1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er niet wakker van liggen. De game kan me gestolen worden.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    You're missing the point ;)
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch heeft Sony het volgende gezegd?

    Allemaal maar met een flinke korrel zout nemen denk!

    Klasse Sony! Echt een hele goed zet!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ;) Maar alsnog kan de game in kwestie me gestolen worden. Dan erbij, zit al lang genoeg in het gamingwereldje om te weten dat wij als Europa nu eenmaal vaker achter het net vissen. Je zou kunnen zeggen dat ik van dergelijk nieuws dus niet eens meer opkijk. Gelukkig gaat het in dit geval om een game die me toch niks doet.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Eindelijk eens geen gelul en promises van Sony's kant, maar eens iemand die eerlijk terugkijkt:

     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nouja, het tij echter doen keren.. Dat is nog niet helemaal gelukt. Bovendien heeft hij het niet over het vele uitstellen van diverse games en natuurlijk Playstation Home. Wel eerlijk van hem dat hij dit toegeeft.
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kletst er gewoon omheen. Ook 2008 is NIET het jaar v.d. PS3.............alles maar dan ook echt alles wordt uitgesteld.

    Ben geen 360 fan ofzo, maar afgezien van de brakke hardware doet M$ het gewoon wel beter.

    En al die mooie dingen die belooft zijn, zijn nog steeds niet waargemaakt.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Sony er niet gelijk bij vermeld dat PlayStation Network dan 6,99 per maand, 19,99 per 3 maanden of 59,99 per jaar gaat kosten.:+
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Echt, zou wel tof zijn. Eindelijk van al die fanboy gezeik af die alleen maar zeiken omdat Live geld kost en hun Network niet.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt zo ?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. armadillo360

    armadillo360 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang uitstellen, heb ik schoorvoetend toch maar een PS3 gekocht, voornamelijk als BluRay-speler voor mijn recent aangeschafte plasma tv. Schoorvoetend want na Sony's arrogante gedrag en uitspraken de afgelopen jaren, had ik geen zin om hun te belonen door de PS3 meteen aan te schaffen. Maar ik wilde toch de overstap maken naar films in HD kwaliteit en na de dood van HD-DVD had ik geen keus dan BluRay te nemen . De PS3 is dan toch de beste waar voor je geld en ik moet zeggen dat de PS3 een prima stukje techniek is waar ik heel tevreden mee ben. De beeldkwaliteit die het geeft is geweldig; Ratatouille bijvoorbeeld ziet er echt fantastisch uit. Ik heb het idee dat het mede te maken heeft met de HDMI aansluiting want het dashbord ziet er heel wat scherper uit dan de Xbox dashboard over component (wanneer de nieuwe Jasper Xbox modellen uitkomen ga ik er zeker een aanschaffen).

    Als multimediamachine prefereer ik de PS3 maar de Xbox blijft de kampioen als het om gaming gaat. Op Uncharted na is er momenteel geen enkel spel waar ik in geinteresseerd ben. Ik kijk wel uit naar MGS4, KZ2 en FF13 en Valkyria Chronicles maar alleen MGS4 is dit jaar te spelen (over twee weken al. Yay!). Crossplatform games haal ik wel voor de Xbox tenzij de PS3 versie met kop en schouders de superieure versie is (wat tot nu toe nauwlijks het geval blijkt te zijn).

    Sony mag wel een betere indeling van hun Playstation Store verzinnen. Zeker wat betreft hun games staan dingen nogal door elkaar. En ze mogen mij als consument ook meer keuze geven in welke taal ik mijn videogame trailers mag zien. Ik was zeer teleurgesteld dat hun Resistance 2 teaser alleen in het Nederlands te horen was. Ik wil gewoon de engelse versie maar die kan ik nergens vinden. Slechte zaak!

    Trouwens, waar MS een verbetering in mag tonen, is het aanbod van niet-game-gerelateerde-media op Xbox Live. Op PSNetwork had ik al gelijk wat filmtrailers te pakken op 1080p formaat. XboxLive komt er wel heel bekaaid mee af met die Pirates of The Carribean trailer die er al sinds jaar en dag op staat. Daar mag wel wat meer aanbod in komen.

    Al met al ben ik tevreden met de PS3. Alleen zou ik graag meer exclusieve games (die ik de moeite waard vind) willen zien.

    En als iemand weet hoe ik aan een engelse gesproken versie van Resistance 2 kan komen via PSNetwork, hoor ik het graag.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Resistance 2 is nog niet uit. Verder zijn er uiteraard wel een aantal mp games die interessant kunnen zijn zoals CoD4, Oblivion en Assassin's Creed.

    Veel plezier met je aankoop!
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Live loopt juist voor wat betreft films in Amerika, daar kan je hele films en heel veel series downloaden. In Europa schijnt dat dan weer lastig te zijn :mad:
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nog even over Africa. Alle ps3 games zijn regiovrij toch? Dan is het niet zo'n groot probleem.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Moet de Engelse taal wel aanwezig zijn (waarschijnlijk wel). Daarnaast is het idd meer de houding waar het om gaat dan het probleem zelf.
     
  18. armadillo360

    armadillo360 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dat gaat wel lukken. Ik heb vandaag weer wat films gekocht en het is erg fijn om films in HD te zien.

    Ik bedoelde trouwens de teaser trailer voor Resistance 2. Die kan ik alleen maar in het nederlands downloaden. De game lijkt me wel interessant. De demo van R:FOM was aardig maar niet zo leuk om te doen als Halo 3 of Orange Box. De teaser voor Resistance 2 ziet er wel spannend uit. Hopelijk is de game ook goed.
     
  19. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak ook een US account aan en je kan in de US Store (meer demo's en engelstalige trailers).
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb bij mn xbox360 meer gamegevoel, maar dat komt misschien ook omdat ik al vanaf de launch mn box heb en de achievements ook leuk vind.

    Maar ik heb de ps3 nu n maand en ik heb GTAIV er bijna nog niet uitgehaald.

    Het mooiste is nog de Blu-ray films (ik heb ook de hd-dvd speler voor de xbox360). Niet alleen zijn deze van adembenemende kwaliteit (gisteren Planet of the Apes gekeken:9), maar die ps3 is werkelijk totaal geruisloos:thumbs:
    Het is dat t lampje brandt en ik beeld heb, anders denk je dat die uit staat. Ook met gamen hoor ik absoluut niks en hij staat vlakbij, ongelooflijk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina