1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt UPS op zaterdag? Want dan heb ik 'm morgen al binnen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij wel.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mooi, want hij ligt al in Frankfurt. En hij werd dinsdag bij me opgehaald en woensdag lag ie al in Duitsland. Dus ik verwacht 'm morgen alweer terug! :cool:
     
  4. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw xbox 360 kwam toch gisteren aan? Die van mij vandaag. Ik hoop dat ie morgen ook al klaar is.

    Ps. Waar zie jij eigenlijk je nieuwe serienummer? Kreeg je daar een mail over ofzo?
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja en nee, hij is maandag opgehaald, en dinsdag was hij in Frankfurt in het Repair Centre. Sinds gisteren, donderdag, was hij gemarkeerd op service.xbox.com als Ontvangen in het Repair Centre, en sinds vandaag staat er een nieuw serienummer op mijn naam. Nagebeld, en ik krijg inderdaad een compleet nieuwe Xbox.

    Ik keek alles na via service.xbox.com; het tracken van de verzending via www.ups.com.
     
  6. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Okée! Dank je!
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje!

    Ik heb mijn oudere xbox 360 opgestuurd naar duitsland... voor reperatie.. nou heb ik een elite gekocht.
    Maarrrr.. COD4 ben ik erg ver mee met online ranks, de gedownloade maps van COD2, COD3 COD4, oblivion DLC en nog veel meer staat nu op de HDD van mijn oudere 360.. het probleem is dat ik die content allemaal wil overzetten naar mijn elite 360!

    Maar hoe? een memory unit gaat maar tot 265 MB, de DLC maps van COD4 zijn al 444MB.. dus dat lukt niet.. ook vindt ik dit te duur (50 euro voor een memory unit) en het kost te veel tijd om elke file onder de 265MB over te zetten... dat is toch belachelijk?

    Iemand enig idee of dit wat sneller en vooral goedkoper kan?
     
  8. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Net is me xbox overleden de eerste keer rod,3 rode lampjes die de heletijd knipperen en ik heb ook geen beeld meer.
    Word nu maar even bellen en vragen hoe het zit,doen ze nu nog steeds dat je niet je eigen xbox terug krijgt maar een andere ,want wil toch echt wel me eigen box weer terug en niet het ellende van een ander.
     
  9. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op deze site:

    http://www.xbox.com/nl-NL/support/systemuse/xbox360/console/datamigration.htm

    Daar zie je hoe je je files moet oververplaatsen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  10. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net een mail ontvangen gelijk effe gebelt word hij maandag pas opgehaald,hij deed het gisteren weer maar voor hoelang.
    Gelijk effe een brief op gemaakt met wat er allemaal loos is met dat ding,was ik vergeten te vermelden toen ik mircosoft belde gisteren.
    Gelukkig hebben we nog een xbox 1 ,maar ja dat online game is zo verslavend.
     
  11. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel erg snel ja. Gisteren geregistreerd als aangekomen en vanochtend al gerepareerd. Ik heb nu een nieuw trackingnummer voor de terugreis.
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Man o man, iedereen die later dan mij zijn Xbox heeft opgestuurd krijgt hem eerder terug! Eerst Rivanov, en nu Timiboy.
    Aangezien Timiboy nu al een nieuw trackingnummer heeft, heb ik even gebeld of ze er voor mij ook eentje hebben, maar nu kreeg ik te horen dat de labels niet klaarlagen, maar hij woensdag of donderdag wel verstuurd zou worden. Lekker dan... Maar ach, het is wel beter dat ik dan lekker de hele woensdag kan leren voor de 6 pagina's tellende Kennen&Kunnen lijst van Geschiedenis, yay!
     
  13. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best vervelend man...=(
     
  14. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zou het probleem kunnen zijn?

    toen ik ninja gaiden 2 aan het spelen was sloeg mijn xbox vast ik heb hem uitgezet en daarna opnieuw opgestart ik kreeg 3 rode stukken van de cirkel ik heb hem uitgezet en naar xbox gebeld daarna weer opnieuw aangezet en hij deed het toen wel nu heb ik dat als ik een spel aan het spelen ben ( nog geen 3 minuten) dat hij weer vast slaat

    ik heb de kabels eruit gehaald en opnieuw erin gedaan maar dat helpt niet
    mijn vraag is dus wat het dan zou kunnen zijn

    ik baal er wel van want ik heb mijn ps3 ook al moeten opsturen die is nog steeds niet terug
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel MS maar want dit is een dood/ernstig ziek:) Xboxje. Nee effe serieus; hij is gewoon kapot RROD. Heb dit zelf al 4 maal gehad met de Xbox 360! Ben momenteel op de 5e bezig. Hij doet het al (afkloppen) 1,5 jaar.:thumbs:
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week maandag MS weer gebeld, 2e reparatie geregeld. Vrijdag kwam UPS hem ophalen in een doos door hun geleverd. Deze week vrijdag is ie weer terug gekomen. Hij werkt nu eindelijk weer, en hopelijk blijft ie voorlopig werken.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Keek zojuist bij de UPS status en hij wordt vandaag bij me afgeleverd! :)
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laat UPS een briefje achter als ze langs zijn geweest en je bent niet thuis? Of kun je dat op de site van UPS zien? Want ik ben vanochtend niet thuis geweest, maar heb geen briefje en op de site staat niets. Dus dan neem ik aan dat ze nog niet langs zijn geweest.
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Volgensmij zou dat dan ook via je trackingnummer te zien moeten zijn.
    Die van mij is verzonden, en heb het trackingnummer, maar het nummer is nog niet actief :mad:.
    Ach, morgen dus lekker gamen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina