Ik heb precies hetzelfde. Het heeft tot ongeveer gisteren allemaal goed gewerkt (en een behoorlijke tijd ook nog). Ik kon via de Experia Box altijd (met twee 360’s tegelijk) op Live met open NAT.
Gister kreeg ik in Halo bij matchmaking opeens een melding over de NAT settings. Ik heb daarna op allebei Xboxen de connectietest in het dashboard gedaan en bij allebei werd opeens bij NAT strict aangegeven. Ik had niets veranderd op de Experia Box.
De connectietest blijft sindsdien strict aangeven. Ik zou ook niet weten wat ik nu aan de instellingen zou moeten veranderen om het weer op open te krijgen. De Xboxen hebben een vast ip-adres en in de Experia Box staan de nodige poorten geforward. (UDP 88,88 en TCP&UDP 3074,3074).
Ik heb ook wat dingen geprobeerd (even met één Xbox om te kijken of dat in ieder geval werkend te krijgen is) zoals alles in de Xbox op automatisch en UPnP aan, of de Xbox als Exposed Host, vast ip-adres van de Xbox veranderd, maar NAT blijft op strict. De Experia Box resetten en daarna de poorten opnieuw invoeren heeft ook niet geholpen.
/edit: Hoe heb je de helpdesk te pakken gekregen? (Ik probeer het via 0900–0244 maar het is de hele tijd in gesprek)
Laatst bewerkt: 29 mrt 2008