1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind Suarez goed kunnen voorgeven hoor, laatst ook tegen de Graafschap, maar toen kreeg Klaas jan ook wel heel veel ruimte.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Manucharyan deed voor het laatst mee tegen Arsenal volgens mij. Een goede actie en voorzet (kan hij inderdaad goed) en 10 minuten later was hij weer geblesseerd. Op die speler reken ik dan ook maar niet meer.

    Hij speelt wel zo nu en dan bij Jong Ajax geloof ik. Geen idee hoe hij het daar doet.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En hoe is die Martina dan? Hij traint wel elke week mee, en komt van jong Ajax.
     
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij meedoet loopt hij er meestal als een vedette bij, terwijl hij daar ook weinig presteert..
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik van Martina zie is erg indrukwekkend. Razendsnelle speler en een goede voorzet. Geef hem de kans op rechts en zet Suarez op links.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die Manucharyan gold jaren geleden als een supertalent. En is gewoon echt een goeie voetballer. Jammer alleen dat hij van kristal gemaakt is......
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het jammer dat arsenal heeft verloren. Ze begonnen goed en scoren netjes en daarna speelden ze hun spelletje gewoon door. Wat ik mooi vondt van Arsenal is het driehoekje en lekker rondtikken, heb weinig ploegen gezien die dat goed doen
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi nieuws voor de ajax fans:

     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mooi aan? Hij biedt Ajax niks meer dan zijn aanwezigheid.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet je hoeveel je van zo'n man kan leren. Het is niet zo dat hij daar alleen gaat kijken hoe het in zijn werk gaat.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt wat als hoofdtrainer met zijn vliegangst 8)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zou mooi zijn, als al die namen naar Ajax zouden verhuizen..
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oleguer. Nee toch zeker. Laat die man alsjeblieft oprotten naar een ander team. Ik roep al jaren dat we hem moeten verkopen, maar verhuur hem dan niet aan Ajax. Hij komt gewoon duidelijk in verdedigend opzicht te kort, en hij is niet balvast genoeg. Als opvolger van Johny zie ik hem al helemaal niet zitten.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Sulejmani en Pranjic zie ik wel zitten. De rest nog niet.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Pranjic? Aardige speler maar ik hoef 'm niet. Voorlopig is Sulejmani de enige die ik zie als echte versterking. Al die 'namen' hoef ik niet.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ..en wat realistisch uitziet om te kunnen halen.

    Bij Pranjic vermoedt ik een Kennedy-effect. Dat soort spelers zijn leuk voor de subtop.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    ‘Gerrard beschermd door onderwereld’
    Geschreven op donderdag, 10 april om 21:25

    Liverpool-icoon Steven Gerrard is met behulp van een figuur uit de onderwereld van een hem stalkende gangster afgekomen. De BBC meldt dat Gerrards vader dat in een brief aan een rechtbank heeft gestuurd, waar de beschermer van de Liverpudlian terechtstaat voor een overval. Volgens vader Paul Gerrard werd zijn zoon in 2001 geterroriseerd door een beruchte gangster uit Liverpool onder de naam The Psycho. Die zou de 27-jarige speler hebben achtervolgd van de training naar huis, diens auto hebben vernield, hem hebben afgeperst en gedreigd de middenvelder in zijn benen te schieten.

    “Wij hebben direct contact opgenomen met de politie”, schrijft de vader in de brief. “De beveiliging van de club en de politie was echter niet afdoende, waarna wij via een kennis werden voorgesteld aan John Kinsella.” Kinsella verzekerde de familie Gerrard dat hij hun nachtmerrie zou oplossen.

    “Daarna hebben wij nooit meer problemen gehad met Stevens belager”, verwoordt Paul Gerrard. “Steven en ik hebben veel respect voor John.” Op dit moment moet Kinsella zich verantwoorden voor de rechter. Hij wordt beschuldigd van medeplichtigheid bij diefstal.

    :+
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ronaldinho en AC Milan zouden een akkoord hebben over een contract. De broer/zaakwaarnemer heeft dat bevestigd tegenover Gazetta dello Sport. AC Milan en Barça moeten wel nog overeenstemming bereiken.

    Bij AC Milan krijgen zo wel een dodelijk middenveld als hij zijn vorm weer terug krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal mij benieuwen wat er vanmiddag allemaal gaat gebeuren. Wie weet staat PSV al met de schaal in de handen, wie weet doet Ajax weer een beetje mee. Ik voorspel veel verrassingen vanmiddag(wellicht een beetje wishful thinking, maar ja 8))
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ''Gourcuff rond met Ajax''

    Yoann Gourcuff is zogoed als zeker rond met Ajax. Volgens de Franse website Football365.fr zijn Gourcuff en de Amsterdamse club in een vergevorderd stadium. Alleen AC Milan lijkt nog groen licht te moeten geven.

    Ook Olympique Marseille, Villareal, AS Monaco, AS Roma en Arsenal streden om de handtekening van de jonge Franse-speler. Niets lijkt de huur-transfer meer in

    Oscar_ zegt:
    de weg te staan waardoor Gourcuff vanaf volgend seizoen te zien is in de Arena.

    Gourcuff speelde reeds 18 beloftenwedstrijden voor het nationale team van Frankrijk. In Milaan heeft de speler nog een contract tot 2011.

    Op dit moment zijn er veel geruchten over mogelijke transfers naar de Amsterdamse club. Onder meer FC Barcelona''s supertalent Gai Assulin en Marcelo Moreno van Cruzeiro zouden

    Oscar_ zegt:
    nadrukkelijk in de belangstelling staan bij de Amsterdamse club.


    mijn bron is een vriend op msn:+
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina