1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    ??:x
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Laptop advies topic ;).

    Als er in polen openbare wifi hotspots zijn en een andere manier om je laptop op het internet aan te sluiten (bv. wifi of netwerkkabel in een hotel) dan kan je daar op het internet.
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft Polen internet? 8)
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    die hebben toch alleen sneeuw 8)?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    nee hoor ze hebben ook export hoertjes..
    maar daar gaat 't natuurlijk niet over, wel ontopic blijven jongens :+
     
  6. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpen kan altijd natuurlijk :)
    Die best buy guide die je qoute is best verouderd, die zou ik dus ook zeker niet gebruiken.

    Momenteel staan de meest recente best-buy guides hier. Hier kan je even rondkijken.

    Zelf zou ik voor zoiets gaan:
    [​IMG]

    Een paar mogelijke wijzigingen (aan de hand van je voorkeur) zouden kunnen zijn:

    *Veranderen behuizing (Sonata III, met ingebouwde voeding, 50 euro goedkoper)
    *Geheugen, 2048 MB I.P.V. 4096 MB. (Scheelt 35 euro)
    *Quad Core nemen I.P.V. een dual core. Bijvoorbeeld een Q6600 (13 euro duurder)
    *Veranderen videokaart (Een 8800 GTX I.P.V. een 8800 GTS (G92) (30 euro duurder)
    *Grotere/Snellere hardeschijf (Een samsung spinpoint F1 750gb, of een raid-0 array van 2 goedkope samsung schijven.)

    Al met al nogal wat mogelijkheden dus.
    Als je op onderstaande vragen even antwoord geeft kunnen we je beter helpen.

    Heb je veel opslag nodig? Hoe belangrijk zijn spelletje's? Ga je programma's gebruiken die veel gebruiken van het geheugen? Ben je van plan te gaan overclocken? Hoe belangrijk vindt je het uiterlijk van je computer alsmede het geluidsniveau?

    Persoonlijk zou ik bovenstaande combinatie nemen met een 8800 GTX.
    Dan heb je een serieus snelle computer waar je redelijk goed mee uit de voeten kan. En goed spelletje's op kan spelen, en zeker even voorruit mee kan.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom een 8800GTX?
    Doe dan een 8800GT(S) (G92)
    Of de 9800GT(X), als je daar nog ff op wacht ;)
     
  8. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat volgens meerdere site's de 8800 GTX sneller is dan 8800 GTS (G92). En de 9800 GTX er nog niet is, en concrete informatie hierover ook niet. Tevens is de 8800 GTX nu in de prijsklasse van rond de 260 euro wel verkrijgbaar, en of dat bij de 9800 GTX ook zo zal zijn is giswerk.
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn vraag gaat over een internetprobleem. Op deze computer waar ik nu op zit is niks mis mee zodra ik de internetkabel erin steek en op internet ga. Maar op me andere computer in de andere kamer, heb ik dat wel. Hij blijft maar zeggen dat het beperkt is...herstellen heb ik ook al gedaan,maar dan geeft i een fout. Wat voor fout dat is, is onbekend.

    Als er meer info nodig is, komt dat.

    Ik hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan helpen.
     
  10. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet je netwerk eruit? Waarom moet je de kabel erin doen? Heb je recent iets gewijzigd in je configuratie?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De 9800 GTX is zelfs al in een paar winkels te koop en er zijn ook al een paar reviews van. De officiële lauch is echter uitgesteld tot 4 april. Qua performance zit die iets boven de 8800 GTS G92 en de 8800 GTX dacht ik en komt met een prijskaartje van rond de €300.
     
  12. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh :)
    Heb je daar toevallig links van? Kan ik die even doorspitten! Handige informatie. (las wel op tweakers dat ze uitgesteld waren idd. maar wist niet dat ze al te koop waren)
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Netwerk: Modem -> UTP kabel -> Computer.

    Kabel erin om internet te krijgen,wel zo logisch.

    Gewijzigd: Nee, heb alleen wel met me netwerk kaart alles op enable gezet.
     
  14. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je zegt in je vorige post 2 computers te hebben? Gebruik je daarvoor dezelfde kabel? Of zit er een ingebouwde switch in je modem? Of heb je nog een extra switch?
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Computer staat gewoon naast deze computer, gaat later naar een andere kamer. gebruik zelfde kabel dus, halen eruit en doe hem bij de andere erin
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit is de enigste winkel waarvan ik direct weet dat ze hem al verkopen en iemand heeft hem ook daadwerkelijk van daar (staat 3D Mark scores). Voor de rest is er nog maar één site die de review van de 9800 GTX online heeft staan, de andere sites die er één hadden hebben het terug offline gehaald.

    Het is eigenlijk gewoon een zeer licht overgeklokte 8800 GTS G92 die wat beter geoptimaliseerd is (minder verbruik enzo).
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even gekeken of ik met me router ertussen ook last had, en toen kwam ik wat raars tegen: Me router zit nu dus tussen modem en pc. Hij heb wel LAN-verbinding,100mbs, maar zodra ik internet opstart kan hij de pagina niet laden. Als ik dan terug kijk in het ''netwerkverbindingen'' menu zie ik dit staan: Internet gateway: Internet uitgeschakeld. Als ik dat inschakel en weer op internet ga, zie ik weer hetzelfde in het netwerkverbindingenmenu.
     
  18. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij zeggen of een xfx Gforce 9600 GT 700m XXX gaat werken op me mobo waar nu een gforce 7500LE in zit want k heb gelezen dat de 9600GT een pci-E 2.0 x16 heeft.
    en me 7500LE een pci-E x16.

    dus wil kan mij vertellen of dat gaat werken?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gaat wel werken want PCI-E 2.0 is backwards compatible naar PCI-E 1(.1).
     
  20. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ook op PCI-1.0?
    maar alvast bedankt;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina