1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi Vitesse gered. Schulden kwijt, schone lei. Op naar de top, zoals van 1990 t/m 2002!!!!
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook gewoon nergens om met die Play-offs.

    De spelers krijgen meer wedstrijden dus ook meer kans op blessures. Als je 2e wordt stelt dit niks meer voor, want 5e worden is precies hetzelfde, wat europees voetbal bestreft.

    Hetzelfde geldt voor plaats 6 t/m 9. Gaat ook nergens meer over. Zometeen komt NEC notabene nog in europa terecht en zakken we WEER een plaats :confused:
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het belachelijk, dit is al de zoveelste keer dat de gemeente moet helpen. De belastingbetalers moeten weer zorgen dat een voetbal clubje niet failliet gaat.

    880 duizend euro betalen om een schuld van 26 miljoen kwijtgescholden te krijgen, belachelijk.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, maar het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld! De voetballers verdienen zoveel, zelfs bij de clubs die het niet eens te besteden hebben.....
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker hoor, die politiestakingen! Geen Gabri, geen Stekelenburg en Siem De Jong is nog een twijfelgeval. :mad:
    Zonder die politiestaking had Ajax gewoon hun beste 11 op kunnen stellen verdomme.

    edit: Ook De Jong niet tegen PSV. Lekker zo. Competitievervalsing is hier nu wel van toepassing. Davids en Perez spelen nou niet echt denderend, dus dat middenveld word volledig overlopen door PSV zou je verwachten. Nja, hopen dat het goed komt natuurlijk!
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gentenaar is ook een goeie keeper, daar niet van. Gabri zullen we wel missen ja, om Siem de Jong nou onmisbaar te noemen vind ik wat ver gaan want hij is nog maar een talentje.
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In dit geval vind ik hem wel hard nodig. De ene na de andere blessure speelt op bij spelers. Zeker nu net bekend wordt uit VI dat Gabri 4 tot 6 weken weg is. :mad:

    Ook Afellay blijkt nu onzeker te zijn voor morgen.
     
  8. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zelf schat het op een 1-2 overwinning:)..
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen flauw idee. En dan mis ik ook nog de eerste helft :'-( Vol spanning naar huis fietsen hoeveel het staat.

    Als ik dan toch wat moet zeggen, ga ik voor een 2-2.
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor winst Ajax omdat dat het enige is waar Ajax wat aan heeft. 8)

    Ik denk alleen niet zo'n spektakel als vorig jaar. ;)
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Voetbal maakt een stad. Hoor je iemand ooit over Leeuwarden praten? Terwijl Leeuwarden groter is dan Heerenveen?
    Dus dan maar wat belastingcentjes erin!! Voetbal clubje zoals jij het noemt, is veeel belangrijker voor een stad dan wat dan ook.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    bah, moet tentamen maken morgen avond :mad:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoelaat begint het? Ik moet ook leren voor een tentamen, maar dat moet wel lukken, ben vroeg uit dus vandaar. Hopen op een overwinning voor Ajax, ik gok een 3-1 overwinning. Huntelaar en Suarez beiden weer lekker effectief.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    20.45

    Heb er zin in :) Hopelijk kan de stream het aan. Ik ga voor een 3-2 voor Ajax.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh, het wordt zeker weer niet live uitgezonden via TV? T_T
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb net even gekeken en er stond verder niets over. Morgen heb je natuurlijk ook de bekerwedstrijd heracles - roda.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat is jammer dan, dan wordt dat morgenavond streamen! :)
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Op vrijdag alleen 1 live eredivisie wedstrijd op tv, de rest nooit. ;)

    Verrek vanavond Feyenoord. Mols gaat los. 8)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    HAHAHAHA, is die staking misschien toch nog ergens een klein heel klein ietsie beetje goed voor..
    'Normaal gesproken is hij niet klaar voor morgen, maar gezien het belang van deze wedstrijd kan dat misschien anders zijn. In 24 uur kun je nog veel doen.'
     
  20. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja trefbal altijd gevaarlijk :+ maar toch als je echt door je enkel gaat dan red je dat niet in 24 uur. Zelfs de wonder doktoren van psv kunnen daar niks aan doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina