1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

  1. Zeker weten.

    50,9%
  2. Nee, het is klaar.

    13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

    35,2%
  1. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat Van der Sar zijn koffers inpakt. Hij is en blijft één van de beste keepers ooit. :)
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    <---- check avatar

    mischien beetje overdreven maar zo voel ik me nu eenmaal:cool:

    edit: geniaal modder-eter!!
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoorde overigens dat een gele kaart niet eens mág worden ingetrokken?

    Zuur, echt zuur. Nederland was zo gegroeid en dat tegen alle verwachtingen in. Ik genoot van de wedstrijden, maar ook om te zien hoe het ineens zo'n hecht team is geworden. Ik had écht graag een keer eens een finale gezien. Ik zal dus weer moeten wachten. Ach, ooit...

    Wat mij betreft mogen de Russen nu ook kampioen worden. Petje af en ik gun het Hiddink ook heel erg. Dat is echt de kroon op zijn werk. Ik las gisteren in de Pers hoe Hiddink zich helemaal verdiept in de gebruiken van een land. Dat vind ik prijzenswaardig, hij zong zelfs het Russisch volkslied mee.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt niet mijn beste,als die lijnrechter die bal,of hij al dan niet terecht uit is geweest toch buiten geeft kan die gele kaart hoedanook niet meetellen aangezien het spel op dat moment stil ligt...
    En oranje was zwak wat mij betreft...Geen enkele zuiver uitgespeelde kans en het enige gevaar kwam van vrijschoppen en afstandsschoten...
    De russen daarentegen dansten als prima ballerina's over het veld en rolden keer op keer de nederlandse verdediging op...
    Dat Van der Sar en De Jongh de beste nederlandse spelers waren zegt wat dat betreft al méér dan genoeg...
     
  5. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    We mogen nog blij zijn dat de Russen maar 3 doelpunten hebben gemaakt.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt flink balen, maar terecht. Nederland speelde echt zwaar klote en Rusland speelde fantastisch. Nederland heeft echt belabberd slecht gespeeld, er was helemaal niks over van de eerste twee wedstrijden, echt een wanprestatie. Vind het nog het ergst voor Van de Sar. Erg knap van Hiddink die het gewoon weer flikt. Al m'n hoop is nu gevestigd op Spanje (of anders Duitsland). 3-1 geeft een vertekend beeld, Rusland had namelijk met een veel grotere marge moeten winnen. Wel een mooie goal van Ruud.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat we allemaal wel eens zijn dat dit de slechtste wedstrijd van nederland was op dit EK ik hoorde van middag allemaal uitslagen als 2 - 0 en 3 - 0, jammer
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er 1 man is die dit echt niet verdient, dan is het Van der Sar. Hij keepte het hele ek echt geweldig. Maarja, als de rest van je elftal niet meewerkt dan wordt het zelfs voor zo'n keeper te moeilijk.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, gewoon weer een wedstrijd zoals we gewend zijn van de kwalificatiereeks en de vriendschappelijke wedstrijden. En als je dan zo wint van Frankrijk en Italie wordt je ineens de favoriet, en mensen denken dan dat je zo maar even het EK wint. Ach, ik ben er niet eens zo bitter om. Nu is Rusland mijn favoriet, was naast Nederland al mijn favoriet, en echt geweldig voor Hiddink. Vind het alleen jammer voor van der Sar.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe kan de finale nou in godsnaam Rusland - Spanje worden?:confused:
     
  11. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ach ja zo sportief ben ik niet dat ik nu opeens voor rusland ben ik ben echt z'n persoon dat hoopt dat rusland gewoon keihard word ingemaakt door spanje.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hiddink slaat de spijker op z'n kop:

     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar slaat deze uitspraak op?:+
     
  14. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    die uitspraak slaat op dat ik hoop dat spanje van rusland wint. snap je hem nu?
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dus jij gaat er zomaar vanuit dat Spanje effe van Italie wint?:+

    Snappie?;)
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zuur dit, maar eerlijk is eerlijk, zeker wel verdiend voor Rusland.
    We 'boffen' nog met deze stand, aangezien dat Rusland veel meer kansen had maar niet benutte.
    Slap spel van Nederland, sterk spel van Rusland.

    Helaas (zwaar klote), vooral voor Van der Sar die de interlands achterwege laat.
     
  17. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    daar ga ik van uit ja. frankrijk italie was ook geen super goede wedstrijd van italie,
    italie had al snel een penalty en de franse speelde al snel met een man minder en zoiezo is spanje gewoon beter op dit toernooi dan frankrijk
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Aangezien we alweer op een nieuwe pagina zijn, nog maar eens mijn/Wimlex' commentaar:

    [​IMG]
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rusland speelde alleen goed omdat ze alle ruimte van Nederland kreeg. Ik heb net even op de UEFA site gekeken en als de scheids daadwerkelijk de gele kaart aan Kolodin heeft gegeven zou de wedstrijd dus overgespeeld moeten worden. Ik weet dus niet of hij de kaart omhoog gehouden heeft naar de speler maar mocht die zo zijn zou dus de wedstrijd over nieuw gespeeld moeten worden.

    Hoop alleen niet dat het gebeurt! Rusland heeft verdiend gewonnen en Nederland walgelijk voetbal (als je het wel voetbal kunt noemen) gepeeld. Mathijsen en Ooier zouden in de eerste divisie niet eens een basis plaats hebben en hier staan ze in de basis. ONGELOFELIJK waren de grote fouten die weer gemaakt werden. Verdedigen aan de verkeerde kant, constant achteruit verdedigen (de 2-1 was een geweldig voorbeeld er van waar Ooier maar liefs 30 meter achter uit loopt.....) en dan nog eens het niet fel verdedigen en aanpakken van je directe tegenstander. Hopelijk was dit het laatste optreden van deze twee aanfluitingen in Oranje, in het betaald voetbal, in het amateur voetbal......

    Het was natuurlijk niet alleen de schuld van hun maar naast de Jong en van der Sar speelde iedereen een uiterst matige wedstrijd.
     
  20. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    rusland verdient gewonnen.... hoop dat finale Rusland - Duitsland wordt en dat Duitsland keihard vernederd wordt door rusland :9
     

Deel Deze Pagina