1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :9 En jij laat je al gelijk overhalen door 1 nog geen eens hele slechte reactie? De rest van de reacties zijn toch allemaal goed? En anders gewoon uit testen in de winkel. :)
     
  3. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf juist besteld omdat ik bij zoveel reviews lees dat het geluid zo fantastisch is, en natuurlijk is de test hier al een aantal keer aangehaald, dus als 1 iemand zegt dat het geluid niet goed is geloof ik er niet echt in. Ik moet wel toegeven dat iedereen zegt dat de standaard oordopjes niet heel goed zijn (net zoiets als standaard ipod oordopjes).
    Ik heb hem vooral ook genomen omdat ik nogal vaak in de bus een filmpje kijk en daar is het AMOLED display nogal handig voor. En hij is natuurlijk mooi}:]

    P.S. mocht je hem bestellen, dan zou ik het bij bol doen, daar is hij het goedkoopst en ik had ze gemaild en ze zeiden dat ze de 22e een nieuwe lading binnen zouden krijgen (Ik wacht al 2 weken:'-()
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    de 8Gb versie ? Ja dat word erg lang wachten, kreeg van andere site's horen dat die niet meer in productie is en dus erg lastig nog te leveren is. Mocht je hem toch weten te krijgen koop er dan 2 wil je? 8)
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo zou die niet meer in productie zijn, hij is nog amper uit..

    Ik lees bij Mp3shop.nl dat hij nooit meer geleverd word, zonde...
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goede oortjes en dan vind ik het heel moeilijk om met die oortjes verschil te horen tussen verschillende mp3-spelers. De bitrate van je eigen mp3tjes maakt voor mij nog het grootste verschil want 320 bitrate klinkt veel mooier dan 128 bitrate.
     
  7. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al van medio 2007 uit (kan ook eerder zijn) en het 'vervangingsmodel' zou de E100 moeten zijn, maar de reviews zijn er niet echt lovend over.. Volgens mij is bol de enige Nederlandse winkel waar hij nog te krijgen is:9 Bij Amazon kon ik niet naar Nederland versturen, dus als je er snel 1 wil zou ik gaan voor de D2;)
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bestel hem dan wel bij Bol.com . Ik heb de D2 al gehad en het heeft opzich geen haast, als ik hem maar voor het nieuwe schooljaar heb.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat bij vele andere webwinkels. Hij is idd al sinds aug 2007 uit.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vanmiddag me Zen binnengekregen. Heerlijk dingetje. Heb er nog geen muziek op gezet, alleen ff wat gekloot met de radio en de volume en dat is toch wel een stap vooruit vergeleken me oude MP3.

    Heel de middag zitten kloten om mijn films er op te zetten, maar het is nog niet echt gelukt. Hij zegt dat hij het allemaal niet kan afspelen, en ik heb het veranderd naar bijv. .MP4. Iemand die me kan helpen ? :)
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Welke formaten kan ie afspelen? En audio codecs? Moet in de bijgeleverde boekjes staan.
    Als je dat weet, zoek je gewoon via google een goeie converter naar die formaten, of even op de eh...andere, downloadwebsites. :+
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je geen programma erbij die het convert?
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de Zune; Met de FM-tuner, kun je dan ook gewoon radio luisteren in Nederland? Alvast bedankt.:thumbs:
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, dat zijn de enige fm signalen die je kan ontvangen. Je kan echt geen radio uit Amerika luisteren in dat geval hoor.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hoeft eigenlijk alleen de ontvangst op "Europe" te zetten. Een leuke feature vind ik trouwens de RDS. Ik weet dat het steeds vaker wordt toegepast, maar op geen van m'n vorige spelers zat het.
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zojuist me CLIX2 besteld bij bol.com! Eindelijk weer een mp3, mis me vorige d2 wel. Nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk geleverd word.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoeveel GB is die en voor hoeveel?
     
  18. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    8 GB en 179,00 euro
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef wel oppassen met levertijd....
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoop centjes voor 8GB :x...

    80 GB voor 175 euro'tjes gekocht!:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina