1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ach, 't is nog maar een kind.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Bwahahaha geniaal 8)
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    oke, you got me:9..

    Nee maar het is jammer dat hij weggaat maar een gemis zal het niet zijn..hij is een redelijk groot talent en vind het niet slim van PSV hoe ze met sommige talenten omgaat (Huntelaar, Beerens, Aissati) maar heb nooit het gevoel gehad van 'Met Aissati hadden we die wedstrijd kunnen beslissen'. Hij heeft het blijkbaar niet naar z'n zin in Eindhoven en dat is jammer, beter dat we er nu wat voor vangen dan dat hij weer een jaar met een chagrijnige kop op de bank zit. Maar ik blijf wel van mening dat ik hem een arrogante persoonlijkheid vind maar dat heeft er niks weg van dat hij goed kan voetballen..(zelfde geld voor C. Ronaldo vind ik). Lig er daarom niet wakker van dat hij naar Amsterdam gaat..En tuurlijk wil je zo'n speler liever mee dan tegen hebben maar hij is gewoon de dupe van een te grote selectie bij PSV. Maar ik zie hem liever naar iets anders gaan dan naar Ajax:x..
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het wel met je eens. Volgens mij mag PSV echt blij zijn met het bedrag dat ze voor hem hebben gekregen. Iets van 7 miljoen dacht ik.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    dacht iets minder maargoed ik denk maar zo: elke euro die ze er nou voor vangen is er 1 meer dan dat ze hem volgend seizoen gratis wegdoen. Hopen dat PSV nog één ervaren spits koopt ofzo..ze hebben ook gezegd dat ze nog met een aankoop bezig zijn maar niet willen vertellen welke.

    Wanneer komen trouwens de spelers van Jong Oranje terug uit Peking??
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En het nummer is geworden..
    [​IMG]
    Ik ben er tevreden mee.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    [​IMG]
    wat is dat voor een shirt op de achtergrond?
     
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het uitshirt van vorig jaar. Het shirt dat Cvitanich in z'n hand heeft is dan ook het thuisshirt van vorig jaar. Dus als je dacht dat dat het nieuwe uitshirt zou zijn, moet ik je teleurstellen.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax maakt geen melding van het bedrag, wat verplicht is als het bedrag groter is dan 10 % van de begroting. De begroting is 65 miljoen dacht ik, dus moet het bedrag onder de 6,5 miljoen hebben gelegen.
     
  10. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    in de kranten hadden ze het over 4 / 4,5 miljoen
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was het ja, ik had er met vrienden over. Zij vonden 4 miljoen best weinig. Mij leek het wel een aardig bedrag voor zo'n speler
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus al met al heeft Ajax al 28 miljoen gespendeerd...Plus de miljoenen die Barca nog voor Olegeur vraagt.

    Ja...Ajax is lekker bezig.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat zal waarschijnlijk ergens na het moment zijn dat ze er uit vliegen :x

    4 miljoen voor een bankzitter die nooit speelt is niet verkeerd, maar 4 miljoen voor een van Neerlands grootste talenten is toch een schijntje.

    Boulahrouz trouwens naar Stuttgart, zo goed als zeker.
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    beetje meer vertrouwen he;).. ik verwacht iig wel dat ze de groepsfase overleven met Japan, Nigeria en USA. maar hoelang duurt de OS eigenlijk?? 4 weken ofzo?
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar geeft hij aan er geen of weinig vertrouwen in te hebben, dan?:)
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    'wanneer we eruit vliegen'...tuurlijk vliegen we er niet uit:9..wij gaan er met een gouden plak weg;).
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wow, Dat is.. verassend..
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het nog maar zien, volgens mij is hij aardig over zijn top heen. Zou wel mooi voor Heerenveen zijn als hij goed speelt.


    2002/2003 feye: 31/10
    2003/04 Aj Auxerre 32/10
    2004/05 Aj Auxerre 31/9
    2005/06 Paris Saint-germain 28/9
    2006/07 Paris Saint-germain 27/2
    2007/08 Rc Lens 5/0
    2007/08 Al-jazira Club - -
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vet _O_

    Vond het bij Feyenoord altijd een heerlijke voetballer, al mag ik dat eigenlijk niet roepen als Ajacied. Kan nog best van waarde zijn voor Heerenveen hoop ik.

    Edit: Oh, las over de post van Nitram heen. Die laatste jaren zijn inderdaad geen beste cijfers.
     
  20. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo geen beste cijfers? Omdat hij niet vaak scoort of omdat hij afgelopen seizoen maar 5 wedstrijden heeft gespeeld?
    Ik vind zijn cijfers wel goed. Veel wedstrijden gespeeld bij PSG en Auxerre. Dat hij niet veel scoort is geen verrassing, want Kalou heeft nooit bekend gestaan om zijn vele doelpunten. Andere laten scoren is ook een kwaliteit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina