1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door IWFH '2006', 19 dec 2007.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het wel logisch om altijd te proberen voor camping B te gaan.
    Vooral dit jaar ook: klik.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    HET GAAT BEGINNEN! :D

    Misschien dat ik nog een van jullie nog herken of tegenkom.

    Obey your master, MASTER!
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Geen Rage Against The Machine op 3voor12.nl, maar wel Foo Fighters en Metallica :D
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Metallica gister gezien op TV, damn ik vond het echt wreed:thumbs: Jammer dat RATM niet op TV komt.
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Uhuh, was echt vet om te zien. Mn broer belde me op "CHRIS NEDERLAND 3 NUUU"
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow echt vet om te zien.
    Alleen jammer dat er geen Rage Against the Machine uitgezonden mocht worden. Heb een deel beluisterd via 3FM, dat leek me echt bruut om bij te zijn.
    Verder allemaal mooie liveshows.
    Ik denk dat ik er volgend jaar met 40e editie erbij ben.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoogtepunt was voor mij Queens of the Stone Age en de Foo Fighters. Beide echt enorm strakke shows! \o/ Verder zat er zeer weinig voor me bij dit jaar. Moet wel zeggen dat ik nog niet alles heb gezien.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    QOTSA deed me eerst niet veel, maar werd tegen het einde echt super!
    Foo Fighters was zeker tof.

    Pinkpop was geweldig, maar Metallica en RATM moet ik appart beoordelen: Fenominaal!

    Die opkomst van RATM was gruwelijk! Ik stond in het linkervoorvak. 4000 Man die al-le-maal moshen en springen. Ik was blij dat ik nog leefde! WOW, hoe vet was dat! :eek:
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nu maar wachten op telefoonopnames van RATM.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jezus fucking hell, stond in het rechter voorvak. Geweldig optreden, heerlijke energie en geniale moshpit. Knie is helemaal naar de pleuris, maar hey. No pain - no gain :cool:

    Wel grappig trouwens, zo'n debiel had een Amerikaanse vlag meegenomen en wou 'm in de fik steken. Ding was alleen superveilig en niet in de fik te steken. Stond die daar met zn vlag, gingen ze er maar aan trekken met zn allen:lol:
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was dit toch gruwelijk! Me mooiste weekend ooit!
    Vrijdag kwamen we in de ochtend aan om half 11 en toen bier gedronken tot 4 uur en richting mainstage. Daar hele tijd bleven staan bij Flogging Molly, Incubus en Metallica en wat was Metallica toch goed. Zaterdag vond ik The Verve en Kaiser Chiefs zeer goed, Foo fighters deed mij echter niet zoveel. En zondag natuurlijk RATM en dat was ook gigantisch. Ik was nooit echt van de muziek maar dit vond ik geweldig, vooral de intro!
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Haha ja mooi dat communistisch lied :D
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een foto, waarop ze in oranje pakken met zwarte zakken over hoofden stonden, als in guantanamo bay.

    jezus wat vet, echt kippenvel
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Iemand een setlist van Metallica en RATM? Dan weet ik vast wat ik volgend weekend kan verwachten :)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De setlist van RATM zoek ik ook, maar heb ik nog niet kunnen vinden. Metallica wel:

    Creeping Death
    For Whom The Bell Tolls
    Ride The Lightning
    The Four Horsemen
    Bleeding Me
    …And Justice For All
    Devil’s Dance
    The Memory Remains
    Fade To Black
    Master Of Puppets
    Whiplash
    Nothing Else Matters
    Sad But True
    One
    Enter Sandman
    - - - - -
    Last Caress
    So What
    Seek and Destroy

    Bijna exact hetzelfde als het concert in Polen twee dagen ervoor.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In elk geval Bombtrack, Sleep now in the fire, Know your enemy, Testify, Guerrilla radio, Born of a broken man, Bullet in the head, Freedom, Killing in the name of, People of the sun, Bulls on parade, Wake up. Misschien mis ik 1 of 2.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoop dat ze op Rock am Ring ook Whiskey in the Jar en The Unforgiven gaan spelen verder ziet de setlist er goed uit :)
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    80% spelen ze ieder keer dus wel. Ook vorig jaar op Werchter speelde ze ongeveer hetzelfde. 3 of 4 nummers anders.
    Wiskey in the Jar hoef je niet op te rekenen denk ik. Of hebben ze pas ergens gespeeld?
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Geen idee, hoop alleen dat het wordt gespeeld;)
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het weekend echt helemaal top. Kan niet echt artiesten noemen die ik boven andere uit vond steken. Aantal geweldige optredens vond ik foo fighters, editors, queens of the stone age, flogging molly en ga zo door.

    Maar heeft misschien iemand alles van nederland 3 opgenomen en zou dat kunnen uploaden. Om 1 of andere reden heeft mijn dvd-recorder et verkeerde opgenomen:mad:.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008

Deel Deze Pagina