1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Geel was overduidelijk terecht maar het is zo fucking zielig om te vragen om een kaart.:{
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    :emo:

    Ben er ook geen fan van hoor. Marja, de twee minuten daarna waren wel weer even 'leuk'. Daaraan was tenminste te zien dat het ergens om ging en dat er toch nog ergens wat vechtlust zat. Overgrote deel van de wedstrijd was dat namelijk niet echt aan het voetbal te zien.

    En damn Mendez...die bal moet er echt in! :'-(
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die actie van Gomes deed me trouwens denken aan een andere actie van een braziliaanse doelman. Dida.......

    Woofa, mijn opmerking was sarcastisch. Of course was het geel. Was ook wel ff nodig om de boel op scherp te zetten. Helaas had het niet echt veel effect.......
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja, 0-0. Schieten we niks mee op natuurlijk.

    Maar goed, we verdienden ook niet meer. PSV ook niet. 0-0 logische uitslag.

    Wel ongelooflijk zeikerig gedrag zeg van Gomes. Eerst liggen, doodleuk opstaan om een kaart te vragen en dan weer liggen. Mietje...
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Balen dat Heracles niet door is, had het ze wel gegund, ze speelden sowieso veel beter dan RJC
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, maar ik heb toch echt liever Roda in europa dan heracles.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd die hebben daar meer te zoeken ja. Want ik neem aan dat door in de finale te staan ze al zeker zijn van europees voetbal. Of geld dat niet meer met die playoffs??? Vind die dingen nog steeds verwarrend.....
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De ploeg die mijn avond prima verteerbaar heeft gemaakt is LAZIO \o/

    PSV - Ajax was kut, Genoa - Inter begon goed, toen weer eens rood voor rust, Mancini met z'n laffe tactiek, Inter volledige tweede helft gigantisch onder druk en in de 86e minuut valt de gelijkmaker. Gelukkig won Lazio in de blessuretijd van Roma en is het verschil tussen Inter en Roma nu 7 punten, wat er voor zorgt dat Inter minimaal 3 keer punten moet verspelen wil Roma langszij kunnen komen _O_

    Tottenham - Chelsea 4-4, 88e minuut Keane :eek: }:]
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    2de keer dit seizoen dat chelsea in de laatste minuut de 4-4 tegen krijgt :lol: ook al tegen Aston Villa ergens in oktober of november ofzo, de samenvatting zie je wel eens terug bij sport 1, daar laten ze als reclame samenvattingen zien van mooie wedstrijden
     
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Finale ohoo....finale ohoo \o/

    Heerlijk, 27 April naar de kuip!:)
     
  11. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug uit eindhoven.. Hing een goed sfeertje in het uitvak, jammer dat het bij 0 0 gebleven is. Ik denk dat dit ook wel de terecht uitslag is...
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooi om te zien hoe Huntelaar baalde van de tactiek van z'n trainer. Hij wilde graag wat meer risico met een extra spits. Huntelaar stond inderdaad veel vrij gisteren alleen was er dan vervolgens niemand die in de spits rondliep om de bal te ontvangen.

    Ben het met Huntelaar eens.. Hier schieten ze geen drol mee op.

    Wel weer een paar debiele ovetredingen gezien. Emanuelson is ook echt een domme vent. Eerst al dat interview van gisteren waarin hij zei dat het een soort van belangrijk was dat er een paar smerige ovetredingen gemaakt moesten worden. En vervolgens zie je het hem ook doen in de wedstrijd. Rot op. Ga dan lekker wat anders doen dan voetballen.

    De actie van Heitinga was inderdaad een gele kaart, en Gomes moet inderdaad niet zo huilen. Zonde om te zien. Wel weer mooi dat Heitinga na de wedstrijd gelijk even naar Gomes toe ging om een handje te geven.

    Ajax kwam met een leuke verassing door de opstelling, ze hebben er alleen te lang aan vast gehouden en ze konden het PSV niet lang genoeg lastig maken. Meer risico was imho beter geweest, je moet op een gegeven moment wel. Liever dat, dan bang zijn voor een tegengoal. PSV heeft het daarentegen gewoon degelijk uitgespeeld. Niet hoogstaand, maar wel met een prima resultaat.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Was er ook zo'n kneus in het publiek bij PSV die gebaren deed van ''huilen'' weetjewel, met de knokkels in je ogen wrijven. Dit deed hij toen Leonardo onderuit werd gehaalt. Zielig figuur..
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik, de :emo: was ook anders bedoeld. ;) En nu je het zegt leek het wel een beetje op wat Dida deed inderdaad. Al denk ik dat Gomes toch nog wel íets voelde. De meeste mensen overdrijven wel een beetje, maar zo opzichtig en zo erg ging wel ietsje te ver.

    Achja, ben benieuwd naar komend weekend. Hoop dat PSV beter presteert dan nu, want die paar kansen zijn niet genoeg. Die corners mogen ze voortaan ook wel eens beter gaan benutten. De helft was te laag en de rest voor Ajax. En dat met 10 corners...
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Complimenten voor PSV maar ik hoop voor de supporters dat die Vergoossen snel weggaat. Dit is echt resultaatvoetbal op zijn best. Beetje vanaf het begin af gaan verdedigen voor eigen publiek.
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    We krijgen dan ook vanaf volgend seizoen Stevens :)
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar ook. Vergoossen is interim-coach 8) Was ik ff vergeten
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Lichtpuntje voor mij na het gelijkspel PSV - Ajax is dat Manchester United nu 3 punten los staat van Arsenal en 5 van Chelsea na de winst op Bolton Wanderers. De 2 goals van Cristiano Ronaldo leverde een makkelijke winst op. Toch knap dat Ronaldo als winger topscoorder van Engeland is. Ook staat hij na deze wedstrijd weer alleen 1ste in het ESM Gouden Schoen klassement. Stiekem hoop ik dat Huntelaar nog kan stunten en de schoen pakt, maar dat zit er naar alle waarschijnlijkheid niet meer in.
     
  19. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhhh... vond dit eerlijk gezegd wel meevallen. Zat genoeg felheid in het spel van beide ploegen. In het begin van de eerste helft was PSV inderdaad niet erg aanvallend, maar naar verloop van tijd kwam daar toch wel verandering in.
    Ik snap eigenlijk niet waarom ze die Vergoossen gewoon niet houden. Prima trainer, blijft vrij rustig en heeft nog weinig verloren met PSV.
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ging Vergoossen stoppen na dit seizoen, vandaar de keuze voor Stevens denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina