1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt mino nemen, maar misschien wilt mino niet ;). Mino heet ook tom supervet. Attilus ben ik nog nooit over te spreken geweest.

    Fear is goed, verander het in Fear wilt jou ofso.

    En ik zei het toch adam! En maar stresse dat hij niet goed ging doen.

    NOg een toevoeging voordat ik pizza ga eten, ELK MM toernooi is kut.
     
  2. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    jeej L3 heeft Devastation verslagen dus volgens mij zitten ze nu in WB round 3
     
  3. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha dat geldt ook voor jou hoor, kwweet niet waarom je devastation als voorbeeld neemt :b: Ciao
     
  4. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gezegd dat dat niet voor mij geld? tuurlijk ik speel ook als een verslaafde, hoi nemo
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is precies wat altijd het probleem is geweest met halo, in halo 1 had je gewoon vrijwel geen plafond van skill en was er grote natuurlijke aanleg nodig in combinatie met een grote hoeveelheid spelen om goed te worden. In halo2 was er in ene een plafond en konden spelers op ten duur gewoon niet meer beter worden.... Dit was vooral voor de halo1 spelers een groot probleem. (dit gaat natuurlijk over voor de update, want toen het doubleshotten enzo kwam waren alle top spelers van daarvoor allang gestopt) Bij halo is het opzich wel weer iets moeilijker om raak te schieten, maar hebben ze de melees enzo weer zo kut gemaakt en is het allemaal zo traag dat je tegen 2 mensen gewoon eigenlijk geen kans meer hebt, waardoor individuele skill ook niet echt meer van groot belang is. Degene die hierin zullen winnen zullen dus ook de teams zijn die het meeste en het beste samen spelen.

    Het is gewoon jammer dat door de flater van een halo2 alle top halo1 spelers halo achter zich hebben gelaten, en dat bungie niet gewoon meer als ubisoft is... Ik bedoel rb6 vegas2 is wel precies hetzelfde als deel 1, maar dat wilde iedereen ook.... Net zoals iedereen halo2 en halo3 zoals halo1 wilde hebben.

    Verhaal ging verder nergens over, maar het moest er ff uit:p
     
  6. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    haha komt hij weer met zijn halo 1 > halo 2 verhaal, Halo 1 is zeker cool khep het veel gespeeld op de JanLan. Het aimen is moeilijker, vooral omdat je op een bepaalde manier moet leaden enz enz. Halo 2 aimen is makkelijker en iedereen kan 4 shots geven, bij halo 2 ligt de nadruk gewoon meer op teamwork en op 'awareness' en bij halo 1 op individuele skill.

    kom nog een keer op halo zodat we weer 4s kunnen draaien op profie host :D
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    JA TWILIGHT JE HEBT GEWOON GEEN SKILL!! volgens blackhawk
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik echt nooit gezegt, want het lijkt mij duidelijk dat in halo3 twilight mijn kont dubbel en dwars naar de klote schoffelt....

    Ik ben echter wel van mening dat als iedereen maar genoeg zou spelen, iedereen dat zou kunnen itt wat bij halo1 het geval was....
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens laten we hier geen discussie verder over starten, ik haakte slechts in op een verhaal ofzo over devastation die niet goed waren of maar veel gespeeld hadden (of zoiets)....

    Is trouwens nu die XL aan de gang, en welke NL'ers doen mij behalve L3 (of was dat iedereen) en weet iemand resultaten?? Hoop wel dat ze het goed doen, zou wel leuk zijn voor ze!!! en natuurlijk voor de rest van de community!

    en Fear, wat is er mis met jou naam???? Als je echt iets anders wilt kun je ook de naam: Angsttttttttttt nemen;)
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je vind twilight wel skilloos, geef nou maar gewoon toe.
     
  11. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen L3 doet mee, volgens mij hebben ze niet meer gespeeld laatste wat ik heb gehoord is dat ze Devastation versloegen. Volgens mij zijn ze dan goed op weg naar de WB Finals wat minstens een Top 3 finish betekent. Als L3 zou winnen zou het zeker goed zijn ook voor de nederlandse community en dan kunnen wij zien hoe ver we van de europese top verwijderd zijn

    Niels ik dacht dat je weg was? mis je je halo vriendjes :)
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar ik ben er echt wel van overtuigt dat als er een keer een paar NL'se teams langer bij elkaar zouden blijven en serieus zouden oefenen, ze echt wel top 16/top8 bij de mlg kunnen eindigen. Want als ik soms gameplays zie van die pros uit amerika, dan zie ik die soms echt zoooo mega scheef schieten maar toch kills halen door het teamwork.. En denk ik altijd dat een aantal spelers uit NL echt zoooo giga veel beter schieten dan zij!
     
  13. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja individueel scheelt het niet veel. Maar Amerikanen zijn veel verder met communicatie en teamwork + zij spelen 8 uur per dag en wij 3. Volgens mij mag L3 naar een MLG toernooi in de zomer van hun sponsors, dus dan kunnen we zien. Halo 2 was het beste europese resultaat top 32 , daar was het verschil ook groter. Nu met halo 3 als nieuw spel hebben Europeanen meer kans
     
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, ja ik zie die noob gameplay's van towel( sceptic ) en die cookiez of stickiez, dan denk ik echt, van OMG WTF BBQ
    mja goed nee geen halo3 voorlopig voor mij zodra ik me P heb ga ik weer diehard halo spelen, je weet.
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd een beetje het idee gehad dat de reden is dat amerikanen beter zijn op de mlg (die ene keer) omdat zij meer ervaring hebben in de mlg... Daarom zou er eigenlijk gewoon een sponsor moeten zijn die daadwerkelijk wil investeren in een team en hun dan zeg maar 5 keer (ongeacht resultaat) naar de mlg laat gaan. Dan krijgt dat team namelijk ook ervaring. Dit moet dan wel aan het begin zijn, want anders is het gat al te groot (zie het resultaat toen met halo2).
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Ik wil dat mensen die geen halo hebben niet mogen praten in dit topic. Je weet namelijk niet waar je over praat nu. Individu is nie belangrijk in h3, en je bent waarschijnlijk te noob om te zien dat sceptic die game heel goed heeft gespeeld.

    @Twilight, je kunt nie zeggen dat het aimen in h1 makkelijker is omdat je moet leaden... Leaden is namelijk gewoon een "offset" van rechts of links... Maarja ik irriteer me meer aan het feit dat he zo lijkt dat wat die H1 spelers konden in die tijd, ECHT speciaal was. K heb nog een periode met jens, esco hannes gespeeld welliswaar op mijn host, maar daar deed ik individu nie echt onder... Verschil was dat die pro's echt alle nadejes en spawns weten...

    Halo 2 was meer skill voor nodig.

    En met die opmerking ga ik voor meer opschudding zorgen. Waarom moeilijker? H2 draaide veel om teamwork, maar je kon ook echt individueel zoooveel beter worden dan iemand anders:
    - Clawen om iemand heen (bumperjumper was er nniet dus je moest je echt iets aanleren)
    - Doubleshotten goed onder de knie gaf je al helemaal een voordeel.
    - Goed teamwork en map control waren een pre, die map control zie je niet echt in H3 terug. Het is niet echt zo van "Fuck ze zitten overal". terwijl je bij warlock soms billekoek pannekoek kreeg en om de 3sec dood was....

    H3 blijf ik kutter vinden, vooral omdat je nu ook in swat merkt dat je soms 3x eerder begint op zn hoofd en dat hij dan nog wint... H2>H1>H3 , vind ik dan...

    K ben condemned 2 spelen en dit is eng.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2008
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet echt niet waar je over praat als je iedere keer op host speelt.

    En dat je H2 beter vind, daar kan ik ook eeuwen over gaan bitchen weet je, maarja we zitte samen in rG dus ik laat het maar vallen.
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook een beetje over de tijd voor de update... Na de update toen het doubleshotten enzo er kwam waren alle goede halo1 spelers al gestopt....

    Ik persoonlijk heb trouwens totaal geen twijfel dat de goede halo1 spelers ook na het doubleshotten perfect mee hadden kunnen gaan met de halo2 pros, dit simpelweg omdat zij voor de update ook tot de absolute top van Europa enzo behoorden...

    Maar dit is weer zon zinloze discussie... Ik hoop dat met halo3 er gewoon een paar teams de kans krijgen vanaf dag 1 op de mlg mee te kunnen strijden en een aantal toernooien de kans krijgen om ervaring op de te doen op dit toernooi, want dan twijfel ik er totaal niet aan dat een aantal teams uit NL en Europa gewoon top 16/top 8 kunnen eindigen!!
     
  19. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou :x|:- gamertags zijn vet *) En ik dacht dat altijd de beste speler uit t team mocht bepalen of we gt's nemen of niet O-)
    En towel, ik ben het zeker met je eens over dat halo2>1>3 ik weet dat ik er wel weinig verstand van heb maar ik heb wel het idee dat idd met halo 2 ook wat hij zei van warlock dat je dan echt na gewoon 4 sec meteen weerd dood bent en geen idee hebt van waar je beschoten bent. Misschien ligt dit ook wel een beetje aan de maps maar ik had het idee dat dat ook wel op midship en lockout kon, dat je dat andere team echt super hard onder druk kon zetten.
    En ik weet niet hoe t met halo1 zat maar met halo 2 kon je idd gewoon in je eentje als je facking goed was echt wel hun hele team uitschakelen, naja of iig 3 ofzo gewoon 1 beetje dubbelshotten, lekker clutch doen :) en idd bxb is ook zoveel meer skill en zorgt voor zoveel meer mogelijkheden om te overleven als je shieldless bent dan nu in h3, nu is het gewoon als je shieldless bent moet je gewoon wegrennen voor leven omdat elke noob met dit systeem raak slaat.
    Damn ik heb geen zin meer om te leren, maja nog 1.5 week en dan kunnen towel's team, miss. dat nieuwe team van poel, l3, en legend's team pakkie gaan krijgen :+O-)
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent te slecht:'-(
     

Deel Deze Pagina