De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha NAC zingt Kaka, we komen uit Breda? Whaha!!! Johan Derksen maakte het al goed duidelijk; NAC hoort niet thuis in de Champions League en het Nederlands voetbal heeft er geen hol aan. Precies AZ, ze spelen 1 goed seizoen en prijzen zichzelf alweer de hemel in. Jongens toch...

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Kaka speelt hoogstwaarschijnlijk volgend jaar Uefa cup als AC Milan zo blijft doorgaan. ;)

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zoiets heet zelfspot, natuurlijk hebben we daar niets te zoeken. Net of wij er uiteindelijk met dat VCL ticket vandoor gaan en dan ook nog de voorronde winnen om vervolgens bij Barcelona, Liverpool of Milaan in de poule te komen :+.

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Welke club er ook in de CL thuishoort volgens die sigarenrokert, het kan vast niet veel erger dan Ajax dat het 2 jaar op rij presteert het Nederlandse voetbal in de steek te laten.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @AapVader: En daarmee sla je de spijker op de kop. FC Groningen zong twee jaar geleden ook ''En we gaan met de trekker naar Madrid.'' Laat ze trouwens even gelukkig zijn met een naderend Europees ticket. Zo vaak speelt NAC geen Europees, dus dan mogen ze best even blij zijn.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Bovendien beweerde AZ steeds een topclub te zijn en voor de landstitel te gaan. NAC geniet gewoon van een mooi seizoen en kraamt geen onzin uit over titelaspiraties e.d. Die liedjes van Barca Barca Breda komt eraan is allemaal ironisch bedoeld.

Ik vind juist dat NAC veel te weinig aandacht krijgt van de media, in tegenstelling tot AZ de afgelopen jaren. Die vergelijking gaat dus niet op.

Pfff zet van Gaal en Brandts is naast elkaar, die hebben echt de zelfde uitstraling :+

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    NAC doet het erg goed dit seizoen en ik gun het ze ook van harte. Brandts is een erg goede coach die niet bang is ergens tegenin te gaan. Ook bij studiovoetbal zei hij ook gewoon waar het op staat. Ik zou best wel willen zien dat NAC europa in gaat. Zij voetballen tenminste nog en het zou een mooie beloning zijn :). Voor het Nederlands voetbal zou het zonde van de plek zijn aangezien ze natuurlijk niet ver zullen komen. Maar datzelfde kan ook worden gezegd voor de rest van de Nederlandse clubs...

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt denk ik ook omdat AZ mooi voetbal speelde én een goed resultaat behaalde. Bij NAC is dat wat minder(al vond ik de eerste helft tegen Groningen en de comeback tegen Feyenoord dan wel mooi gedaan).

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zal als het aan Van Basten ligt de komende tijd snel verandering in komen. Meneer heeft namelijk al aangeklopt bij AC Milan, Juventus en heeft nu bijna een akkoord over een samenwerking met Arsenal. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij Ajax weer op de kaart zet, precies zoals Van Gaal dat in de jaren '90 deed.

Toegegeven, Ajax heeft ruk gepresteerd Europees maar ik blijf er ingeloven dat dat slechts incidenten waren.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    geelzwart hoort in europa thuis, beetje jammer alleen dan dat het nac is....

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat is dan wel vreemd dat ze tegen de topclubs wel mooi spelen. PSV thuis en Ajax alledrie de keren hebben ze mooi gespeeld :)

Als jullie de halve finale en de finale ook winnen, kunnen jullie ook nog Europa in :+

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom, maar ik denk dat uiteindelijk nac niet eens tot europa komt. Want ze verliezen dan al die play offs.. en dan ook nog van 6-9 play offs hebben ze alsnog niks.. geluk moet ergens ophouden :)

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom hopen we ook dat feyenoord bij de eerste 5 zit en de beker wint, want dan gaan we wel europa in als we ook bij de eerste 5 zitten.

Dus Twente volgend weekend gelijk of verliezen en feyenoord alles winnen. Dan zitten we goed.

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mooier zijn als Feyenoord de beker niet wint en 5de wordt, zodat ze Ajax tegenkomen in de play offs. Heh...

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    5e mogen ze van mij ook wel worden, maar ze zullen die beker winnen ;). dus dan heb je nog steeds ja ajax-feyenoord play off.

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laat ze maar komen, we zijn niet bang voor Rotterdam!8)

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Als Feyenoord al vijfde wordt, gaat het van groot belang zijn of ze de beker winnen. Als ze die winnen hebben ze niks meer te verliezen in de play offs, en kunnen ze misschien verrassen. Anders wordt het weer niks dit jaar....

18. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GERTJAN VERBEEEEK!!

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en?

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    je zou toch zeggen dat de nummer 2 t/m 5 het verdienen Europa in te gaan:confused:
    als Nac de CL playoffs winnen zijn zij blijkbaar de beste keus voor de champions league...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina