1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Auto ombouwen tot verbruik water

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door stoner4life, 8 apr 2008.

  1. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie -wellicht- weten worden ons allerlei technieken onthouden om de zakken van oliemaatschappijen en anderen met politiek en financiele macht te vullen

    veel van zulk "vrije-energie" producten komen nooit op de markt

    zo is er ooit in 1936 een carbarateur geweest die 1:200 liep en met succes getest. deze uitvinder werd afgekocht en is niks meer over gehoord

    ook is er vroeg in 1900 draadloos stroom geweest.. jaja klinkt gek. was vrije energie maar vulde geen zakken dus wordt afgeschreven

    ook zijn er al manieren geweest om onze huizen van vrije energie te voorzien, maar dit levert ook geen geld op uiteraard. dat het milieuvriendelijk is hebben zij geen boodschap aan

    uitvinder van elektrische auto vermoord en uitvinding plots weg.

    Vrije energie voor iedereen, Google eens naar Nikola Tesla, een man die men allang vergeten is, maar die zijn tijd al ver vooruit was. Ga ook eens naar YouTube daar kan je ook filmpjes en info over vinden.

    zo was er ook ooit iemand die een auto maakte die liep op water
    voor diegene met interesse, hier zijn de plannen:

    http://www.spiritofmaat.com/archive/feb2/carplans.zip

    wellicht een idee voor iemand die wil besparen

    hier de website:
    http://www.spiritofmaat.com/archive/feb2/carplans.htm

    zoek de waarheid! vrij van onderdrukking! :thumbs:

    mvg , jelle

     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Stond laatst in het AD een artikel over een Rotterdammen die met wat aanpassingen aan de cilinderkoppen en boordcomputer simpel je auto kon converteren naar een gebruik van 1 op 50.

    Hij kon spijtig zijn ideeën bij geen enkele fabrikant kwijt
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dikke crap dit. Als er een carbarateur was die 1:200 reed werd die allang weer gebruikt, zelfde geld voor dat 'draadloze stroom'....
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op XBW mag je toch niet over ombouwen praten. ;)
     
  5. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare titel heb je gekozen voor deze collectie van automobiele 'urban myths'.
    Geloof me als er nu een fabrikant was die een 1:200 carb had dan verkocht die man miljoenen. Grappig dat zou de terugkeer van de carb betekenen in de auto! :)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Draadloze stroom is -zover ik weet- vermogensoverdracht in magnetisme. Het principce van een transformator. Hier wordt nog elke dag onderzoek naar gedaan. Maar wat heb je er in godsnaam aan?

    Ik neem milieumaatregelen met een korreltje zout. Fijn zo'n waterstofauto, maar voor die waterstof te verkrijgen moet er weer elektriciteit verbruikt worden. Ik weet niet hoe het zit met deze auto die loopt op water. Ik ga morgen eens die site bekijken! :)
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    waterstof moet bezien worden als energiedrager zoals een accu maar met een véél hogere energiedichtheid, uitstekend als energieopslag in dalmomenten.

    Draadloze stroom kan inderdaad worden gezien als (elektro)magnetisme
    Het principe is vrij simpel dmv een stappentransfo (Tesla-transformator) kan een gigantisch elektrisch veld worden opgewekt.
    De enige reden waarom dit niet is uitgebreidt omdat er hier geen manier bestaat om eventueel het verbruik te meten dus inderdaad geen zakke kon vullen :)

    Wat Stoner4life zegt over Tesla dat ie al lang vergeten is en tijd ver vooruit was is een beetje miskent.
    Tesla wordt nog zeer erkent omwille vd introductie van AC na DC (van Edison) waardoor met een goed rendement stroom over lange afstanden kon getransporteerd worden en ook nog tal van andere zaken.
    Tijd ver vooruit zou ik niet zeggen, Da Vinci was ver vooruit, Tesla was gewoon extravagant.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  8. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn al een heleboel auto's die op water lopen.
    Er is zelfs een apart woord voor: "Boot".
    Ik snap al die opwinding niet...
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het enkel bij die water auto had gehouden had ik het nog misschien enigzins geloofwaardig gevonden. Maar in de eerste paar regels verlies je mij al om serieus te blijven, dergelijke statements zonder ook maar een enkele bron te plaatsen gaan er bij mij gewoon niet in...

    Wat betreft die water auto, ik ben altijd uitermate skeptisch in dit soort (free-energy) zaken en dus ook bij deze. Ik wacht wel een (gerespecteerd en controleerbaar)wetenschappelijk onderzoek naar die auto af ;)

    Al moet ik zeggen dat die car plans enzo er geinig uit zien :) Maar ik kan me niet voorstellen dat zij met zo weinig energie zoveel waterstof kunnen maken, want als ik het goed begrijp splitsen ze hier water ook in H2 en O2.

    Ik voorspel alvast: Myth Busted :+
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Haha :9

    Maar stoner4life, je vergeet één ding: de wet van behoud van energie. Een carb. van 1:200 zal er best kunnen zijn, je wekt daar alleen zó weinig arbeid mee op dat je een auto van 1200kg daar nooit en te nimmer mee vooruit kunt krijgen.

    Als je nieuwsgierig bent naar wat je uit benzine kunt halen moet je naar de Formule 1 kijken. Motorontwikkelaars hebben naast een paar enkele homoligaties waar ze zich aan moeten houden erg veel vrijheid (vooral vroeger) en een ongelimiteerd budget. Dat resulteerde vroeger in een 1.5 liter twin turbo benzine motor met meer dan 1000pk. Freakin' 1000pk uit een groot pak melk! Momenteel zitten ze op een V8 aangedreven 2.4 liter motor. Geen turbo's, geen variabele nokken of inlaatlengtes, gewoon een clean V8'tje. Vermogen: 800 á 850pk. Dat is ± 320 pk uit 1 liter benzine. Dát is dus momenteel de max. De reden dat dit niet in productieauto's voorkomt is omdat je blok om de 800km revisie nodig heeft en je de geluidsnorm behoorlijk overschreid :+

    Dingen die je opnoemt zijn echt onzin. Energie wek je op met energie (cq. massa) en dat haal je niet ergens uit je broekzak.
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat ook niet bijzonder inefficient? Veel energie verspilling.
     
  12. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    er gebeurt meer dan jullie denken. onderdrukking van onze portomonee

    en nog steeds indoctrinatie dmv media en opleiding

    staat allemaal op internet als je er belang bij hebt wat er gebeurt en wat gaat komen, en voor zolang het internet nog vrij is. want internet 2 is in de maak. een internet naar chinees model, daar waar alles ook gecontroleerd wordt.

    zo staan degenen die geloven dat een zgn. terrorist genaamd Bin Laden achter 11 september zit ook te ver van zelfstandig en bewust denken af

    draadloze vrije stroom daar was geen belang naar omdat hier moeilijk gemeten kan worden wie de stroomafnemer is. er is nu pas een soortgelijk product in de maak die draadloos stroom binnenshuis levert. oftewel kan geen geld op worden gemaakt.

    en 1:200 lopen met een gewone auto was mogelijk lees maar op internet staan tal van artikelen op

    leuke interessante website om eens te lezen is eqgen.nl

    toen ik deze website las een maand terug, sloot dit alles,heel erg vreemd, aan bij het beeld wat ik had van veel dingen die er gebeuren en gebeurd zijn

    grappige is dat er zoveel dingen bekend zijn met name van weinig energie of geen, veel energie maken, die het milieu beter kunnen maken, maar door onderdrukking van hoge financiele en politieke machten nooit op de markt komen.

    zo is een patent een mooie zaak en slecht tegelijkertijd. degene die het heeft heeft recht tot productie, mede daarom zijn zuinigere carbarateurs voor ons niet beschikbaar

    zo staan oliemaatschappijen niet te springen op vrij energie en auto's die op water op stroom rijden

    zo staan energiebedrijven niet te springen om vrij en draadloze stroom

    en waar moeten anders inkomens voor overheden gedelft worden? altijd zijn wij de lul, moeten wij betalen, en altijd meer

    net zoals nu onder het mom klimaatverandering allerlei heffingen en belastingen worden geheven. het klimaat verandert ja dat blijkt al miljoenen jaren zo te gaan, maar in hoeverre daar de mens onderdeel van uitmaakt is niet bekend. CO2 ? dat ademen wij ook uit. daar maken bomen nieuwe zuurstof van. maar ondertussen worden hectares bomen gekapt


    en het zng rekeningrijden. een MobiGPS systeem in je auto. zo kunnen je kilometers bijgehouden worden. dacht jij. in 1e instantie doen ze het zo overkomen, maar later wordt het toch wel doorgedrukt om ieder gegeven van de auto, plaats tijdstip datum te bewaren (net zoals 95% van alle nederlandse communicatie opgeslagen worden - email telefoongesprekken etc)

    Doorgedrukt wordt het toch wel, en zo niet van doen ze gewoon alsof er sprake is van terroristische dreiging, dan worden mensen bang des te eerder bang en kunnen zulke draconische wetten

    RFID chips in EU paspoorten, dmv scanners kunnen lezen wie jij bent waar je vandaan komt etcetera.

    zo zal jij ooit grote korting krijgen bij je ziektekostenverzekering als jij een RFID chip in je lijf laat zetten, omdat dit de kosten enorm drukt.

    "Revelation 13:17 And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name."
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis toch ook wat. Als ik 90 ben kom ik hier op terug ok?
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zijn die links niet pure spam?
    The Spirit Of Ma'at, my ass.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind het wel lief van je dat je je speciaal aanmeld om dit ons te vertellen:)


    Ik geloof er allemaal niet zo heel veel van. Ben niet technisch aangelegd dus veel snap ik er allemaal niet van maar heel realistisch vind ik het allemaal niet. Waarom zou een carb die 1:200 loopt niet op de markt zijn? Doordat de oliemaatschappijen het niet willen? Bullshit according to me.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hehe dit doet me denken aan een artikel in de kijk, het schijnt dat er ooit iemand was die claimde koude kernfusie voor elkaar te hebben gekregen in een drinkglas. Deze meneer was ook dood voordat hij er patent op heeft kunnen aanvragen. En tot de dag van vandaag is het niemand met succes gelukt om dit na te doen.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Weet niet helemaal 100% meer hoe die dingen werken, maar volgens mij heb je vrij weinig aan koude kernfusie right? Je hebt die warmte die vrijkomt juist nodig om stoom op te wekken toch, om daar vervolgens bruikbare energie van te maken?

    Ow. Als het op internet staat zal het wel waar zijn!

    Gaan we even tegen de natuurwetten in? Energie is er ALTIJD in DEZELFDE HOEVEELHEID. Of dit nu warmte energie, elektriciteit, licht, kinetische energie, zwaarte energie, massa, enz. Het is allemaal in elkaar over te zetten maar er gaat niks verloren en er wordt niks gewonnen. Als je beweert dat dit wel zo is, dan is dat hetzelfde als het negeren van de zwaartekracht of het overschreiden van de lichtsnelheid ;)
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel dit misschien een gaat komen krijgen ze het nooit voor elkaar. Lijkt mij sterk dat mensen dit toelaten. En als het gebeurt komen er illegale servers die wel vrij zijn of zoiets dergelijks. lijkt mij.

    Ligt het aan mij of ben je hier gewoon in de leegte aan het schreeuwen. Waarom jouw geloven als je met nog geen letter van bewijs komt. Ik geloof america ook niet echt. Als je nu zegt dat het om olie ging zou ik het eerder geloven ;)
    Misschien moet jij dan maar zo goed zijn om het ontwikkelen en bouwen van dit systeem te betalen. Ik neem aan dat jij wel graag geld investeerd in een absurbt plan dat waarschijnlijk niet eens werkt. Daarbij zijn die stralingen misschien wel gevaarlijk.. aii weg is je inversterings geld dan... Tesla was geniaal, maar hij heeft ook veel onzin opgeschreven en veel gegokt. Niet al zijn ideeën werken precies zoals hij dacht of zijn practies.

    In gekkenhuizen hebben ze ook internet, daar kan iemand ook zo een articeltje op internet zetten. Om maar te zwijgen van de idioten die niet in een gekkenhuis zitten.

    Of ze werken gewoon niet en daarom wilt niemand er in investeren?


    Een patent is niet eeuwig, die verloopt vanzelf. Ik weet niet wanneer hij die carb zou hebben ontwikkeld maar zou dat patent niet moeten zijn vervallen?

    En doen autofabrikanten een moord voor zo'n auto. Als je ooit om je heen kijkt zie je dat milieuvriendelijk hip is.

    no shit captain obvious :eek:

    oh my my stoner, what have you been reading..... it's big brother watching you all over again
    In een paspoort staat waar je vandaan komt. Dat is het idee van het kopje geboorteplaats... Daarbij wordt er nu ook electronisch opgeslagen waar jij heen reist. Van elk vliegtuig/boot/ect. is bekend wie er in zit.

    Nee joh, dat doen ziekenhuizen niet inplanten, dat doen alians 8)

    Bijbel toch? Over een lekker vertrouwbaar bewijsmateriaal te spreken. Volgens mij probeer je ons hier bang mee te maken zodat we jouw crap geloven.. Oh wacht, dat kan toch niet, want jij vertelde net dat de overheid ons bang maakt met zogenaamde terroristische dreigingen. YOU'RE NO F*CKING BETTER!!! YOU'RE DOING THE SAME THING... Stop smoking en get a sense of reality...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik een reactie plaats is eigelijk wel een indicatie hoe sneu deze thread(starter) wel niet is...

    maar om in de sfeer te blijven

    DE MENS SLOOPT DE AARDE!!11!!

    DE ECONOMIE STORT INNNn!!!111!

    WE GAAN ER ALLEMAAL AAHAANNN!!!111!..


    juist ja. leuk man die doemdenkers.
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jij weet er vast meer van dan ik maar wat is de efficientie van benzine?
    Er zal vast met aanpassingen meer rendement uit benzine gehaald kunnen worden lijkt mij?
     

Deel Deze Pagina