Áls het GTDesign is, dan heb je een goede keus gemaakt!!! :b: We zullen zien
Ik krijg pas de sleutel op 1 oktober. Het is een 1-kamerappartement, niet groot, maar groot genoeg voor mij. Een aparte ruimte heb ik, helaas, niet. Ik ben van plan om het gewoon te integreren in de woonkamer. Foto's heb ik zo snel niet bij de hand. Kan in ieder geval neit wachten!!!
Hoe het met mijn BR verzameling gaat? Van waar deze vraag eigenlijk, als ik vragen mag? Het gaat goed met de BR verzameling:
Zoals je kan zien zijn het nu een dikke 20 films. Binnenkort komen er nog een paar bij, want dan verschijnen er weer een paar pareltjes. (band of brothers (), Heroes S1/S2, Transformers, Iron Man, etc.)
De HDDVD's links (heb er nog een paar) zijn trouwens te koop. Doe een bod via PM
-edit-
Heb trouwens wel een 'foto' van het appartement:
Heb het een en ander al een beetje ingericht, maar is nog verre van zeker... De slaapkamer zit linksboven en de kamer linksonder, naast de keuken, is een berging met de wasmachine e.d. Totale oppervlak van de woonkamer is ~20 m2.
Eén van de hoofdbrekens is hoe ik de beamer maar vooral het scherm ga ophangen. De beamer komt gewoon op een (boeken)plank. Het scherm wordt aan kettingen/touwen gehangen aan het plafond denk ik. Iemand nog een creatief idee voor het scherm?
Laatst bewerkt: 21 aug 2008