[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan ze ook hier posten, dan krijg je in de regel sneller antwoord :)

2. InterPretated

InterPretated Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt man, dan ga ik nu werken.

Mzzl

trouwens,

die belkin is mijn router en de speedtouch is mijn modum

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  3. Jessin W

Jessin W fuck xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb xbox 360 en heb NAT strict.
    Moet ik per se een nieuwe router/modem?

Kan ik het gewoon in mn router veranderen? zoja graag een duidelijke uitleg.
    geen moeilijke taal:p

groeten

4. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ervanaf, met een strict kan je met sommige mensen geen verbinding krijgen. Of je het in je router kan veranderen hangt af van het merk en de versie van je router. Post die anders is :)

-------------------------------------------
    Ik had het volgende in het connectieproblemen topic gepost...misschien dat het eigenlijk hier hoort. Sorry mods als dat niet het geval is.

Hallo,

Sinds ik een WRT54GR linksys router, Firmware Version: 1.11, Jan 17, 2007, heb heb ik problemen met xbox live. Ik heb in de router de poorten 3074 en 88 opengezet zodat ik prima een "Open" NAT heb, geen problemen daarmee.
    Het probleem doet zich voor bij halo 3 (heb nog geen andere games), de karakters blijven 3 seconden in de zelfde richting lopen als ze liepen en daarna komt er een zwart scherm. Er staat geen "Starting game..." of iets dergelijks onder de score. Na 10 seconden ben ik weer terug in het spel.
    Het is niet een heel groot probleem, maar wel vreselijk irritant. Weet iemand waar dit aan ligt en of het op te lossen is? Ik gebruik geen draadloos voor mijn box.

Bvd,
    Masx

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  5. Jessin W

Jessin W fuck xbox

Leuk Bevonden:
    0
    NAT

hee,

bedankt voor je reactie.
    Ik heb een router van kpn, een experia box.
    Hoe kan ik dit veranderen in open NAT?

Groeten Jessin

6. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb een vraagje.
    Sinds wij een modem hebben ivm met aanschaf laptop. Heb ik een melding als ik bij halo matchmaking wil gaan doen (your nat is not open).Hoe verhelp ik dit aangezien ik sommige vrienden niet meer kan joinen.

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
  8. Jessin W

Jessin W fuck xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn nat van strict naar open kan doen zonder vernieuwing van router

K heb een kpn experiabox.

Weet je het antwoord stuur me een bericht aub!

Bedankt

9. Jessin W

Jessin W fuck xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een router van kpn, een experiabox.

Als ik dit kan veranderen, moet ik dit via een pc doen of in de router of via kpn

weet iemand het

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk even in dit topic; Esperia Box en Xbox Live, daar kun je indien nog nodig je vraag stellen.

11. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu static ip plaats van dynamic maar nu staat me nat op strict en heb alle poorten opengezet maar blijft op strict staan bij dynamic had ik hier nooit last van?

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  12. ReVster

ReVster Septims Diefje

Leuk Bevonden:
    0
    heb je Pnp in je router ? , zet dat dan aan :)
    Dit zal de juiste poorten open gooien als de service erom vraagt

omdat je static in hebt gesteld , zul je zelf de poorten moeten forwarden

dit kan via uPnp or door zelf de juiste poorten open te zetten

om ze zelf open te zetten kijk even op portforward.com

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of dit eerder gevraagd is. Maar het is een net wat te groot topic om alles te lezen. Dus hier mijn vraag. Ik wil met 2 xbox360's op 1 internetverbinding online gamen. Toen ik dit probeerde toen de xbox360 net uit was en ik slecht internet had ging dat niet (MTU fail). Nu heb ik beter internet 6mb/down 1.5MB/UP zo dat lukken?

14. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn net van provider overgestapt (Orange ---> UPC (internet + telefoon + Digitale Tv) en hebben er een Arris modem bij gekregen, maar ik kan sinds de overstap niet meer op xbox live.
    Ik had eerst geprobeerd om de modem aan te sluiten op een sitecom router en vanaf daar met een ethernet kabel verbinden met de xbox maar toen kwam er bij de xbox live test (DNS Failed) te staan, en alss ik de modem direct verbind met de xbox komt er een fout met het ip-adres

PS. Als ik de modem aansluit op de router en vanaf daar verbind met de computer (kabel) en de laptop (draadloos) doen die het ook niet ! dus ik hem eigenlijk alleen internet als ik de modem direct aansluit op de computer

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Bij UPC moet je je modem registreren. Dat gaat heel makkelijk maar als je het niet doet kan je allemaal fouten krijgen. Ik heb dit gedaan door naar de klante service te bellen. Het kan op een andere manier maar dat weet ik niet.

16. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Eej, ik heb een ...probleem. Mn NAT is strict, dus ik wil de poorten van mn router openzetten. Maar anders dan bij de meeste mensen, kom ik niet in mn router door de cijfers van de default gateway in mn internetbalk in te typen. Het enige wat ik krijg, is een zoekprogramma met enkele sites die toevallig ook die code erop hebben staan.

Het merk van mn router is linksys. Ik weet niet of iemand een oplossing heeft, maar het is het proberen waard.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als de router als accesspoint werkt , dan kan je 192.168.1.1 ook niet gebruiken.
    Je kan dit simpel controlleren.
    Normaal zit de modem aangesloten op de WAN aansluiting achterop de Linksys , als de router als Accesspoint moet werken dan is het modem aangesloten op één van de LAN aansluiten.

Jouw pc krijgt dan de Gateway niet van de router toegewezen maar van het modem.

18. zwaf

zwaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag,

Ik heb al een tijdje een xbox360, en beleef er veel plezier van, maar zit al vanaf het begin te kloten met mijn NAT:

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT Blijft Moderate, wat ik ook doe
    Welke provider?: Telfort/Tiscali ( Tiscali is net overgenomen
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 6MB

Modem

Welk merk modem heb je?: Zyxel
    Modem type?:p-2602HW-D1A
    USB/ Ethernet?: Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Werkt wel, maar nogsteeds moderate
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Geen, Firewall op router ook uitgezet.

Router

Welk merk router heb je?: Zyxel
    Welk router type?: P2602-HW-D1A
    Welke firmware?: V3.40(AJZ.2)
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: NAT staat op Moderate
    Wat heb je geprobeerd?: Portforwarding van poorten 88 en 3074, Upnp geprobeerd ( los van elkaar ), meerdere poorten geforward ( zag een heel lijstje hier staan ), xbox static IP gegeven
    Waar stopt de test?: Bij NAT - Moderate
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Compatible Router kopen ( lekker makkelijk :p )

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: Moderate

Hopelijk kan iemand mij helpen, want ik kan mijn vrienden niet horen, of hun games joinen ( hun hebben dus waarschijnlijk STrict, maar hun zijn nog slechter met netwerken dan ik :p )

Bedankt,

Paul

19. dilano

dilano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook met een 11mbps wirelles lan access piont interneten op me xbox360 ik kan er rustig mee op me laptops en heb zoon ontvanger voor me xbox 360 gekocht maar hij doet het niet kan ik met de 11mbps wirelles lan access piont op me xbox 360:confused:

20. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Hey allemaal,

ik moet z.s.m. een nieuwe (wired) router kopen (ik ga verhuizen en de huidige router blijft thuis:+). Mn huidige router wordt niet meer geproduceerd, dus die kan ik niet meer aanschaffen.

Wat is nou over het algemeen een goede, eenvoudig-in-te-stellen router voor een aardig prijsje, die bovendien op de 360-compatible lijst staat? het liefst een router die veel mensen hebben, of waarvan bekend is dat veel mensen m hebben (ern er blij mee zijn).

Dit laatste vooral vanwege troubleshooting. mn huidge router is van een onbekend merk en als er iets aan de hand was, kon ik nooit wat vinden op internet

Deel Deze Pagina