1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zit jij in de verkeerde thread :cool:.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Sommige verkeers & nummerborden lijken ook NL :9

    Ben benieuwd wat jullie van die motoren/choppers vinden die ze bij Biker Build Off @ Discovery bouwen. :9
    Niet mooi zeker? Ik vind sommige wel vet. Denk alleen niet dat ze hier op de weg zouden mogen.. lol
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een jaartje word ik alweer 18!
    Ik wil eigenlijk ook wel een motor hebben, vind scooters en brommers ook geweldige dingen maar ik wil nu wel eens wat sneller.:+

    Maar ik vroeg me vast af, waar moet je op letten bij het kopen van zo'n ding?
    En hoeveel hebben jullie voor jullie machines betaald? (als ik vragen mag:+)
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar op letten, uhmmm ja op veel :p ligt ook aan wat voor type je zoekt.

    Prijs verschilt van 2000,- tot 16000,- euro bij motoren. Kan natuurlijk ook nog duurder maar zie je niet veel.
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Vroeg me altijd af hoe die dingen zich houden......Hoorde beuk volgens mij wel eens klagen dat die dingen niet eens Nederland uit zouden komen. Zag ik laatst een Motor van een gast die in een rit 4 keer uit viel :lol:


    Vermoedens meteen bevestigd.......maar het blijven vaak prachtige dingen
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ok, maar dat komt doordat ze in een weekje in elkaar gezet worden.
    Gister had een gast een tankje van 25liter gemaakt, moest om de 30km tanken 8)

    Maar ik doel meer op die style qua motoren.
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    op 11 juli heb ik mijn theorie examen, en ben nu al zoetjes aan aan het leren. 7 juni en 21 juni heb ik extra theorie lessen, en ik merk wel dat ik tijdens het fietsen vaak op de verkeersborden let en denk wat het betekent enzo.
    ben benieuwd, als ik de theorie examen heb gehaald meteen lessen nemen:thumbs:

    heb al een relaxte school gevonden die dan 3 uur per les doet inplaats van 1uur, en dan de 2 praktijk examens in die 3 uur beoefent*)
    zowiezo heb ik al een plus punt omdat ik 2 jaar op een schakelbrommer heb gereden, en dat als je 3 uur achter elkaar op een motor rijd sneller de behendigheid erin krijgt, ik hoop wel dat ik slaag voordat het mooie weer af is gelopen (het mooie weer moet nog beginnen maarja)
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Prima hoor, laat maar wat weten. Kan deze, maar ook volgende zondag.

    Moet wel mn motortje ff een 4000 km-beurt geven (en mn achterband gaat er ook hard aan :mad:)
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zondag rijd ik ergens tussen Almelo en Amersfoort.
    Misschien dat we ergens kunnen meeten?
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de meeste choppers erg mooi (Harley Davidson rocker is erg vet). Maar op het moment spreken andere soorten motoren (naked bikes, sport en zelfs cross) mij meer aan.

    De enige soort waar ik esthetisch niets mee heb zijn tour machines. Die uiteraard wel weer geweldig als het aankomt op comfort etc.
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo een tank van 25 liter! dat is best veel. Lijkt me sterk dat deze motor maar 30km kon rijden op 1 tank aangezien deze dan bijna 1 op 1 rijd :x

    Mijn SV had een tank van 15 liter en daar reed ik zo'n 220kilometer op en had ik een reserve van 2 liter over.

    Denk eerst eens na voordat je iets doms plaatst op een forum :+
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Naar aanleiding van je bericht dat ik van, ik ga ook is reserveren. Blijkt dat er geen één CBR in de buurt motortheorie afneemt, althans ik kan niks reserveren daar. Dichtsbijzijnste is in Utrecht en pas op 10 juli. Dus dat moet dan maar.
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tja hoogseizoen he..
    echte bikkels lessen en rijden af in de winter (like me) :cool:
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je het over meeten hebt, ik ben van plan om samen met een vriend naar de motor-forum megameeting te komen (al meer dan 500 aanmeldingen!)
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb dat ook gedaan, afgereden vroeg in de lente. Maar met je eigen motorfiets door het zout knallen is niet zo chill natuurlijk =(.


    Zal die mensen die een motorfiets van de rijschool kopen ook nooit begrijpen. Heb echt met verbijstering toe staan kijken hoe mijn instructeur een compleet afgetrapte ER-5 aan een blond meisje wist te verkopen (d'r vriend was er ook bij). 2/3000 euro moest dat ding nog kosten, totale waanzin. Heb ook zo vaak meegereden met van die sukkels die dat ding uit hun handen lieten sodemieteren. Om van de koppeling nog maar niet te spreken.
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Vergelijk jij nu echt je SV met de 2200 cc S&S blokken die ze 9 van de 10 keer gebruiken in die choppers?

    Die vergelijking is niet dom wil je zeggen?
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Hoe dan ook, een verbruik van 1 op 1 lijkt me met wat voor motorfiets dan ook een beetje vergezocht.
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren net optijd een vliegende meeuw weten te ontwijken.. Jezus wat gevaarlijk!
    Jullie wel eens last gehad van beesten tijdens het rijden?
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    waar rijd je dan in almelo??? ik zie dat je daar woont..

    als je iets moois wil zien meot je op een doorde weeksedag ff naar de Canisius rijden en daar in het brommerhok kijken:p
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo damens en heren 6 mei heb ik me AVB examen. Ben benieuwd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina