Mwa...
Vaag dat de meesten eerst gaan 'rondbanjeren'...
Ben toch meer iemand van eerst de missies, eerst kijken wat er allemaal mogelijk is wat blijkt uit de missies... upgrades krijgen via de missies etc... mocht ik tussentijds iets tegenkomen wat mijn belangstelling trekt dan zou ik dat eventueel gaan checken, maar niet te lang... ik zal toch hoofdzakelijk op de hoofdlijn blijven zitten, omdat je zo toch het snelst en het meest ziet wat mogelijk is in het spel... om vervolgens na dit alles |(en tussendoor) eens de multi-player te checken... niet het race enzo... maar echt het free-roamen met vrienden... als je al zo'n beetje weet wat mogelijk is zal je dat met je vrienden tot een mega iets kunnen maken... een riot/scene maken in je eentje in de stad is niet zo moeilijk (wel leuk natuurlijk), maar wat als je dat met een paar mensen tegelijk doet, met RPG's en al!? *) We shall see!
Bijvoorbeeld 50 auto's jatten met z'n allen.... die op of tegen elkaar op een brug zetten... RPG erop leeg knallen en wat dan!? Vette explosie gegarandeerd! Met een vervolg...
Laatst bewerkt: 17 apr 2008