AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hij was wel geslaagd voor zijn slip-cursus denk ik :')

2. fromixx24-7

fromixx24-7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een simpele jongen van 15 jaar, dus ik mag m'n rijbewijs nog niet halen.
    Hoe dan ook, ik fantaseer er wel over.
    Maar dit is waargebeurd.
    Toen ik 11 jaar was, ging ik naar Ierland met mijn ma en mijn broertje om de as van mijn vader te verstrooien.
    In Ierland rijden de mensen rechts en mijn ma kon niet schakelen met haar linkerhand, dus ik schakelde voor haar, dat was mijn eerste ervaring met schakelen. Ik hoefde alleen de koppeling niet in te trappen.

Als ik mijn rijbewijs heb gehaald denk ik dat ik een audi R8 ga kopen. Dat is een erg mooie auto.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, het lijkt mij eerder dat hij dank zij een gevolgde anti-slip cursus nu nog in leven is...Bekijk de beelden maar eens enkele keren terug en dan zal je zien wat ik zie...Niet alleen snel reflex maar ook hoe hij de auto terughaalt uit een slip en direkt razendsnel gaat tegensturen ,en vooral hoe hij de auto plaatst.en als je goed in de achteruitspiegel kijkt zie je zijn hoofd steevast in de richting gewend naar waar hij de auto wil dirigeren,...Allemaal kenmerken voor iemand die een anti-slipcursus gevolgd heeft ...Dit zou trouwens verplichte kost moeten zijn na het halen van een rijbewijs,er zouden vele levens mee gered worden.Tja het kost immers geld, maar een mensenleven is onbetaalbaar.Reken maar dat mij al héél wat ellende bespaard is gebleven door hetgeen ik tijdens zo'n slipcursus heb geleerd

4. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat + een flinke portie geluk denk ik. Wegglijden met 150 km/h is niet niks.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat geluk heeft hij dan wel voor een groot deel zelf afgedwongen,bekijk de hoeken maar die de wagen maakt tijdens die slip en de reacties van de chauffeur...95 % van de rijders crasht hier onherroepelijk zeker weten..en daar hoef je lang géén 150 voor te rijden :b:

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar als er nog auto's bij hem in de buurt hadden gereden was de kans denk ik groot dat hij hun raakte of dat hun hem raakte. Maar goed. :)

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    True,maar hij zat midden in een bocht,hetgeen het driften uitlokte.Als je in zo
    een situatie belandt tegen die snelheid ben je zo tegen de rijrichting ingedraaid vooraleer je hetzelf beseft.En nét daar zit het mooie van zijn stuurmanskunst.Hij haalt hem terug ,zij het op het kantje,én hij herhaalt dit exploot tot hij veilig op de pechstrook uitbolt...:b:

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat meen je MXS :eek:. Had je net je rijbewijs? *Slecht in frans :cool:

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk ongeluk toen ze op vakantie gingen met de auto met de hele familie.

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik reed niet :cool: mn pa reed.. ik was toen 14
    ja klopt..

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610

Fantaseer jij nog maar effe lekker door.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn rijbewijs opgehaald en eerst eens met mijn moeder naast me naar mijn oma in zoetermeer gereden. Stuk snelweg gepakt. Heerlijk zonder instructeur, niemand die op kleine foutjes let. Wel wat controle door mijn moeder off course maar dat vond ik alleen maar fijn. In 1x helemaal alleen de weg op vond ik toch nog wel best eng. Daarna nog een ritje richting Delft gemaakt samen met mijn moeder. En net nog wat rondgereden helemaal alleen in de auto met een lekkere cd op. Dat vond ik een hele mooie ervaring, lekker rijden met goede muziek op, niemand die je "in de gaten" houd.

Conclusie, ben echt super blij met mijn rijbewijs, heerlijk!

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt me jaloers! :mad:

Het moment dat ik alleen in die auto zit met een Cd aan, ga ik echt koesteren..

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook echt heerlijk:thumbs:

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    :cool: dat was super! rijden met je eigen muziek.. ik leste altijd zonder muziek dat was zo lomp..

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, nou de proefles zit erop. Hij vond wel dat ik het goed deed, zijn wel een aantal verbeterpunten, maar dat is logisch na je eerste les.8) Terugschakelen kan wat beter, en ik kijk in tegenstelling tot veel mensen gewoon al meteen ver voor me, en te weinig direct voor de auto. Daardoor is het denk ik ook af en toe zo dat ik te ver aan de rechterkant van de rijbaan zit. Aardige gast, en dope Volvo. Geen idee waar ik vanaf nu in ga lessen maar dat maakt me ook niet zo erg veel uit. Hij heeft me geschat op 30 lesjes.

Oh ja en Killaz, er lessen meerdere Leslies, maar hij dacht wel te weten welke ik bedoelde.:+

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Haha oke dan!
    Moest je ook meteen al die rotondes nemen bij Heerhugowaard?
    Dat vond ik zo irritant! 14 rotondes op 1 lange weg......

Bij wie zit je ingedeeld?

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope, ik ging via het industrieterrein achter het AZ stadion richting Akersloot en via de snelweg weer terug richting Alkmaar. Tenminste, ik heb meer gelet op al zijn instructies en alles wat ik moet doen tijdens het rijden zelf, dan de daadwerkelijke route die ik heb afgelegd.:+ Zat ongeveer een uur en een kwartier in die auto ofzo. En bij wie ik zit ingedeeld? Ik heb geen flauw idee. Hij noemde wel een naam op, maar omdat hij zei dat ik binnen 3 dagen opgebeld zou worden geloofde ik het wel. Ik zie vanzelf wel wie het is. Het is iig niet die Erik.;)

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja dat heb ik ook gereden, reed toen meteen door via de ring naar heerhugowaard :cool:

Maar mooi man dat je bent begonnen.
    Meld je het even in wat voor auto je rijdt en wat je eerste ervaringen zijn? :cool:

Kan alvast verklappen dat je waarschijnlijk naar de Beverkoog gaat (veel gelijkwaardige kruisingen).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina