1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door IWFH '2006', 19 dec 2007.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    nog maar 4 dagen...
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Whooh, das ook alweer bijna :D
    Iemand enig idee of VPRO 3 voor 12 het weer uitzend op hun digitale tv kanaal?
    Thanks.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoop dat jullie goed weer hebben van't weekend :)
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer zend 3 voor 12 de weersvooruitzichten uit?O-) Zou wel mooi zijn als ze dat dan ook uitzenden op pinkpop. Weten we ten minste hoe het weer de volgende dag word:b:



    Sorry voor de slechte grap, het moest gewoon heel even.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat sommige mensen die opnames dan op jijbuis filikkeren zodat ik later kan zien hoe de andere optredens waren.
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook zin in!
    Alleen ik weet nog niet wat ik ga doen...
    Ik heb maandag een excursie naar het zwanenwater=( Maar daar krijg je een cijfer voor en als ik me ziek meldt met nog 2 van de klas (vrijdag en maandag) zouden ze er dan achter komen? Anders moet ik zondag terug, en daar heb ik dan weer geen zin in.!
     
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    RATM is wel meer waard dan een stom cijfertje. Hoevaak cijfers ik wel niet mis en toch zit ik nu 5vwo. Denk niet dat ze erachter komen eigenlijk, tenzij je met een roze hoedje in de klas gaat zitten ;)

    Zo'n zin in Justice!!!
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De weersvoorspellingen lopen zo uiteen zeg! Elke site beweert elke dag wat anders.

    /kruist zijn vingers
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoelaat zorgen jullie dat jullie er zijn in verband met campings? En voor welke camping ga je?

    Vorig jaar op Werchter ging om 1 ofzo nog een van de campings pas open, hoe zit dat op Pinkpop eigenlijk? Alles meteen om 7uur smorgens open en als je om 1 uur komt een kut plaats op een kut camping?
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dunno, ik slaap bij mn opa en oma. Zo'n 10 minuten lopen vanaf het terrein 8)
    Verder heb ik ook maar twee dagkaarten, had geen geld toen ze de weekend kaarten online verkochten :mad:
     
  12. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 3 campings A, B en C en ze gaan alledrie tegelijk open, om 12 uur.

    Camping A is 10 min rustig lopen, Camping B 20 min en C weet ik niet maar in iedergeval een stuk langer.

    En dat er kut plaatsen zijn om 1 uur daar hoef je je geen zorgen over te maken. Meestal zetten ze op alle campings hele stukken af zodat eerst bepaalde delen helemaal volstromen en dan gooien ze die open stukken pas open.

    Ik ga in iedergeval weer naar camping B omdat de sfeer wel relaxt is om met honderden tegelijk naar het terrein te lopen8) en je kan nog lekker op je gemak twee biertjes achterover mikken in de tijd dat je er heen loopt.

    ooh ja en natuurlijk kom ik voor de opposites die op 1 avond geprogrammeerd zijn voor de camping B tent:+
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou gunstig zijn. Dat lopen heb je helemaal gelijk in. Vrienden van mij zien dat niet zitten maar vorig jaar op Werchter was dat zeker relax. Eventjes lekker bijkomen.

    Maar die tijden ben je zeker van? Want diezelfde vrienden willen al om 7uur 's morgens gaan om een fatsoenlijke plek te krijgen op A!
     
  14. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    op de site van pinkpop ( http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=422 moet je even op camping info klikken) staat dat alle campings tegelijktijdig opengaan om 12 uur 's ochtends.

    maar het zou ook zomaar kunnen dat ze ze om 11 uur al opengooien, maar ik denk in iedergeval niet veel eerder dan dat.
    en verder moet je ook maar net geluk hebben. je bent of een half uur aan het zoeken of je loopt binnen en ze gooien gelijk een afgezet stuk land open.
     
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dnek ik maar proberen om op camping A of B te komen. Waarschijnlijk ben ik er ook pas een uur of 12, ik ga met zo'n busreis heen. Wel klote dat die zondagavond na pinkpop meteen weer weggaan (nouja, 01.00 uur). Maar dat betekend wel dat ik maandag weer om 8 uur op school kan zitten! 8) Maarja, ik heb op school toch alleen maar voor vrijdag vrij gekregen, want; 's avonds een kerel, 's ochtends een kerel'. Aldus mijn studiehuisbegeleider (of wat voor functie die beste man ook heeft :9).
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat dit wel verhelderend is voor sommige mensen?

    Ik zelf slaap thuis. Mijn mede-Pinkpopgangers rijden op en neer, dus ga ik ook maar mee. Ik woon sowieso niet ver weg. :)
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik ff een vraagje, rijden er morgen bussen? En rijden er bussen op vrijdag met pinkpop? En mag je in de trein een groot coolboxie meeneme?
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wij gaan op camping B
     
  19. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij ook:b:
     
  20. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
     

Deel Deze Pagina