1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Werchter 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 15 feb 2008.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las ergens dat ze creep niet meer speelden omdat ze het zat waren om creep te spelen.
    ik geloof dat hij bij het laatste concert met creep het publiek de hele tekst heeft laten zingen 8)
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dat ding gaat volgens mij al net zo lang mee als ik besta :+ rond de 20 jaar :eek: iemand in onze groep ging toevallig dit jaar voor de 20e keer achter elkaar naar het festival.

    Mijn hoogtepunten: Air traffic, Lenny Kravitz, Vampire weekend, Digitalism, Moby, Mika :eek: en editors.

    Tegenvallers: dEUS en Beck :+ ik snap niet dat die de laatste avond verzorgden, was gelijk ook de laatste keer denk ik. dEUS zou misschien nog wel leuk zijn geweest voor de middag maar vond het zeker niet afsluitwaardig.

    ( Ik zal binnenkort wel een keer foto's posten )
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, die belgen zijn echt te vriendelijk, wij zaten met de tent 10meter achter zo'n stand die bier verkocht aan de hoofdstraat, er zat dus een hek tussen, maar mochten daar gewoon bier halen. Geld door het hek aan geven en dan bier over het hek heen tillen. We kregen telkens korting, en omdat we ons bier niet koud konden zetten hebben we ze gevraagd of we het bier daar koud mochten zetten (met de gedachte dat het never nooit zou mogen), maar het mocht wel, en als we een stoel nodig hadden om bij ons tentje te zitten gaven ze die van hun gewoon...

    lieve belgen.
     
  4. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt he, viel mij ook al op. Iedereen dik vriendelijk, nergens ruzie. Alles kan en mag. Op dat terrein ook slepen met dat bierblad, iedereen wou foto's maken en lachen haha geweldig. volgende jaren maar weer naartoe :cool:
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Alleen het waren niet alleen Engelsen. Het waren heel veel uit Australië, maar dat ter zijde.

    Hoogtepunten:
    -the national, had ik niet zoveel van verwacht en klonk erg goed
    -the kooks
    -radiohead
    -the hives
    -kaiser chiefs, ik zag ze voor de 4de keer, maar ik blijf hem gewoon een geweldige show weggeven
    -air traffic
    -anouk
    -the raconteurs, alleen jammer dat de microfoon van jack zo zacht stond
    -the whigs
    -the verve

    Dieptepunten:
    -Babyshambles die af hadden gezegd
    -kings of leon, ik weet niet wat jullie ervan vonden, maar ik vond et erg slecht. Op muziek gebied dan. Keek namelijk van een afstandje
    -R.E.M., ik vond het wel leuk, maar ik vond het niet spectaculair. Had ik eigenlijk wel verwacht
    -De prijzen voor drinken en eten:mad: Half litertje melk betaal je 5 euro voor=(


    Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.

    Kortom ik heb een :thumbs: weekend gehad.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Halve liter melk? Waarvoor koop je dat dan ook? :9
     
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben melkverslaafdO-)

    Edit:
    Maar het ergste is dat ik er de laatste dag achter kwam dat je gewoon eten en drinken mee mag nemen op het terrein zolang het maar niet in blik, glas of plastic zit:mad:

    Ach volgend jaar beterO-)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dan moet je de hele dag met een rugzak lopen, ook niet erg handig. Je weet gewoon dat een festival veel geld dus dan moet je niet op een euro meer of minder kijken. Heb volgens mij zelf dit jaar op Rock am Ring €170 voor eten en drinek op het terrein uitgegeven
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    170 euro is op werchter weinig. Ik weet niet precies hoeveel ik uitgegeven heb. Maar als je nagaat dat 1 biertje 2,50 euro kost. 4 dagen. Je drinkt toch gauw 18 bier op zo'n dag. 18*4*2,50= 180 euro. Dan heb je alleen drinken. Dus ja.....

    Zeker als je vergelijkt met pinkpop. Daar is het een stuk goedkoper vond ik.

    Je hebt wel gelijk dat je niet op het geld moet letten. Dat doe ik ook niet, maar je kan opzich ook wel overdrijven. Zeker als het dan 4 dagen is. Als je dan maar naar 1 festival gaat is het nog te doen, maar ik ga naar meerdere en dan word het erg prijzig. Ja ik weet ook wel dat ik dat zelf doe en dat ik dan ook niet moet zeuren. Maar toch doe ik het:b:

    Zo dat is er weer even uit.
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook altijd nog bekertjes gaan oprapen xD wat waren die lui irritant, bleven de hele tijd naast onze groep staan omdat wij met 40 man waren. elke keer als iemand er 1 op de grond gooit rennen ze erop af. Maarja dat was de 2e dag ook al afgelopen :+ Elke keer als iemand een bekertje oppakte gelijk terug roepen en zeggen dat die van ons is. Geven ze hem heel voorzichtig terug en dan verscheuren we ze xD best wel zielig dat weet ik maarja het is o zo irritant dat de bij je blijven staan en tussen de groep door rennen.

    was zelf trouwens voor rond de 300 euro kwijt aan eten en drinken als het niet meer is xD maar heb wel genoten :)
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    een maat van mij had een visstouw bij, dus op een warme dag toen er niks interesants gaande was. Hebben we een biertje gedronken, een gat in zo'n bekertje gebrand, touwtje der aan en recht voor onze neus gelegd, zodra er iemand langs kwam en ze wouden hem oprapen, snel wegtrekken. Geweldig die gezichten, meestal moesten ze zelf ook wel lachen, maar je zag dat ze zich een beetje schaamde, :D echt gewelidg. Totdat er 1 of andere lul er achteraan rende en nog dat bekertje oprapen (had al door dat we hem in de maling namen) en dat touw uit onze handen rukte en er vandoor ging. Echt een wanhopige kerel was dat.
    sowieso snap ik dat hele bekertje rapen niet. veelteveel moeite doen en teveel leuks missen, voor 1 bonnetje. gaat te ver.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    That's an all-time classic:).:thumbs:
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hij had het idee idd van iemand anders het jaar daarvoor.
     

Deel Deze Pagina