1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd zag echt leuke damage output met Divine Storm. Zag filmjes van lvl 70 pala's die 5-10k damage deden in een paar seconde. Denk toch dat ik echter Prot specced blijf. Paladin is tank Warrior is DPS ^^
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Was het maar zo, ik mocht nooit dps'n op mijn warrior. :<
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat we ook een mana battery en offhealing worden, niet te vergeten dat een paladin al 23k heeft gecrit met Art of War :+ (Wordt natuurlijk wel generfed, maar het zal vast een goede talent blijven)
     
  4. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, kutmuziekje van die Blizzard Billing Support lijn. Word er helemaal panisch van.
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eventjes een uurtje Beta geprobeert, Death Knight aangemaakt, maar dat begin is gaaf. Leuk om is een keer wat anders te doen dan de gebruikelijke Quest Line. :D
     
  6. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Steeds respeccen :) waarschijnlijk voornamelijk holy en prot voor bepaalde gevechten
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die demon form wel zien van locks maar voor de rest.. ik wacht wel.
    Oohnee, ik ga naar war. :p
    Als het niet zo houterig speelt als het eruit ziet dan..
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja als Paladin ben je gewend dat je steeds generfed wordt :mad:
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that brother! :mad:
     
  10. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wat leuke skills voor rogues tussen zitten..
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oh god, gaan we weer.

    Wat was er niet overpowered aan de talent die 100% mana teruggaf?
    Maat van me zit op 40% crit met holy spells.. eindigde gevechten op 80%+ mana.. Zelfs nu de pala zo "generfed" is, komt ie top-healing op Twins gevecht omdat hij 1 target mag spammen.. OP or whut?
    Dat is gewoon OP en moet gefixed worden.
    Retri is gebuffed ergens in 2.3 ofzo, en Prot is ook heel behoorlijk.

    De belachelijke getallen van 23K mogen gewoon niet meer kunnen, daar is Blizzard al eeuwen mee bezig (geen dubbele trinkets meer gebruiken etc. ToEP+ZHC anyone?)


    En als we het over een nerfed class hebben..reroll warrior en feel the nerfbat!
    Al heeft prot een paar onnodige buffs gekregen laatste tijd :+
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog steeds het feit dat je iets leuks beloofd wordt en later terug genomen wordt :mad:
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nerfed ja, toen we Crusader strike kregen begonnen alle lolboi's te whinen op de forums en waren we binnen 2 dagen naar de vergetelheid generfed, niet aangeraakt tot 2.3 eigenlijk..

    En Holy is ook zo geweldig en vol variatie om te spelen met die 2 buttons en 2 self buffs? :+, sorry hoor maar alleen hersendode gear-horney mensen houden dat vol.

    Prot is behoorlijk, dat geef ik toe.

    Waar ik vooral over inzit is dat het tot 2.3 heeft geduurd voordat Ret eindelijk is gebuffed werd, blizzard heeft heel wat te fixen aan wat talent trees (niet alleen paladin, Balance bijv, of full disc in raids zonder extreem goede gear).

    Ret is op het moment redelijk, alhoewel we mana issues in raids hebben, de gehele pally class nogsteeds weinig CC abilities heeft (Repentance en een stun die voor combat purposes is).
    Persoonlijk vind ik het meer dan juist dat we zeuren, we horen hybrids te zijn maar we worden een hoekje in geduwd, ik ben blij als WotLK komt.
    Verder is er nogsteeds de crappy itemisation bump die we over moeten als ret, waar de standaard redleijk hoog van ligt.

    Endgame PvP, non existant.
    Als je de arena championships hebt gevolgd zul je merken dat geen -enkel- team met een paladin ver is gekomen, toeval? Denk het niet.
    Terwijl er shockadins, holy paladins en retadins waren.

    Serieus, tot T3 waren we goed, we waren hybrids, we konden meerdere rollen vullen, zolang je een -klein- beetje fatsoenlijke gear had (waar de itemisation ook nog voor was ook!), toen kwam die set eraan en bleek hoe "goed" we waren in healing, toen kwamen de nerfs en tot 2.3 hebben we niks gezien.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2008
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je vergeet dat Divine Shield ineens ook te verweideren werd. Was betreft hybride zijn ben ik het niet helemaal met je eens. Prot kom je heel ver. Je rolled voor bijna alle warrior gear en je hebt alleen een 1H met spelldamage nodig. Voor de rest helemaal niks.

    Arena is idd kut daar kun je helemaal niks. AV is nog te doen zowel Holy als Prot (al is AV allang geen PvP meer). Andere BG is het puur healing en support dus Holy.

    We hebben ook helemaal geen PvP skill. Jah repetence uit een talent tegen fear, poly etc die allemaal via een trainer komen. Hammer of Justice? Lekker 1 stun met cd van 1 minuut die in PvP meteen ongedaan gemaakt wordt. Rogue kan chain stunnen....

    Als je een hybride class maakt moet hij ook hybride kunnen zijn en moeten er idd goede items zijn. Voor Retri moet je het doen met of PvP gear of met greens ><
     
  15. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen! ik kan echt NIEt wachten op Wrath of the lich king, ik begin er gek van te worden, IK MOET HEM SPELEN!
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb alle tijd. Ben bijna 56 met m'n Warlock.
    Net voor het eerst Sunken Temple helemaal gecleared.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben, we zijn hybrids, we horen meerdere rollen te kunnen vullen als de situatie daar om vraagt, niet om 1 bepaalde gear/stat te stacken, natuurlijk moeten we deze rollen niet kunnen vullen op de manier zoals een specifieke class t doet, maar nogsteeds redelijk.

    Toch ben ik het niet eens met je arena statement, ik arena als ret in 2v2 als Ret/Rogue en Ret/Frost mage combo en ik haalde vorige season full s3.
    Verder doen we het in 3v3 nu ook niet slecht, en hebben we zelfs de kans om de top te halen (Resto Druid, Ret Pally, Rogue)
     
  18. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer de nieuwe patch voor WoW uitkomt? Ik ben onlangs begonnen met spelen en lvl 30. Ik heb echt geen zin nog 10 levels te levelen, om er achter te komen dat ik 2 dagen de nieuwe patch uitkomt. Het gaat mij uiteraard om de nieuwe feature dat je vanaf lvl 30 al een mount kan krijgen.
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt al een mount vanaf 30 kopen en berijden nu.
     
  20. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    doh.. ik was gestopt met spelen en checkte sindsdien om de dag de woweurope site :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina