Wat doe jij het eerst in Liberty City?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    de muziek op de radio's is juist hetgeen wat de serie zo populair maakt. Ik zou zelf nooit mijn eigen muziek draaien op deze game. Haalt waarschijnlijk de hele sfeer eraf. :) + dat ik erg benieuwd ben naar de nieuwe stations en hun muziek.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Inderdaad, heb je die reclame's en droge DJ's niet, misschien later als je er wat op uit bent gekeken maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren ;)
     
  3. KerwiskaNL

    KerwiskaNL Guest

    Ik zal denk ik een lkker gevoel in me buik krijgen van die gruwelijke game en dan me customize dude maken om lkker online te knalle met al die langwachtende gozers
     
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    In San Andreas kon je toch je eigen muziek importeren (op de PC in elk geval) zodat ook daar reclames tussen zaten?
     
  5. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou ook banken overvallen, zoals je zag in de trailer?
    Zoja, dan ga ik sowieso een bank overvallen en dan een soort shootout álá HEAT, midden op Times Square of Broadway! Ook netjes in pak de bank binnen lopen, overvallen, na buiten en dat er dan overal chaos in. Lijkt mij super!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Ik denk dat het een missie is, maar dat is niet zeker.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Hmm.. ik hoop dat dat ook een minigame is, altijd wel leuk om banken te overvallen O-)
     
  8. TheGuru

    TheGuru Guest

    ik ga de physics en alles uitproberen + genieten van de graphics en alle kleinigheidje bekijken/uitzoeken, auto's in de prak rijden (kijkend naar de schade die me auto oploopt) Zoeken naar snelle sportwagens. Mensen doodrijden en vervolgens schik hebben omdat ze 30 meter de lucht in worden gelanceerd. Ja laat maar komen!
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik eerst heel kort door de stad zal cruisen, maar toch wel snel overga op een paar missies. En daarna weer rondbanjeren.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    kijken of je in flatgebouwen kan, naar het dak, eraf springen

    of ergens in LC een arcade hall vinden en asteroids spelen,
    waarom zou je een mooie vrije open stad met mooie graphics willen verkennen waar de mogelijkheden eindeloos zijn als je ook asteroids kan spelen:D
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  11. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa...

    Vaag dat de meesten eerst gaan 'rondbanjeren'...


    Ben toch meer iemand van eerst de missies, eerst kijken wat er allemaal mogelijk is wat blijkt uit de missies... upgrades krijgen via de missies etc... mocht ik tussentijds iets tegenkomen wat mijn belangstelling trekt dan zou ik dat eventueel gaan checken, maar niet te lang... ik zal toch hoofdzakelijk op de hoofdlijn blijven zitten, omdat je zo toch het snelst en het meest ziet wat mogelijk is in het spel... om vervolgens na dit alles |(en tussendoor) eens de multi-player te checken... niet het race enzo... maar echt het free-roamen met vrienden... als je al zo'n beetje weet wat mogelijk is zal je dat met je vrienden tot een mega iets kunnen maken... een riot/scene maken in je eentje in de stad is niet zo moeilijk (wel leuk natuurlijk), maar wat als je dat met een paar mensen tegelijk doet, met RPG's en al!? *) We shall see! _O_

    Bijvoorbeeld 50 auto's jatten met z'n allen.... die op of tegen elkaar op een brug zetten... RPG erop leeg knallen en wat dan!? Vette explosie gegarandeerd! Met een vervolg...
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  12. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan is het leuk om te zien wat de politie doet...stel je bent met zn 4'en en 1tje schiet de raket af. Achter wie zal de politie aangaan?
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    50 auto's lukt niet denk ik. Bij Crackdown ook geprobeerd... :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crackdown is geen GTA ;)
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, maar wat ik bedoel is dat je geen oneindig auto's kunt stapelen, omdat het bij een x aantal wel ophoud. Dan zijn opeens de straten helemaal leeg.
     
  16. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een paar missies tot ik guns heb, dan pak ik een autootje en ga een beetje cruizen, verkennen. Dan pak ik denk ff een taxi om cash te verdienen en teglijk te cruizen en verkennen \o/
     
  17. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    zodra ik geld heb ga ik mezelf vol zuipen, dat lijkt me ook wel leuk ( hoop dat t online ook kan dan word het pas een feest :D )
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zei eerst dat ik meteen de hoogste gebouwen ging opzoeken en er van af springen. Dit ga ik nu als 2e doen want eerst ren ik naar de pakken winkel en schaf een mooie Suit aan.. daarna spring ik wel van het hoogste gebouw af.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    onschuldige mensen vermoorden!! echtwel!!
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol...zag t idd ook in die reclame! Zeker wel dat ik paar mooie pakken aanschaf voor Niko...denk alleen wel dat je daar eerst wat geld voor moet verdienen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina