[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

  1. Zeker weten.

    50,9%
  2. Nee, het is klaar.

    13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

    35,2%
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van der Sar en Sneijder in EK-dreamteam

    De Nederlanders Edwin van der Sar en Wesley Sneijder zijn door de negenkoppige technische commissie van het EK verkozen in het 23 spelers tellende EK-dreamteam.

    Europees Kampioen Spanje levert negen spelers. Verliezend finalist Duitsland levert drie spelers, één minder als het Rusland van Guus Hiddink dat Nederland elimineerde.

    EK2008 Dreamteam:

    Doel: Gianluigi Buffon (Italië), Iker Casillas (Spanje), Edwin van der Sar (Nederland).

    Verdediging: José Bosingwa (Portugal), Philipp Lahm (Duitsland), Carlos Marchena (Spanje), Pepe (Portugal), Carles Puyol (Spanje), Yuri Zhirkov (Rusland).

    Middenveld: Hamit Altıntop (Turkije), Luka Modrić (Kroatië), Marcos Senna (Spanje), Xavi Hernández (Spanje), Konstantin Zyryanov (Rusland), Michael Ballack (Duitsland), Cesc Fàbregas (Spanje), Andrés Iniesta (Spanje), Lukas Podolski (Duitsland), Wesley Sneijder (Nederland).

    Aanval: Andrei Arshavin (Rusland), Roman Pavlyuchenko (Rusland), Fernando Torres (Spanje), David Villa (Spanje).
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :D
     
  3. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    en elke club steekt nu zijn neus uit om deze gozer aan te schaffen en ik kan ze geen ongelijk geven ....Geld is tegenwoordig veel macht in Voetbal ;)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Om Xavi te kopen? :lol:
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt er natuurlijk aan hoeveel ie kost .....Barca heeft een Goudhaantje in hem ....iets waar mening andere club wel Jaloers om kan zijn
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    clubs als Barca hebben het geld niet nodig hoor. En Xavi speelt als ze hele leven voor Barca, die gaat daar niet zomaar weg hoor.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat net te denken, die Ballack heeft echt een kut jaar gehad.
    Kampioenschap op een paar punten verloren, toen de CL verloren en nu de EK finale.
    Ach ja dan moet je maar geen Duitser zijn. ;)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de League Cup-finale. Die heeft ie ook nog verloren }:]
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ballack en finales; het blijft leuk }:]
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hehe ja, weten ze zeker of hij wel duitser is??
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het snorretje en de laarzen ontbreken ook. Ik heb mijn bedenkingen.

    Aan de andere kant loopt hij wel de hele tijd te schreeuwen op het veld.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het goede EK van Xavi (foto) is niet onopgemerkt gebleven. Internazionale, Liverpool en Manchester United hebben belangstelling voor de middenvelder van Barcelona, die werd uitgeroepen tot de beste speler van het Europese eindtoernooi. (Marca)

    :+
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alsof ze daar dit EK voor nodig hadden :{ Xavi is overigens toch niet los te weken bij Barça. En Marca vertrouw ik sowieso niet. Staat altijd de grootste bullshit in.

    Inter wil Lampard en anders Aquilani.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lampard was toch al zo goed als rond?
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, het was dan ook geen serieuze reactie, vandaar ook die smiley. En Xavi vertrekt inderdaad niet, of er moeten wel hele rare dingen binnen de club gebeuren.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja. Maar Mourinho heeft gisteren gezegd dat Lampard waarschijnlijk pas volgend jaar komt (transfervrij) omdat Chelsea moeilijk doet. Vandaag staan de kranten echter weer vol met de melding dat het al beklonken is.

    En Xavi is een Catalaan en speelt al z'n leven bij Barça. Die gast zie ik nooit vertrekken.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sneijder maakt mooiste EK-goal

    AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft na de teleurstellende uitschakeling van Oranje op het EK voetbal toch nog een troostprijs gekregen. Zijn doelpunt tegen Frankrijk is door de bezoekers van de UEFA-website uitgeroepen tot mooiste van het toernooi.

    De middenvelder van Real Madrid bepaalde in blessuretijd de eindstand op 4-1 met een snoeihard afstandsschot.
    Sneijder kreeg 40 procent van de stemmen. Het doelpunt van de Turk Nihat Kahveci tegen Tsjechië kwam op de tweede plaats (19 procent). De Rus Andrej Arsjavin werd met zijn treffer tegen Zweden derde (12 procent).

    [​IMG]
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook wel een lekker doelpunt :) hebben we toch nog 1 prijs...


    EDIT: 1000 ste post op xboxworld 8)!!!
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Terecht dat het een nederlandse goal is, al vond ik de goal van sneijder tegen italie mooier en ook het doelpunt van robben vond ik mooier. Maar deze was ook een beauty;)
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is deze niet vriend:) Posts in de ASEL, Green Mile en Bazaar tellen niet meer voor je postaantal onder je naam. Anders had ik al zo'n 20.000 posts gehad8)
     

Deel Deze Pagina