hier op het forum te posten...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  8. mini mario

    mini mario Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil best rematch vind ik niet erg
     
  9. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je clan wilt niet meer :):
     
  10. mini mario

    mini mario Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog een ding hoezo wauw je gisteren eigelijk een rematch werd het te heet onder je voeten ofzo omdat het 2-2 in maps stond?
     
  11. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet, zoals ik al zei, de deal was, wij forfeitten die 2-2 match ( betekend dat jullie die met 3-2 winnen, en om daarna een nieuwe match te spelen.

    Zodat we niet hadden wat gisteren gebeurde, dat die laatste map in een mum van tijd voorbij was en dat jullie daarna weggingen, en wij weer gelijk een nieuwe match moesten zoeken, wij wilde eigenlijk gewoon de hele avond bezig zijn, jullie wilde die match uitspelen die jullie eigenlijk gewonnen hadden kunnen hebben als je gewoon een nieuwe match vanaf 0-0 had gespeeld, hadden jullie die eerste match gewonnen met 3-2, maarja jullie wilde die persee uitspelen. tja eigen schuld

    Er is echt geen moment bij ons geweest dat we dachten dat we de match zouden verliezen, maarja jullie willen toch geen nieuwe match omdat daar geen eer te behalen is, want de kans is groot dat jullie dan dik verliezen.

    Wij zouden graag nog willen bewijzen in een nieuwe match dat we gewoon met 3-0 winnen als het 5 tegen 5 is, maarja jullie geven ons niet de kans dit te bewijzen, jammer genoeg'

    ik denk ook niet dat jullie er echt vanuit gingen dat jullie die laatste map gingen winnen, de maps waar het 4 tegen 4 of 5 tegen 5 waren jullie gewoon kansloos.. en ja ok jullie winnen net 2 maps met een man meer, met 1 punt verschil, iig het verschil was groot nog.

    Rondes gewonnen :
    DSF- 12
    u L - 7

    Met 4 Tegen 5 man

    DSF - 5
    u L - 6

    Met Even aantal man

    DSF - 7
    u L - 1

    Zegt eigenlijk wel zat.. joh zo erg hoeven jullie er niet mee te zitten als jullie van ons verloren hebben, wij hebben veel en veel meer ervaring enzo.

    En ja ik kan meer compliment geven aan een van jullie spelers : King Crow, hij speelde wel goed

    Maar die andere spelers van jullie gedroegen zich als kleine kinderen en deden alleen maar schelden als ze verloren, en nou ons campers noemen, dat sloeg dus echt nergens op, wij hebben de hele match aangevallen terwijl jullie amper de spawn uitkwamen, king crow af en toe, maar de rest niet.

    Jullie kunnen mischien wel goed worden, maar dan zullen jullie toch echt met wat meer aanval moeten spelen, en die attitude zou echt moeten veranderen, maarja ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren, king crow is de enige die durft aanvallender te spelen, en heeft een goede attitude, de rest zeker niet.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  12. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Realistiq je zei zelf gister dat jullie geen Rematch wouden... Wij wilden wel hoor. Mja Fuck we hebben gewoon goed gespeeld tegen jullie, waarom al dat gezeik! Stop gewoon met zeiken ook aan onze kant. Ik weet Realistiq we moeten soms wat meer "durven" zeg maar. Als ik dan zo vrij mag zijn om ook wat kritiek op DSF mag geven en vooral op jou Realistiq(rest ken ik niet goed genoeg) probeer af en toe minder te doen alsof je koning bent op alles. Mensen weten wel dat DSF goed is anders weten ze er gewoon niet genoeg van af. Je hoeft niet in elke post/zin te zeggen dat dat zo is (A).

    Voor de rest: Wat vinden jullie van ons logo?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck?? jullie gingen weg, wij wilde graag een rematch, wij spelen elke dag tegen jullie, wanneer jullie maar willen

    Ik kreeg gisteren een message dat jullie geen rematch wilde, dus wij gingen andere match zoeken
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa iedereen van ons ging wel weg dat klopt, maar toen zei ik dat we ws geen rematch gingen doen, pas weer op Vegas II en toen zei jij van wij willen denk ook geen clanmatch meer tegen jullie...
     
  15. Broodje_k1p

    Broodje_k1p Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben geen zin in een match die 6 uur gaat duuren
     
  16. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    als je beetje kan lezen staat er dat ik zeg dsf dat als ze meer spaning willen maar meer moeten aanvallen wat ze zo goed in zijn de beste je weet toch :p

    en gozer dammit gewoon deze message kost je cker 20 minuten als je alles zonder spell fouten wilt doen je heb gewoon geen leven als je nou je post tijd in gamen stopt mischien dat je dan wel dik oownt ;)
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht eerder Godin, maar dat zal wel aan mij liggen. En Ginyu, Perfection(want die komt daalk ook vast nog wel), Sadistik EN Realistiq ga even andere thread bezoeken. Beter als jullie hier over niets meer posten. 3-2 voor DSF. Ook werd er veel gezeken kap er over en ga no live Rainbow verder spelen joh!

    Wat vinden jullie van ons logo!?
     
  18. Liquid 2k7

    Liquid 2k7 Winnezonderstrijd

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zoizo man of the match
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb weer even een lading sneue posts verwijderd.:{

    Inderdaad. Dit is nu gewoon afgelopen, de game is gespeeld, klaar.

    De volgende die hier nog over door gaat lopen drammen krijgt een OW en als deze persoon al een keer een OW heeft gehad, dan kan hij even een tijdje op de ban.

    Nu weer terug naar uL en niet meer over de game vs DSF.
     
  20. NinjaStar

    NinjaStar Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Teh Ninja Is here !!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina