1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firstlook 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 aug 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    [​IMG]

    Firstlook 2008 is het meest prestigieuze en exclusieve game-event van Nederland. Dankzij een uitgekiende timing zal een zeer exclusieve groep gamers kunnen genieten van previews van games die pas tijdens de Feestdagen in de winkels zullen liggen. Dichterbij een E3, de Game Covention in Leipzig of de Tokyogameshow is de Nederlandse gamer nog niet geweest.

    Maar Firstlook 2008 biedt meer. Gedurende de dag worden op het podium de nationale finales van de World Cyber Games verspeeld. De beste gamers zullen alles uit de kast moeten trekken om hun plek voor de wereldfinale veilig te stellen. Gaming op topniveau gegarandeerd!

    Ook zijn de TMF Game Awards terug van weg geweest. In een geheel nieuw concept. Op Firstlook 2008 zal bekend worden gemaakt wat de beste games van het afgelopen jaar zijn geweest.

    Kortom, Firstlook is alles wat een gamer zich wenst: de nieuwste games & gadgets, de beste gamers, de mooiste shows en laten we natuurlijk de lekkerste babes niet vergeten.

    Firstlook 2008
    27 september, 10.00 tot 22.00 uur.
    Amsterdam Convention Factory, Amsterdam

    Kaartverkoop

    Kaarten voor Firstlook 2008 zijn vanaf 27 augustus te krijgen en kosten €17,50. De kaarten zijn alleen te koop in de winkels van Free Record Shop. Er is maar een beperkt aantal kaarten voor dit exclusieve event verkrijgbaar en op is op!!!

    LET OP! Firstlook is alleen toegankelijk voor gamers van 16 jaar of ouder! Er wordt hierop streng gecontroleerd bij de ingang en er kan om legitimatie worden gevraagd. Ook onder begeleiding mag je niet naar binnen.

    Officiële Website
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nog wat gasten die er heen gaan ? Ik ben er zeker bij, lekker dat het in A'dam is en dit vind ik opzich ook wel leuker dan de Gameplay van wat ik er nu heb gelezen. :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie hier een XBW uitje.
     
  4. -ronald

    -ronald pro beunhaas

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je nou weer 16 zijn:'-(
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben er waarschijnlijk wel met een aantal vrienden.
     
  6. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kunnen we 16-jarigen niet toelaten, eenvoudigweg omdat veel games 16+ zijn. We hadden natuurlijk de boel net zoals in Leizpig af kunnen hangen en dat je dan op vertoon van je identiteitskaart in bepaalde secties wel kan komen, maar dat vinden we geldklopperij. Firstlook is kleinschaliger en exclusiever dan Gameplay. We willen geen 17.50 vragen aan mensen die dan vervolgens maar een paar games kunnen zien. Want hetzelfde gezeik krijg je bij de WCG finales. Daar zitten ook 16+ games bij.

    Het is dus wat het is. En volgend jaar komt er gezien het enthousiasme in de industrie vast weer een Firstlook en dan ben je wel 16. :)

    JJ
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jan-Johan \o/

    Als Marciiano van XBW wil dan ben ik wel bereid om ook een kaartje te kopen. Gaan we met z'n twee. Ben nog niet eerder op een game beurs geweest. Tevens is het vlakbij mijn woonplaats dus why not? :cool:
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klinkt allemaal vrij logisch inderdaad.

    Ik moet zelf nog kijken of ik ga. Destijds naar de gameplay ook met een paar gasten geweest en het hangt er maar net af van of ik nog lui ken die er heen gaan. Dat hele eind alleen reizen vind ik altijd maar tergend saai.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Kut dat ik nog geen 16 ben...:+
    Nouja, dan ga ik thuis wel lekker mn 16+ spellen spelen:9
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Klinkt wel exclusief allemaal.. Wanneer gaat dit allemaal plaatsvinden?
    Al is het allemaal VOOR de grote releases deze winter wordt het erg aantrekkelijk om alvast Farcry 2 of Fable II te spelen.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    27 September staat in de startpost.
    Maar is dit niet Gameplay, alleen een andere naam en inclusief de WCG finales.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Haha, gelukkig word ik 21 September 17 jaar. Perfect! :cool:
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar 16+, verdomme.

    Maar ik snap niet waarom ze het in Amsterdam doen en niet in Utrecht ofzo (veel centraler en toegankelijker voor iedereen?).
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Geldklopperij? Ik wil nog steeds m'n geld terug van 2006. Je weet wel, toen jullie dat belabberde Gameplay hadden "georganiseerd"? Wat een onzin zeg, gamebeurs in Nederland. Paar grote schermen met promo filmpjes. Zo zo, daar doen we 't voor.

    :thumbs:
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je krijgt je geld flink terugbetaald als je voorin bij de goodiehunt gaat staan;) afgelopen jaar 2 faceplates gekregen.

    in 2006 mocht ik gratis naar binnen omdat ik mijn xbox 360 had gewonnen bij radio 538 en hem daar mocht ophalen en in een hummerlimo mocht spelen. damn dat was vet:D

    het jaar daarop ging ik gratis met een vriend die van een belangrijke kennis gratis kaartjes had gekregen.

    gratis is een mooi woord. gameplay was top.

    ben jij trouwens de JJ die bij de pu zat/zit?
     
  16. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    @viktortje007 ik denk wel dat het die jj is want anders doe je niet jjpu als member name
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    He wat, JJ hier ? Dope! _O_
     
  18. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag er ook in als je zestien bent. Het is dus 16 jaar of ouder :)

    En je krijgt een fiks aantal nieuwe games, zeven WCG finales (waaronder Halo 3!!!), TMF Game Awards plus nog een aantal verrassingen voorgeschoteld.

    En leden van XBW, er is een pressonly gedeelte waarin alleen journalisten de games kunnen spelen. Je kunt je daarvoor opgeven via de site, dus trek Mirik even aan zijn mouw :) Denk dat de industrie het zeer op prijs stelt als dé Xbox site van ons land daar aanwezig is :)

    l8r

    JJ
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, kijk eens aan! Dat klinkt interessant. Net getipt door Fiasco.

    Ik hoop dat ik met Mirik kan gaan, kunnen we filmen voor XBW, kan ik Gears en/of Fable hands-on doen en heb ik nog een leuk dagje ook! Is wel een weekend in school, maar goed, ik heb het nog nooit druk met school gehad. Ben benieuwd!
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Misschien wel cool om heen te gaan dan... Ik ga kijken :)

    En JJ, hoe zit het eigenlijk met de Gameplay zelf? Is dit de vervanging of een extra eventje? Gaat die nog wel door dan?
     

Deel Deze Pagina