1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    :+ kga ff 22 pagina's inscannen... Not 8)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Help je medemens nou toch eens! : (


    :+
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Briljant!
    Ik zit de hele dag al te denken wat ik nou nog voor economie moet gaan doen. Ik heb een hele slechte voorbereiding gehad omdat ik niet wist hoe ik het aan moest pakken.
    Heb examens gemaakt (gingen van tergend slecht naar steeds iets beter).
    Ik denk dat ik dan nu nog maar even wat nuttigs ga doen met die eerste drie lesbrieven van dat lijstje en dan nog een examentje maak, en ten slotte nog even wat kijk ik de examenbundel.

    Economie stinkt.
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die lesbrieven precies? Wat houd 'markten 1' enzo in?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij nooit les gehad uit die lesbrieven? Maarre Markten 1 gaat over beroepsbevolking, bruto participatiegraad, werkloosheidspercentage, allerlei soorten werkloosheid, initiele loonstijging, loonruimte, loonmatiging. Die dingen.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee bij ons op school werk je gewoon uit je boek en de examenbundel, lesbrieven heb ik nog nooit van gehoord bij economie?

    Staat er ergens online wat de onderwerpen ongeveer zijn van die genoemde lesbrieven? Dan kan ik ook even kijken of ik die eerste 3 in ieder geval goed ken.

    Wat sowieso slim is om nog na te kijken is de prijselasticiteit, dat heb je in 10 minuten geleerd en zit er bijna altijd in.
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijselasticiteit ben ik (maar) 1 keer tegengekomen dacht ik.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de multiplier bij een open economie met overheid:
    Als je de multiplier van C,I,O of E wil berekenen gebruik je dan :
    1
    -------------------------
    1-c+cb+m

    en als je die van B wil berekenen gebruik je dan:

    -c
    -------------------------
    1-c+cb+m

    moet het ff zeker weten :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Morgen Engels. Piece O' Cake. Alleen morgenochtend wat voorbeeldbrieven maken en ik haal minimaal een 8. :) En dan keihard bikkelen voor Economie en Natuurkunde.
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe relaxt is die informatie die jullie daar zo kunnen leren zeg!, echt, dit is echt zoooveel beter dan die boeken die wij hebben voor eco, jammer dat ik hier een beetje laat achter kom:'-( ach eco loopt wel los morgen:)
     
  13. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal goed! heb me boekkie er even bij gepakt om te controleren. Ik heb niet geleerd voor eco, alleen 2 examens gemaakt en had een 6.6 en een 7.1

    Dat vind ik prima, sta 8.2 voor me schoolexamen dus moet maar een 2.8 hebben voor een voldoende maar eigenlijk ga ik voor die 6.8 voor een 8 gemiddeld.

    Wat ik en iedereen moet onthouden is goed lezen wat ze willen weten en altijd kijken of je wel antwoord hebt gegeven op de vraag. Daar gaat het bij mij mis en loop ik 4 puntjes mis. De examens die ik zelf maak kijk ik altijd streng na.

    Gaat goedkomen, engels dinsdag is ook een eitje
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    + Geschiedenis, filosofie, wiskunde? Maak jezelf eens niet zo belachelijk en houd gewoon je mond.

    En ik ga morgen dood bij filosofie. :)
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, heb die onderwerpen nog even gelezen uit Samengevat. Zit wel goed denk ik, ik hoop dat het morgen niet tegenvalt.


    @Henrive, filosofie is inderdaad gay morgen, ik heb er niet echt iets voor gedaan, maar ik ga het waarschijnlijk toch niet op m'n lijst laten staan dus boeit dat niet zo veel.
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand tips voor Wiskunde A1,2 (kansberekening)
    ben er zo slecht in :emo:
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet leren. 8) Als je het niet kon kun je het nu ook niet, gewoon een beetje aanprutsen en puntjes sprokkelen.

    En filosofie was best kut, ja.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Oh, Engels was echt damn easy. _O_
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Juist, had jij ook het examen waarbij de tweede vraag over de cellphone ging, en je drie stippelijntjes had. Ik had 8-0-0 ingevuld.. volgens mij is dat fout maar de rest was piece o' cake!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Nope, bij ons ging het om voetballers die zomaar op de grond vallen als er een tegenstander in de buurt is. Dit zat er bij, vond 'm geniaal! :D

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina