1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks dies nice daar heb ik wat aan
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Handig is hij zeker, maar ik noem het meer een boek dan een samenvatting (91 pagina's :p), niet dat het raar is sinds we 7 boekjes in totaal hadden en sinds ik er een paar kwijt was komt dit mooi uit. ^^
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tis idd veel maar ook heel erg uitgewerkt, erg nuttig iig.. Wel veel te veel wat ik nog niet echt geleerd heb. Maar heb de examens van de laatste 2 jaar bekeken en het rekenwerk viel gelukkig wel mee, dat is echt mijn grootste struikelpunt. De rest vind ik altijd goed te beredeneren
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook niet direct teveel verwachten van dat gedoe rondom Nederlands, het is gewoon afwachten tot 11/12 juni.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik zou het wel bijzonder achterlijk vinden als men het gewoon naast zich neer legt. Hoe groot moet de kritiek zijn ?. Ze geven zichzelf een vrij brief om dit soort fouten te maken. Het is toch te gek voor woorden dat een multiplechoise waarbij 1 antwoord goed zou moeten zijn , meerdere correcte mogelijkheden blijkt te hebben. Dat noem ik een grove fout en het tast in mijn ogen de integeriteit van het examen flink aan.

    Nogmaals ik verwacht niks, is typisch nederlands dat er niets mee gebeurd.
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, het lijkt mij ook vreemd dat ze er niets mee doen. Maar zoals ik al zei, m'n vader werkt dus op dit terrein en hij verteld mij de hele tijd dat dit soort verhalen altijd zo erg opgeblazen worden allemaal, zo is er bijvoorbeeld standaard ieder jaar een of andere hoogleraar economie die klaagt over de CE's economie.

    Daarom ga ik zelf verder helemaal nergens op letten qua normvorming, dat is toch een proces wat moeilijk te volgen is. Bovendien zijn we over 1.5 week klaar, allemaal op examenreis, en daarna heb je je uitslag al weer :cool:
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, ik vind wel dom dat zelfs de schrijver zegt dat de vragen onnodig moeilijk zijn.. maar ik had wel C op de eerste dus heb em zowiezo goed :D
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja ik ook. :cool: En Biba, examenreis? Hebben jullie dat? :p
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Maandag pas weer filosofie *o*
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf geplanned natuurlijk, tussen het laatste examen en de uitslag helemaal los in Chersonissos:cool:

    Gaat er verder niemand iets doen om de tijd te doden die weken voor de uitslag:eek:?
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn de echte mannen hier? Ik hoor bijna niemand over wiskunde van vandaag?

    @ Biba, bier zuipen en pinkpop. So be it.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde B is toch pas volgende week?
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Handige samenvatting hoor. 90 pagina's
    het boek is nog korter ^^
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niks doen thuis I guess. 8)
     
  15. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk met zijn allen naar turkije.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde B1,2 ging bij mij echt goed (HAVO). Had ff redelijk streng nagekeken. Kom ik uit tussen de 7,5 en 9,28). Hoe is et bij de rest gemaakt? Ik wil in ieder geval een 7,6 hebben. Sta ik tenminste een 8O-)
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Aardrijkskunde HAVO, weet echt niet wat ik ervan moet verwachten.. Sta een 5,8 dus wel gevarenzone :+
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Deed ik ook vorig jaar, in een woord super! Alleen maar mensen van dezelfde leeftijd (iedereen daar in die tijd is zon beetje examenreis). Iedereen zit er met dezelfde gedacht enzo (allemaal opgelucht dat het erop zit), heb daarom ook echt geen ene keer ruzie gezien :)
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    zow.. bij mij ging die dus echt slecht.. zowat mijn hele klas heeft um niet zo goed gemaakt.. gwn slecht les gegeven :confused:
     

Deel Deze Pagina