1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah. Jah het is waar: Dit is een multiplay zoals GTA zou moeten hebben.
    Maar ik vind dat GTA gewoon niet echt een soort game is voor die multiplay, snap je?
    Het is gewoon in eerste instantie bedacht voor singleplay, en het heeft gewoon online niet zoveel diepgang als een game als GoW, Halo , CoD whatever.

    Tis gewoon meer een aankloot game, super mooi om met wa mensen gewoon wat te kloten enzo ;)
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb gister voor het eerst met wat gasten van hier online gespeeld! Eerst wat klote in party mode, toen cops n crooks en toen nog zieken met GTA Race (allemaal roze auto's was wel lache om te zien :) en die bootblokkade was echt totaal nutteloos) en ik moet zeggen....ik vind de multiplayer nou NOG vetter :D! Met wat Nederlanders kutten is toch echt veel leuker dan met amerikanen/fransen/duitsers/engelsen!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  3. berrry

    berrry Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek wat mensen om de co-op achievements te halen. Het wil met willekeurige spelers maar niet lukken. Geen headset, geen gezond verstand....voorbeeld: gisteravond bleef iemand tijdens de deal breaker missie met zijn helicopter boven het gevecht hangen. Vijf minuten lang heeft hij daar gehangen, niets gezegd, niemand neergeschoten. Dus om een lang verhaal kort te maken. Ik zoek wat mensen om co-op mee te doen.

    Voeg me toe: King Daan NL
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik wil die ook graag nog halen! Opzich kan Deal Breaker met zn 2en, maar Hangman's NOOSE en Bomb da Base II moet met 4en (als je aan de walkthrough's van 007craft op youtube houdt)! Maar ik ben iig alvast IN...nog twee andere! Ik heb op vanavond na elke dag de tijd, zondag hele dag als t moet! Ik hoor t wel :thumbs:
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Stuur mij ook maar een invite als je vette co-op wilt spelen, ik ben de komende tijd een beetje heel erg vrij. Dus . zerocha0s1234.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, laatste examen achter de rug gehad, en ik moet al die coop missies ook nog halen,
     
  7. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die coop achievement al gehaald maar ik wil best wel helpen. Dus stuur maar een message als iemand die coop missies wil gaan doen :)
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mooi! Hebben nou dus ongeveer 4 man, nou nog ff een datum en tijdstip prikken! Maybe ff via PM doen ofzo? Denk niet dat dit topic daar namelijk voor bedoel is?! Of in het XBW Social GTA Club topic?
     
  9. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb een probleem met gta iv online:

    ik kan wel online enzo dan kies ik voorbeeld team deathmatch en dan kom ik in een lobby maar dan komt er niemand.

    ik zit dus in me eentje in een lobby en niemand komt wacht al 20 minuten en nog steeds geen resultaat en cod4 gaat alles makkelijk zelfs me nat staat open.

    snap er niks van kan iemand me mischien helpen?

    thxx alvast;)
     
  10. sjefke02

    sjefke02 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,ja want hoe kun je zien of er voor zorgen dat je bij nederlanders zit,ik ben het ook beu met die engelse:p
    wil gewoon nl praten en ..;)
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je trouwens ook ergens je stats zien in de game? Ik bedoel, heb al verschillende potjes gespeeld, en cash verdiend en alles, maar dat wordt gewoon weer gereset lijkt het wel... En mensen zeggen ook steeds dat ze ingame de score kunnen zien, maar hoe doe je dat dan?
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je tijdesn een multiplayer game omlaag duwt op de d-pad dan zie je de stand van de huidige game, bedoel je dat?
    En de cash die je hebt zie je als je in de lobby bent voor een game begint (linksonder), en na afloop van die game zie je wat je verdient hebt en hoeveel je nog moet voor de volgende rank (linksonder)!
    En als het goed is wordt de cash die je verdiend niet gereset hoor...?!

    EDIT:

    Hoe zit t met de co-op achievement? De mensen die aangaven m te willen doen, willen die dat nog steeds?? Heb deze namen:
    berrry - King Daan NL
    Zer0ch@0s - zerocha0s1234
    (Smart)ass - Probydoby
    lol - lol112 (reserve omdat je m al hebt)
    Ik wil m dit weekend wel graag halen als het uitkomt?! Heb thuis waarschijnlijk ook wel redelijke upload, dus wil best host zijn! Vrijdag ben ik pas rond 9 uur thuis, dus zaterdagavond en/of zondag (overdag, zit 's avonds weer in de trein) komt mij t beste uit! Laat maar weten wanneer jullie kunnen als jullie nog willen!
    Lijkt me ook wel handig als iedereen ff de youtube-guides van 007craft bekijkt (als dat nog niet gedaan is...vast wel :9)!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan zondag zo goed als de hele dag, dus voeg me maar toe. 's Ochtends even bij komen van de kater die ik waarschijnlijk ga oplopen zaterdagnacht natuurlijk:emo:.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Prima, heb je toegevoegd! Zondagmiddag lijkt me geschikt moment! Nou hopen dat berrry en (Smart)ass ook kunnen! En dan kunnen we ff wat mooie tijden neerzetten ;):thumbs:!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, zondagmiddag kan ik ook, hopelijk lukt het:D
     
  16. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet ook nog die achievements halen als iemand zin heb om dit weekend die achievements wil halen voeg me toe:thumbs:
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mochten jullie nog een vierde plek overhouden, zeg het dan maar :)

    Zo maar weer een paar potjes ranked doen, speel eigenlijk nooit meer online en mijn blog wordt boos. Hopen dat ze binnenkort de balance even wat bijstellen met een update.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Alright...3 man nu (including moi!)

    Zer0ch@0s - zerocha0s1234
    (Smart)ass - Probydoby
    SjaccoPopino - SjaccoPopino

    Hopelijk horen we nog wat van berrry - King Daan NL, want hij vroeg het eigenlijk als eerste ;)! Maar mocht hij niks meer laten horen, of zondagmiddag niet kunnen, dan zijn dit de reserves:

    akiad - NuclairPinguin
    COOKIE X - COOKIE X
    lol - lol112 (als laatste omdat je m al hebt)

    Neem aan dat akiad en COOKIE X ook gewoon kunnen zondagmiddag?
    Mocht de achievement snel gehaald zijn (heb gelezen dat mensen alle drie de tijden in een uurtje hadden gehaald en dus de achievement in een uurtje binnen hadden), dan ben ik ook alvast bereid om het nog een keer te doen voor akiad en COOKIE X :thumbs:!

    Zondag rond een uurtje of 1? Of slapen jullie dan nog ;)?!
     
  19. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand oplossing?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heb de Rockstar achievement nu ook, eitje.. Iedereen heeft hem nu 8)
     

Deel Deze Pagina