1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je naar het geld kijkt wat de clubs tot hun beschikking hebben. Hier:
    Dat is ongeveer 10x zoveel als we in Nederland krijgen voor onze tv-rechten. Ze presteren niet zoveel nog in de Champions League, behalve lyon dan.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook omdat we maar 15 miljoen inwoners hebben :'-( Minder TVinkomsten dan. Klein kutlandje 8)
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    @ Aerhem
    Duitsland - hertha BSC (11e)
    België - FC Brussels (18e)
    Letland - FK Rīga (7e)
    dus.. zoveel wil dat ook niet zeggen
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja anyway, 't is toch duidelijk dat PSV volgende week officieel kampioen is. Ik zie Ajax echt niet winnen in Heerenveen. Elke ploeg in de Eredivise heeft de drang ergens voor te gaan behalve Ajax. Elke wedstrijd lopen ze maar nonchalant wat aan te kutten en nu zijn ze er dus eindelijk voor afgestraft. Er moet echt heel veel intern gebeuren om het volgend seizoen weer een beetje degelijk op de rails te krijgen. Want dit is gewoon belachelijk.
     
  5. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ajax is 1 van de weinige clubs waar ook altijd het uitvak uitverkocht is, psv krijgt het uitvak bij ajax niet eens vol. Daarom famous for not traveling!
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kampioenschap nu definitief bekeken. Kan best eens gebeuren dat de lampies volgende week al kampioen worden als we weer verliezen. Moeten naar Friesland...tja.

    Verdomme, vier jaar op rij helemaal niks meer:mad:

    Plus dat de Franse competitie geen reet aan is. Weinig goals, afbraakvoetbal en elk jaar de zelfde kampioen (Al begint dat laatste verdomd veel op de Eredivisie te lijken).
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu dan nog strijden voor de 5e plek, wat zeer lastig gaat worden. En of het volgend jaar ook wat wordt, dat betwijfel ik. Lijkt me niet dat Van Basten ineens een totaal andere selectie zal hebben.. want het ligt toch echt aan de selectie.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vrees het wel. Heitinga en Huntelaar vertrekken sowieso. En al helemaal als de CL niet meer gehaald wordt. Daarmee zijn al twee van de vier dragende spelers (Naast Steek en Gabri) al weg. Daarnaast zal Davids stoppen en zullen er nog een hele rotzooi aan spelers de Arena uitlopen. Dan hou je misschien een handjevol echt goede spelers over, een handjevol spelers met potentie en een klotezooi aan spelers die het Ajax-shirt niet waard zijn.

    Als de lampies en F'noord hun selectie kunnen behouden qua kwaliteit. (Lees PSV: Gomes), dan kan Van Basten doen wat hij wilt maar gaat het nog erger worden dan een ''tussenjaar''. Ik zie mijn cluppie ook volgend seizoen niet zo snel de schaal omhoog tillen. Wellicht dat de bobo's dat wel kunnen doen met een bitterbalschaal, maar dat is dan ook het enige.

    Ajax had dit seizoen met dit spelersmateriaal makkelijk kampioen worden. En als al die anti-Ajaxmembers hier even hun roze bril af zouden zetten kunnen ze het met mij eens zijn. Op kwaliteit doen we echt niks onder, maar het loopt echt voor geen meter. Als PSV een beetje in een dip zit hebben ze daar een Gomes. Dat is het verschil. Maar als je de selectie met die van PSV of met Feyenoord vergelijkt. Is Ajax dan zoveel slechter?
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    chelsea - arsenal 2-1, bijna afgelopen

    arsenal_0/


    straks real madrid - valencia:)


    @ Mtthz idd!!!

    iedereen die bij ajax nieuw is denkt meteen dat ie kan voetballen, bruno silva, bakiricioglu en nog een paar denken dat ze opeens goed zijn, onze selectie is prima, kuffour, rommedahl en luque zijn bankzitters die in europa echt wel wat hebben laten zien maar bij ajax helemaal niks kunnen (kuffour heeft pas 1x gespeeld) maar hoe die lakse houding zo is gekomen is me de vraag, ligt het aan de coaches die ze niet opsporen zich in te zetten??
    alleen tegen Feyenoord zet heel ajax zich 100% in maar verder...
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde met "deze selectie" ook eigenlijk die ongemotiveerde klotezooi die het Ajax-shirt niet waardig is. :+ Maar wat je zegt over de selecties van Feyenoord en PSV, dat klopt wel. Daarom staan we ook hoger dan Feyenoord. En waarom PSV dan wel kampioen wordt is maar door één man én een beetje mazzel, wat Ajax de meeste wedstrijden ontbeerde.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Arsenal verloren, klote zooi =(
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo. Manchester United weer 1 stap dichter bij de titel.

    En die scheids bij Twente - Ajax is me toch een partij genaait bezig geweest. 500% penalty.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je Dick Jol nog niet gezien =(.
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, heb het net gezien op RTL. Gewoon verbijsterend hoe erg de topclubs vandaag de consiquenties van foute beslissingen van de arbitrage hebben moeten ervaren.

    Een raar seizoen, 07/08...
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Er zijn maar een paar spelers bij Ajax die bij mij wekelijks een gemotiveerde indruk geven. Spelers die echt hart voor de club hebben. Maar het is wel een logisch gevolg. Ik vind het eerder meer wonderlijk dat we nog tweede staan.

    PSV is ten aanzien van vorig seizoen aanzienlijk verzwakt. Met het vertrek van Alex en Cocu is er echt wat weggegaan. Dit PSV was vorig seizoen echt geen kampioen geworden, maar aangezien Ajax ver ondermaats presteert (ik blijf erbij dat het vertrek van Sneijder de doodsteek was) en Feyenoord qua prestaties ook niet veel onderdoet als vorig jaar (en over AZ heb ik het maar niet), is het logisch ook dat PSV dit jaar weer kampioen wordt.

    Ik word er zo ziek van:mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heitinga, Huntelaar, Vermaelen, Vertonghen en Davids. Tenminste, dat vind ik.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gabri en Stekelenburg mogen bij ook wel in dat rijtje geplaatst worden..
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Juist. Stekelenburg heeft dit seizoen zich echt onderscheiden als topkeeper. En dat terwijl Ajax achterlijk veel tegengoals heeft gehad dit seizoen. En Gabri is gewoon een bikkel en is volgens mij nooit moe.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een weekend. Twee dagen vol gestuntel van m'n clubs + de volledige mondiale arbitrage, zo lijkt het.

    Een en al desillusie =( Blijkbaar heerst hier een bad karma want ik ben nog ziek ook :+
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Was penalty ja. Maar wanneer je 999 van de 1000 keer schwalbe maakt, kan je het de scheids niet kwalijk nemen dat ie hem die ene ook niet op de stip legt.


    Dat was even ziek zeg :eek: Heb wel respect voor Jol, maar vandaag floot ie een potje bagger. Gelukkig kon hij wel z'n eigen fout (handsbal) toegeven.

    Oja, Ajax heeft tegen psv het kampioenschap al verloren, zeker niet vandaag.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina