1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

  1. We pakken geen enkel punt

    3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

    26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

    16,5%
  4. Halve finale

    16,5%
  5. Een goede tweede

    4,8%
  6. Kampioen!

    31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zelf zou ik kuyt op rechts neerzetten en sneijder op links. VdV dan in het midden. Wel weer jammer dat Robben uitgerekend nu weer een blessure krijgt..
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoop dat Zwitserland voor een leuke verrassing kan zorgen. :)
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het geen verrassing als zwitserland 6 punten haalt uit 3 wedstrijden
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt balen voor Frei zeg, damn..... Tsjechië speelt trouwens echt niet ok.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    0-1! Tjechië!
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet niet of het handig is om steeds weer alleen de tussenstand te typen. Anders krijg je weer dat 5 mensen tegelijk dit doen. Gaat ten koste van de overzichtelijkheid imo. Maar dat terzijde.

    Het is geen hoogstaande wedstrijd maar een doelpunt hing wel in de lucht. Nou nog ééntje erbij en ik ben tevreden :cool:
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Beetje jammer dat het niet 0-2 werd, an was mijn voorspelling precies goed geweest. :mad: Krijg je er in dit geval nog wel een puntje voor, hoe doen ze dat? :+

    Verder natuurlijk zuur voor Zwitserland wat de betere partij was en onverdiend heeft verloren. Maarja dan moet je maar beter omgaan met je kansen. Die Tsjech raakte de bal compleet verkeerd maar hij ging er wel in en daar gaat het uiteindelijk om.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelde Tsjechië verdedigend zeg. Echt laf. Het is duidelijk dat het Tsjechië van de laatste jaren weg begint te gaan.. Ik hoop niet dat hele toernooi vol zit met dit soort wedstrijden want dan kan het nog wel eens heel saai gaan worden.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vervelend voor Zwitserland, want ze waren in mijn ogen beter dan Tsjechie. Voor de rest niet echt een hele boeiende wedstrijd, hopelijk dat Portugal en Turkije straks er een mooie wedstrijd van maken! :cool:
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Saaie wedstrijd i.m.o. Grappig dat de tjechen bijna geen emotie tonen wanneer ze scoren. Als Nederland scoort gaat het publiek echt hélemaal uit hun dak. Mja wij zijn ook Nederlanders.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, wij zijn clowns.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij is het een grote grap over Robben, puur om die Italianen op het verkeerde been te zetten :cool:

    Toch? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het wel kunnen verwachten dat Robben geblesseerd zou raken. Je hoeft hem maar 1 tikje te geven en hij is maanden geblesseerd.
     
  14. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van Robben idd, maar zoals Nitram zei wel te verwachten. Vraag me af hoe ze dit nu gaan oplossen. Denk zelf dat Kuyt op rechts gaat spelen en vdVaart dan op links. Zou wel de beste oplossing zijn denk ik, aangezien Kuyt bij Liverpool ook op rechts speelt en zo behoorlijk kan storen op de linkerflank van de Italianen (Grosso, Di Natale)
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Deze wedstrijd is een stuk leuker, alleen dus nog geen geldige doelpunten. Wel een gare vlaggert aan de zijlijn maar je kunt niet alles hebben. Hopen op goals in de 2de helft en een 3-1 eindstand. :)
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het juist goed, het was gewoon een buitenspel goal.
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerste match was echt geen zak aan. Zaaddodend imo. Wedstrijd van nu is ietsje beter, maar nog altijd vind ik het niveau wat bedroevend.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Leukere wedstrijd dit ja. Alleen weer die walgelijke Scolari aan de kant met zijn gebaartjes. :{

    Ik heb overigens wel vertrouwen in Kuyt als vervanger voor Robben, is de laatste tijd wel in vorm!
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg geweldig. Ik had 0-1 en 2-0 voorspelt en sta nu dik bovenaan in een poule met dikke pot. xD
     
  20. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    2-0 \o/ 2x goede uitslag met de poule ....
    en overwinning voor tsjechie goed, allen de uitslag niet helaas

    portugal echt terecht gewonnen ... zwitserland- tsjechie helaas niet kunnen zien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina