1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

  1. We pakken geen enkel punt

    3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

    26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

    16,5%
  4. Halve finale

    16,5%
  5. Een goede tweede

    4,8%
  6. Kampioen!

    31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach zo hebben meer mensen landen die ze niks gunnen, ik zat gister ook te balen dat Portugal die pot won waar Tsjechië zeker niet minder was. Ook Frankrijk en Griekenland (schande hoe die speelden) hoeven van mij niet ver te komen.

    Van alles wat ik nu gezien heb en ik heb alles gezien, was Nederland het beste tot nu toe, Spanje kwam wel aardig dichtbij. Dat was ook meer aan de Russen te danken. Portugal - Turkije was ook een leuke pot om te zien en Duitsland ook wel, maar de rest is nog niet echt bijzonder.

    Verder jammer dat Zwitserland er uit ligt, Oostenrijk gaat er ook snel uit vliegen. Gaat het niet echt leven in die landen natuurlijk.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    8)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik las het, hij heeft ook gewoon de hele wedstrijd doorgespeeld met een gebroken vinger... Ik ken er die voor minder het veld afgedragen moeten worden, al heb je je vinger natuurlijk niet nodig om te scoren, en dat bleek wel!
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het is wel een ek met de meeste rare voorvallen!

    Ik denk dat Kroatië - Duitsland wel eens een hele leuke/spannende pot kan worden.
    Ik hou wel van het spel van de Kroatische ploeg. En dan tegen zo'n sterke ploeg als Duitsland, dat kan alleen maar mooi worden.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Kroatie had ik een hoop van verwacht maar het spel dat ze lieten zien in de wedstrijd tegen Oostenrijk vond ik alles behalve goed. Ze speelden laf en speelden puur om de 1-0 te verdedigen.. Kom op zeg tegen Oostenrijk..
    Ik hoop dat ze het dit keer beter doen.. In ieder geval mooier voetbal laten zien dan de vorige wedstrijd.

    Duitsland speelde dan wel weer erg sterk, dus als Kroatie net zo speelt als tegen Engeland destijds dan kan het zeker een leuke pot worden:)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb de wedstrijd gezien en IK vond dat ze laf speelden ;) ik bedoel laf in de zin van telkens zeiken over de beslissingen enzo. Maar volgens mij is dat de turkse voetbalcultuur.
    Vandaag op school ook al die turken of in pak of in turks t-shirt. :+ ach.. kunnen ze ook nog ff genieten voordat het over is.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :x maar wij worden ook kampioenen
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik verwacht meer van Oostenrijk - Polen qua spanning, want die moeten allebei winnen. Zie gisteravond. Duitsland en Kroatië hoeven allebei niet zo nodig vermoed ik.

    Maar wel kwaliteit genoeg voor een mooie pot.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las bij de voorbeschouwing al een beetje dat Kroatië waarschijnlijk weer lekker gaat verdedigen.. toch weer jammer. Hopen dat Duitsland snel scoort want dan móeten ze wel aanvallen.
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het liever the other way around, dat Kroatië op voorsprong komt.

    Ik zie graag dat in de 30ste minuut ongeveer de eerste goal valt en dan in de 2de helft de gelijkmaker.

    Dan heb je in de eerste helft een Duits elftal dat echt wil/moet waardoor een leuke aanvallende pot ontstaat. En in de 2de helft de gelijkmaker waardoor weer beide teams ervoor gaan om te winnen.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Winnar is zo goed als zeker in de kwartfinale, lijkt mij een reden genoeg voor beide om te willen winnen
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Het maakt me niet uit hoe ze het doen, als het maar 2-1 voor duitsland wordt. Show me the money! :+
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vond 'em ook wel grappig. :+

    Voorspellingen?

    Die van mij:
    Kroatië - Duitsland 1-2
    Oostenrijk - Polen 0-1
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter dat ik gister Zwitserland - Turkije 1-1 had voorspelt. Waarom scoren ze dan ook in de laatste minuut... *cry*
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde :'-(
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kroatie - duitsland 1-2
    polen - oostenrijk 0-1
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoppa 1-0 Kroatië
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wie scoorde? ik keek nog niet :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina