is iets van 30 euro en kan je wel bij veel winkels krijgen. kijk anders op www.budgetgaming.nl waar ie het goedkoopst is.
Ik wilde net weer ff campaign spelen nadat ik 1000 gamerscore had gehaald bij CoD4 en blijkt mijn progress weg te zijn. Ik kon wel resume doen waar ik gebeleven was (The Tiger) maar bij de rest staat dat het of locked is, of dat ik ze op easy gehaald heb terwijl ik toch echt al de achievements voor Veteran heb. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Nee dat zeker niet aangezien ik dat nooit doe. En er staat nog wel data op alleen is die waarschijnlijk veel ouder...
Ik ben vorige week begonnen met dit spel wat m'n broertje nog ergens in de kast had liggen. Echt supervet! Heb net de Egypt missies uitgespeelt. Was zo cool om in zo'n slachtveld achter een tank aan te hobbelen, luchtaanvallen op te roepen, achter een aardig groot geweer staan en meer. Maar wel lastig op Veteran.
Ja inderdaad, sommige stukken op Veteran waren zó frustrerend! Misschien was ik een uur per stuk bezig ofzo! Maarja, als je het eenmaal haalt..
Vond de Battle for Caen en dan "The Tiger" erg moeilijk. Vooral het overnemen van de german HQ heeft me veel tries gekost. Gelukkig heb ik 1000 gamerscore en is CoD3 de volgende op de lijst
Had vooral moeite met Hill 400 ofzoiets en de laatste level bij de Landing, eenmaal boven op die berg
Ik vond Cod 2 juist een zeer makkelijk spel. Niet dat ik er doorheen liep zonder een keer dood te gaan maar moeilijk vond ik het écht niet. Online was ik eerst eigenlijk ook verrassend goed. Tenminste had eerst scores van 20/30 -5/10 ofzo Lol kom zo ook lekker egoistisch over
Mega kick! Vandaag COD2 binnen gekregen, meteen MP gedaan en het was weer genieten! Binnen een paar minuten had het spel me weer te pakken en ging het nog redelijk goed ook Zijn er nog meer mensen die deze game spelen? Ik ga er de komende tijd wat meer tijd aan besteden denk ik. Ik vind deze game meer charme hebben dan COD4. Geen idee waarom, het heeft te maken met WWII, sfeer en mappen denk ik. Geweldig!
Heb je hem toch uiteindelijk gevonden? Ik kreeg hem deze week binnen maar kwam niet verder dan de training vanwege school. Wil ik vandaag beginnen: RROD
Heb je toegevoegd. Heb wel weer eens zin in cod2. Ben deel 4 echt effe helemaal zat. Hopenlijk zijn er nog meer mensen die de game weer uit het stof willen trekken. Je kan btw gratis mp-maps downloaden van marketplace voor het geval je het nog niet gezien had.
Ik heb CoD 3 en 4. Ik speel alleen splitscreen multiplayer. Vind alleen de maps in 3 er groot om 2 tegen 2 te spelen. Zijn de maps in CoD 2 kleiner? Want in 4 zijn de maps een stuk kleiner dan in 3.
ja (cod2 had nog geen voertuigen o.i.d) de maps in cod2 zijn qua grootte vergelijkbaar met die van cod4