1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ek-opstelling.nl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jerhui, 3 jun 2008.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessante EK manager

    Voor de mensen die het leuk vinden om zelf actief bezig te zijn met het ek voetbal ben ik en leuke gratis manager tegengekomen. Ik weet dat er 100 en 1 spelletjes zijn, maar deze is toch net wat anders. Het gaat bij deze niet om de uitslagen, maar om de individuele prestaties van de spelers. Tevens worden alle wedstrijden geanalyseerd.

    Zeker een aanrader! \o/

    http://www.ekopstelling.nl

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hatseflats!

    [​IMG]

    Heb het ook maar eens gedaan, vind het een leuk idee alleen jammer dat je maar 1 speler uit ieder team kan toevoegen.

    Ik had namelijk graag wat meer Nederlandse spelers toegevoegd.

    Hoe kom je trouwens aan die statistieken, dat is een andere site neem ik aan?
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Redelijk team, ff snel samengesteld. Rüstü in het doel omdat hij het bij het WK 2002 ook goed deed. Gewoon goed voor de nationale ploeg. En nu dit EK gewoon weer. :cool:

    [​IMG]
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, ik zie net dat ik Chivu over het hoofd heb gezien bij het Roemeense(?) elftal, nu heb ik een dude die Rat heet.:9
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook een goeie speler hoor, speelt bij Shakthar Donetsk. Weet alleen niet of hij in de basis staat bij het nationale elftal.
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    leuk:)..zal er eens eentje maken.

    tadaaaa
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op die site een link naar een site waar ze alle statistieken bijhouden. Nu staan enkel de oefenwedstrijden er nog op, maar als het ek begint zal de rest er ook wel bijkomen.

    Dit is de link naar de statistieken site: http://www.de5eman.nl

    Dat plaatje zag ik voor het eerst bij een bericht op nu.nl en het staat ook op de site van ekopstelling.nl

    Wel grappig om te zien hoe de spelers nu precies presteren. *)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wilde het op positie doen maar dat kwam niet uit. Dus fok it :+

    [​IMG]

    Vind het bij profcoach ook altijd irri om de goede keuzes te maken.
     
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom zet niemand Van der Sar in het doel? Wat mij betreft toch de beste keeper ter wereld? Heb ook nog getwijfeld of ik Chech of Buffon erin zou zetten want die 2 kom toch wel redelijk dichtbij, uiteindelijk toch maar gekozen voor Van der Sar.

    Tsja, het blijft een Nederlander hé;)
     
  11. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook even een leuk teampje gemaakt:

    [​IMG]

    Misschien dat ik de centrum verdediging en wissels nog wat aanpas. Weet ook niet of Berezutski, Kovac en Del Piero wel basisspelers zijn of worden.

    Hebben meer mensen Cech zie ik, is ook niet zo raar, zijn nou niet echt veel andere topspelers aanwezig in de Tsjechische selectie. En idd weinig van der Sar, maar Sneijder, Van Persie, Van Nistelrooy zijn natuurlijk ook leuke spelers voor in je team.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Misschien omdat de verdediging van Nederland relatief bagger is, en dat ook betekend dat van der Sar meer te doen heeft? En omdat we spelers op het middenveld en in de aanval hebben die ook van wereldklasse zijn? ;)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    [​IMG]

    Volgens mij staat de helft niet in goede positie, en ben mijn wissels vergeten. :+
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    goede positie maakt niet uit, het is gewoon verdediging, middenveld, aanval. voor de rest maakt het niet uit.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Ik vind de sit EKmanager.nl veel verzorgder. Plus heb je op ek-opstelling veeels te veel geld voor handen, dat maakt het niet echt leuk.
    Met het WK had Continental ook zo'n spel, dat was echt heerlijk!
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Atm sta ik 8ste met Oosterpark. \o/
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag ging het toevallig bij Zembla een uur lang over het bedrijf dat ook achter dit spel zit. Ze geven daar advies aan het Nederlands eltal gebaseerd op statistieken. Zeker interessant om te bekijken. \o/
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook gezien, was erg interessant. Zo kwamen ze erachter dat Nederland erg slecht is in Corners en doeltrappen. En dat Italie juist heel sterk was met corners.

    Maargoed, ik sta nu 78e :D
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta 500 zoveelste, maar 3 kwart van mijn team heeft nog niet gespeeld en 1tje staat geloof ik niet in de basis.:+
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 4e \o/
     

Deel Deze Pagina