Nou
gamertags zijn vet *) En ik dacht dat altijd de beste speler uit t team mocht bepalen of we gt's nemen of niet
En towel, ik ben het zeker met je eens over dat halo2>1>3 ik weet dat ik er wel weinig verstand van heb maar ik heb wel het idee dat idd met halo 2 ook wat hij zei van warlock dat je dan echt na gewoon 4 sec meteen weerd dood bent en geen idee hebt van waar je beschoten bent. Misschien ligt dit ook wel een beetje aan de maps maar ik had het idee dat dat ook wel op midship en lockout kon, dat je dat andere team echt super hard onder druk kon zetten.
En ik weet niet hoe t met halo1 zat maar met halo 2 kon je idd gewoon in je eentje als je facking goed was echt wel hun hele team uitschakelen, naja of iig 3 ofzo gewoon 1 beetje dubbelshotten, lekker clutch doen
en idd bxb is ook zoveel meer skill en zorgt voor zoveel meer mogelijkheden om te overleven als je shieldless bent dan nu in h3, nu is het gewoon als je shieldless bent moet je gewoon wegrennen voor leven omdat elke noob met dit systeem raak slaat.
Damn ik heb geen zin meer om te leren, maja nog 1.5 week en dan kunnen towel's team, miss. dat nieuwe team van poel, l3, en legend's team pakkie gaan krijgen
Klik om te vergroten...