1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik van de winkel heb, heb ik garantie en er zitten geen krassen op etc..
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is iets van 30 euro en kan je wel bij veel winkels krijgen.
    kijk anders op www.budgetgaming.nl waar ie het goedkoopst is.
     
  3. Sherman

    Sherman Guest

    Ik speel dit spel ook vaak, voeg me maar toe. ( Hamasper )
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wilde net weer ff campaign spelen nadat ik 1000 gamerscore had gehaald bij CoD4 en blijkt mijn progress weg te zijn. Ik kon wel resume doen waar ik gebeleven was (The Tiger) maar bij de rest staat dat het of locked is, of dat ik ze op easy gehaald heb terwijl ik toch echt al de achievements voor Veteran heb. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk heb je toch ooit de data weggegooid.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat zeker niet aangezien ik dat nooit doe. En er staat nog wel data op alleen is die waarschijnlijk veel ouder...
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorige week begonnen met dit spel wat m'n broertje nog ergens in de kast had liggen.
    Echt supervet! Heb net de Egypt missies uitgespeelt. Was zo cool om in zo'n slachtveld achter een tank aan te hobbelen, luchtaanvallen op te roepen, achter een aardig groot geweer staan en meer.
    Maar wel lastig op Veteran.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ach met je PGR skills kom je er wel door heen dacht ik :9
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Stuk of 3 stukken die op Veteran enorm kut zijn! Succes ermee, en even doorbijten ;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja inderdaad, sommige stukken op Veteran waren zó frustrerend! Misschien was ik een uur per stuk bezig ofzo! Maarja, als je het eenmaal haalt..
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond de Battle for Caen en dan "The Tiger" erg moeilijk. Vooral het overnemen van de german HQ heeft me veel tries gekost. Gelukkig heb ik 1000 gamerscore en is CoD3 de volgende op de lijst ;)
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    COD 3 1000/1000 is tijdrovend :) maar ow zo f*cking vet ;)
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vooral moeite met Hill 400 ofzoiets en de laatste level bij de Landing, eenmaal boven op die berg 8)
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond Cod 2 juist een zeer makkelijk spel. Niet dat ik er doorheen liep zonder een keer dood te gaan maar moeilijk vond ik het écht niet.

    Online was ik eerst eigenlijk ook verrassend goed. Tenminste had eerst scores van 20/30 -5/10 ofzo

    Lol kom zo ook lekker egoistisch over :+
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nou nette scores hoor 20 kills tegenover 30 deaths :9
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mega kick!

    Vandaag COD2 binnen gekregen, meteen MP gedaan en het was weer genieten! Binnen een paar minuten had het spel me weer te pakken en ging het nog redelijk goed ook :D

    Zijn er nog meer mensen die deze game spelen? Ik ga er de komende tijd wat meer tijd aan besteden denk ik.

    Ik vind deze game meer charme hebben dan COD4. Geen idee waarom, het heeft te maken met WWII, sfeer en mappen denk ik. Geweldig! :thumbs:
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je hem toch uiteindelijk gevonden? Ik kreeg hem deze week binnen maar kwam niet verder dan de training vanwege school. Wil ik vandaag beginnen: RROD :mad:
     
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd. Heb wel weer eens zin in cod2. Ben deel 4 echt effe helemaal zat.
    Hopenlijk zijn er nog meer mensen die de game weer uit het stof willen trekken. :D

    Je kan btw gratis mp-maps downloaden van marketplace voor het geval je het nog niet gezien had.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  19. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CoD 3 en 4. Ik speel alleen splitscreen multiplayer.

    Vind alleen de maps in 3 er groot om 2 tegen 2 te spelen. Zijn de maps in CoD 2 kleiner? Want in 4 zijn de maps een stuk kleiner dan in 3.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja (cod2 had nog geen voertuigen o.i.d) de maps in cod2 zijn qua grootte vergelijkbaar met die van cod4
     

Deel Deze Pagina