1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firefox 3.0 gaat voor wereldrecord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 4 jun 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Firefox wil wereldrecord:

    Mozilla, de organisatie achter de populaire webbrowser Firefox, hoopt binnenkort een vermelding te krijgen in het Guinness Book of World Records. De nieuwe versie van de browser moet de software worden met het hoogste aantal downloads binnen 24 uur, zo meldt Webwereld.

    Firefox 3.0 wordt een dezer dagen verwacht en moet sneller, stabieler en veiliger worden dan zijn voorganger. De meest gehoorde klacht over de webbrowser gaat over het geheugengebruik. Hier is iets aan gedaan in de nieuwste versie.

    Op de website van Firefox kunnen mensen zich aanmelden. Zij krijgen dan een mailtje als de nieuwe versie uit is.
    http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/

    Hier een kun je een pre-release van Firefox 3.0 downloaden
    http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-rc.html

    Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2008/05/firefox_wil_wereldrecord.html
     
  2. Yabyahoo

    Yabyahoo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangemeld! Firefox heerscht!

    -Yabyahoo
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ook. Ben altijd erg blij geweest met FF.
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Safari is de shit, maar niet de windows versie :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  5. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf nog bij Opera, of FF3 moet ook komen met mouse gestures en de Toverstaf-knop.
    Maar tot nu toe blijf ik meer hopen op Opera 9.5:)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Aangemeld, wist niet dat er al weer een nieuwe versie zou komen. :cool:
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Firefox werkt heerlijk. Aangemeld
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik al tijden Firefox, ben benieuwd naar FF 3.0 :)

    'We're not asking you to swallow a sword or to balance 30 spoons on your face, although that would be kind of awesome.'
    :9
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Aangemeld, vind Firefox echt een heerlijke browser.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik gewoon IE en zal het ook blijven doen, heb nooit de behoefte gehad aan andere soorten webbrowsers.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    I pledge.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    IE is altijd minder veilig geweest, zwaarder, langzamer en jat schaamteloos van FF.

    Verder ben ik voornamelijk fan van Opera trouwens. Echter niet alle sites werken lekker met Opera.
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    I'm in. Jammer van de foutieve wereldkaart, ze hadden relatieve aantallen moeten nemen ipv absolute (gebruikers / totale populatie), dan had NL veel donkerder gekleurd. En voor de duidelijkheid, in Oost-Europa gebruikt men relatief gezien meer FF dan in Nederland; Nederland is gewoon met heel veel mensen op internet :p
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevf : Mja kan wel zijn, als je niet als een idioot overal op gaat zitten klikken kan er in mijn ogen weinig gebeuren. In alle jaren dat ik met PC's werk heb ik altijd alleen IE gebruikt en nooit iets op m'n PC gekregen wat er niet thuishoort. Zwaarder/langzamer, misschien, kan ik niks over zeggen. Maar Windows Vista schijnt ook 'zwaar en langzaam' te zijn maar draait bij mij sneller dan XP ooit gedaan heeft. M'n broertje gebruikt ook FF, heb het weleens gezien bij hem maar ik vind de interface niet mooi. Te rommelig, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Kwestie van smaak en wat je al jaren gewend bent denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook overgestapt op firefox nadat ik gedoe kreeg met internet explorer over startpagina's en google die pagina's verkeerd doorlinkt. En ik ben erg tevreden.
    Ik zal ook zeker overstappen naar 3.0.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    FF is echt een super browser. Nooit problemen mee. Meestal ook het eerste wat ik installeer na een format:) Kan niet wachten op FF3.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom moet ik me aanmelden? Komt Firefox niet met een melding zodra ik mijn browser opstart dat er een nieuwe versie is?
     
  18. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook aangemeld.. gebruik al een tijdje de beta versies en ik kan je zeggen dat het me heel erg bevalt :) Lay-out en kleinere dingetjes zijn een stuk beter/mooier. Helaas dat vele add-ons voor firefox nog niet werken met de beta versies.
    IE 7 heeft pas een extreem rommelig interface. Ze hebben een mislukte poging gedaan tot een "compacte" interface. Heel onhandig aan alle kanten en het lijkt totaal niet op wat de vorige IE's als "standaard" hebben neergezet voor een browser. Ik hoop daarom dat je IE6 of lager gebruikt want anders klopt er niks meer van je redenatie.
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in! :D
    Firefox ftw.
     
  20. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ingeschreven en de beta versie gedownload, nu een paar vraagjes:
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat als er rechtsonderin beeld een pop up komt van messenger dat ik een nieuw bericht heb, en als ik er dan op klik, dat ie hem dan opent in firefox?

    Er staat steeds: Er zijn extra pulg ins vereist....weer te geven ik installeer het, druk op accepteren etc, maar hij blijft het zeggen, terwijl ik hem toch steeds download...

    bvd
     

Deel Deze Pagina