Nerfed ja, toen we Crusader strike kregen begonnen alle lolboi's te whinen op de forums en waren we binnen 2 dagen naar de vergetelheid generfed, niet aangeraakt tot 2.3 eigenlijk..
En Holy is ook zo geweldig en vol variatie om te spelen met die 2 buttons en 2 self buffs? , sorry hoor maar alleen hersendode gear-horney mensen houden dat vol.
Prot is behoorlijk, dat geef ik toe.
Waar ik vooral over inzit is dat het tot 2.3 heeft geduurd voordat Ret eindelijk is gebuffed werd, blizzard heeft heel wat te fixen aan wat talent trees (niet alleen paladin, Balance bijv, of full disc in raids zonder extreem goede gear).
Ret is op het moment redelijk, alhoewel we mana issues in raids hebben, de gehele pally class nogsteeds weinig CC abilities heeft (Repentance en een stun die voor combat purposes is).
Persoonlijk vind ik het meer dan juist dat we zeuren, we horen hybrids te zijn maar we worden een hoekje in geduwd, ik ben blij als WotLK komt.
Verder is er nogsteeds de crappy itemisation bump die we over moeten als ret, waar de standaard redleijk hoog van ligt.
Endgame PvP, non existant.
Als je de arena championships hebt gevolgd zul je merken dat geen -enkel- team met een paladin ver is gekomen, toeval? Denk het niet.
Terwijl er shockadins, holy paladins en retadins waren.
Serieus, tot T3 waren we goed, we waren hybrids, we konden meerdere rollen vullen, zolang je een -klein- beetje fatsoenlijke gear had (waar de itemisation ook nog voor was ook!), toen kwam die set eraan en bleek hoe "goed" we waren in healing, toen kwamen de nerfs en tot 2.3 hebben we niks gezien.
Laatst bewerkt: 12 aug 2008