[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

  1. Zeker weten.

    50,9%
  2. Nee, het is klaar.

    13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

    35,2%
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Duitsland was idd niet groots maar met gewoon een goede wedstrijd zoals gisteren geef ik Kroatiƫ niet al te veel kans
     
  2. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de scheids goed fluiten, ik ben me dit toernooi meer aan de spelers aan het ergeren dan aan de scheidsrechters. Gisteren viel weer iedereen bij het kleinste tikje om. Voetbal is een mannensport, niet janken maar bikkelen.

    Daarom vond ik de 3-1 gewoon terecht, als die gast zelf wat agressiever het duel aan gaat dan wordt hij echt niet zo makkelijk opzij gezet. Portugal heeft gewoon 3 goals weggegeven door schandelig verdedigen en duitsland heeft daar gretig gebruik van gemaakt.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dat zegt die ook helemaal niet......

    hij doelt op het gezang wat gepland staat als steunbetuiging jegens Familie Boulahrouz, natuurlijk wordt dat prachtig ........ als gebaar !
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, alleen heb je wel kans dat ie in tranen uitbarst tijdens de wedstrijd...
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dat zou ik ook doen ......... maar moet je voorstellen wat een boost je daarvan kan krijgen ...... helemaal als de team "als die in tranen uitbarst'' mekaar gaan omhelzen en oppeppen (zoals je vaak ziet in american football wedstrijden voor de kickoff)

    persoonlijk zou ik willen dat de fans me dan wel zouden toezingen dan helemaal niks doen.......
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Scolari die ook vol vertrouwen was de wedstrijd te winnen. Als blijk van dat vertrouwen gaf hij ook al de opstelling weg. Ga zo door zou ik zeggen :lol:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Helemaal mee eens. scheidsrechters doen het tot nu toe erg aardig op het EK, alleen kan ik me ook ongelofelijk ergeren aan al die spelers die een klein tikje krijgen en dan net doen als of ze zwaar geblesseerd zijn en dan een half uur op de grond liggen te rollen van de zogenaamde pijn. En wanneer ze een vrije trap krijgen, springen ze gelijk weer op om die vrije trap te nemen.
     
  8. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij schuin naar voren loopt en je krijgt een zet in je rug kan je niet gewoon blijven staan hoor. Hij had misschien wel wat meer aan Ballack moeten kleven en minder alleen naar de bal kijken. Maar gebeurd is gebeurd, vraag me alleen af hoe iemand er in hemelsnaam bij komt dat de zege terecht was, Duitsland was behalve bij de doelpunten de hele wedstrijd niet te zien.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ehm, die 3e goal was niet terecht hoor. Het was gewoon duwen voordat de bal er was en dus een vrije trap voor Portugal. Bikkelen of niet.

    Daarnaast kon het geval van op de voet van je tegenstander staan ook niet door de beugel.

    Dit was bij de goal van Ballack niet het geval he ;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Daar heb ik niet echt opgelet, die niet in ieder geval. Gewoon als je een wedstrijd bekijkt, moet je kijken hoe vaak die gasten vallen om niks.
     
  11. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zet 1 euro op Kroatiƫ \o/:9:b:
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nog steeds een prima keeper zeg die Rustu
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een saaie wedstrijd.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik vind hem eigenlijk niet zo sterk spelen. Hij stond een paar keer flink te schutteren. Eigenlijk is het maar goed dat hij niet vaker heeft hoeven duiken want elke bal die niet recht op hem af komt verwerkt hij vrij zwak. Ballen over de grond schiet hij ook slecht het veld in, hij schoot er net 1 bijna tegen de spits op 8) wat een goochelaar\o/
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    maar wel grote kansen gezien voor kroatie zeg:eek:
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kroatie door!
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    aii daar gaat rustu inderdaad in de fout.

    ik had graag penalty's gezien maar toch, op mijn werk had ik 1-0 voorspeld en noemde ze me gestoord toen ik 2 weken Kroatie als Europees kampioen aanwees:)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    WOOOWWW

    daar ga ik:lol: ik had 1-0 voorspeld!!!!! ongelovelijk zie dat scorebord: 120+2


    een turks sprookje, de wedstrijd tegen zwitserland laatste minuut, de wedstrijd tegen Tsjechie 2 x in de laatste minuten
    en nu 2 minuten nadat de 120 minuten zijn verstreken. ongeloofelijk wat een sfeer ploeg
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    waatttttttt!!!
     

Deel Deze Pagina