1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je niet genoeg hebben aan 8gb?:lol:
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil graag nieuwe oortjes voor mijn iPod Touch kopen, omdat mijn oude (Sony Bass boost) kapot zijn door kabelbreuk. Ik wil nu van die in-ear oortjes. Weet iemand nog goede (< €20)?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Super oortjes voor een goede prijs!:cool:
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Creative EP-630, geweldige dingen met een zeer sterk bass erin.

    19,95 ;)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal eens zoeken. Klinkt relaxed.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Creepy!!! maar ik ga die maar eens bestellen ik kreeg die standaar dingen bij mijn Samsung en ik vind ze niet echt fijn zitten.....

    Anders kijk je 2 post boven je daar staan een link...
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe allebei tegelijk :)
    Dan moeten het wel goede oortjes zijn ;)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm dan ga ik die maar bestellen. Weet nog iemand waar je die coupons kan vinden? (Van Bol.com)

    Er wordt wel gezegd bij reviews op kieskeurig dat het draadje heel dun is dus dat is wat minder.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Geen last van het 'dunne' draadje...Wel van rubbertjes die ik kwijt raak:{
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, van mij is wel eens kapot gegaan daardoor, maar ja.
     
  11. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn setje kapot gegaan na 1,5 bijna dagelijks gebruik.. Linkeroortje is kapot gegaan en een paar dopjes was ik eerder al kwijtgeraakt. Maar ik ga denk ik deze weer bestellen, meer geld wil ik er niet aan besteden en veel beter voor dit geld kom je ze niet tegen. :)
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ze ook besteld! Maar bij kieskeurig staan een aantal mensen die gewoon een nieuw paar oortjes hebben opgestuurd gekregen van Creative toen ze kapot waren.
     
  13. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog na zo lang? Misschien toch ff nalezen dan. :)
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb Creative laatst een mail gestuurd met uitleg over het probleem maar heb tot op heden niets terug gekregen. Vage service.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Toevallig heb ik een tijdje geleden ook een e-mail gestuurd naar Creative voor een defect en ik vond het zelf ook erg vaag, maar ze beantwoorden uiteindelijk wel alleen duurt het vreselijk lang. Gewoon even geduld hebben! ;)
     
  16. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wat goede oordopjes/headphones zijn voor bij het sporten?
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat pagina hiervoor goeie stonden want die gaan in je oor. (sounds naughty) en vallen er dus minder snel uit. Plus haal je ze eruit zijn je oren ook meteen schoon!! \o/
     
  18. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je de V-Moda Bass Freq's aanbevelen, ik heb ze pas 3 dagen, maar ik ben er al 2 x mee wezen hardlopen en een keer mee wezen fitnessen en ze zaten fantastisch! Zijn wel in-ear, maar als je wil sporten kom je daar denk ik iig toch wel op uit, aangezien gewone er nogal gemakkelijk uitvallen.
    De geluidskwaliteit is niet te vergelijken met andere oordopjes die ik heb gehad, en zeker voor die prijs niet:)
    Ze zijn ong. 29 euro (inc. verzending) als je ze op de officiele site van V-Moda uit de VS laat overkomen, anders moet je er hier ong. 60 voor betalen8)
    Ja ik weet het, een heel pleidooi, maar t zijn gewoon heel goeie oordopjes:9
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat zegt iemand met Ontsnapte TBS'er in zijn naam 8)

    Ik ken V-Moda Bass Freq helemaal niet....moet ik toch maar eens google wat het nou precies zijn en hoe goed ze zijn....

    Trouwens kan de Logitec Freepulse op mijn Samsung Yp-p2? Kan hem krijgen voor niet te veel geld....dan koop ik liever zoiets
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  20. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn tweede setje EP-630's gehaald bij bol.com (19,99). Het eerste setje was na anderhalf jaar stuk. Gewoon ene dag nieuwe besteld andere dag binnen. Ik had geen zin om nog naar garantie te kijken: ben best bereid elk anderhalf jaar 20 euro neer te tellen voor deze prima dopjes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina