1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firstlook 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 aug 2008.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De site waar ik voor werk heeft ondertussen in ieder geval 1 perskaart geregeld. Lastig als je nog niet zo heel groot bent als site. Gelukkig gaat de helft van de crew naar Leipzig aanstaande week dus ze willen niet allemaal naar FirstLook.

    :)
     
  2. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay bestaat niet meer. Firstlook is geheel ons eigen project. Het project van de mensen achter bijvoorbeeld ook de World Cyber Games in ons land, Blammo Events.

    Mogelijk dat er eind november nog een games-event of game-gedeelte is tijdens de HME, maar daar zit ik niet in en weet ik ook verder niks over.

    Wij mikken als Blammo Events puur op de gamer, Firstlook is 100% games, no bullshit. Wij geloven dat gamers graag naar exclusieve events toe gaan om nieuwe games te spelen en naar pro gamers en developers te kijken. Daarom zijn we vroeger gaan zitten om nu ook eens scoops hier naar toe te krijgen. Zie het als een evolutie van Gameplay :)

    JJ
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus er is geen PU Gameplay meer, geen Gamexpo meer en ook geen Gameplay meer? Dat zijn drie events die ik heb zien komen en gaan, deze zijn nu allemaal van de baan?
    En daarvoor in de plaats komt nu, in ieder geval, het FirstLook. En wellicht meer evenementen? Goed, dat klinkt niet verkeerd! :)

    En de mogelijkheid dat sites of tijdschriften (neem PU, Xboxworld, etc.) een eigen stand hebben, bestaat wel/niet?
     
  4. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Firstlook willen we echt meer richting Leipzig gaan, in die zin dat je enkel stands hebt van uitgevers met games die nog niet winkels liggen. Het is echt voor de gamefans, want het aantal kaarten is schaars. Daarbovenop komen twee podia, een met WCG, een paar demonstraties en de TMF Game Awards (waarvoor je vandaag kunt stemmen) en een theaterzaal waar 400 man kan luisteren en kijken naar deomstraties van de nieuwe games met developers en journalisten erbij.

    De kwaliteit is dus omhoog gegaan. Gameplay kon geen scoops hebben vanwege de tijd en wasd dus vooral een groot feest. Firstlook zal ook een feest zijn, maar met de nieuwe games erbij, net zoals Leipzig dat doet.

    JJ
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aha, oké dan. Goed, dat er een persgelegenheid is wel erg strak! Hoop dat ik van de partij kan zijn. Ben benieuwd of dit het wel wel word!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dit zal lijkt mij alleen voor de pers zijn ?
     
  7. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is niet alleen voor de pers.

    Firstlook is een premiere event, we hebben vbrijwel alleen maar games die nog niet in de winkels liggen en dus op debugs gespeeld worden. daarvan zijn er niet zoveel. Oftewel, we hebben geen tientallen pods per stand staan. Net als de E3 en Leipzig heeft elke game een paar pods. Om er voor te zorgen dat toch iedereen de games in ieder geval kan zien en horen, zullen veel games gedurende een half uur in de theaterzaal getoond worden, gespeeld en besproken door developer en de Gamekings en een paar ander journalisten. Publike kan eventueel vragen stellen. Daarbovenop hebben we een compleet LCD-circuit in de hal waar ook veel op te zien is.

    Firstlook richt zich daarmee echt op de manier waarop Leipzig etc werken. En omdat je geheid af en toe zal moeten wachten op een game is er overal om je heen visueel vermaak te zien. vervelen zal je je dus nooit.

    En van 10 tot 12 is het dus alleen geopend voor de pers, die daardoor dus makkelijker kunnen gamen.

    JJ
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mooi, lijkt me in ieder geval al heel wat leuker dan de Gameplay te worden. Heb er zin in! :D
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er allemaal goed uit. Ik vind het wel belangerijk dat Nederland ook zo kwaliteit event heeft.
     
  10. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    effe voor de duidelijkheid: moet je nou ouder zijn dan 16 of mag je dr ook in als je precies 16 bent?

    Edit: Laat maar heb t al gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  11. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou JJ,

    Je artikelen bij de PU waren altijd te pruimen. Hoewel ik nogal sceptisch ben tegenover dit event geef ik je toch het voordeel van de twijfel. I'll be there! :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik ga er denk ik wel naar toe :) .. klinkt goed ..
     
  13. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook aanwezig zijn..... :b: en is te hopen dat er wel een mogelijkheid is om GoW2 te spelen
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik hoop dat jullie je kaarten hebben want het is uitverkocht..
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  16. nooblar

    nooblar Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dit is zeeeker vette shizzle, die games moet ik checken:eek:

    het probleem is alleen dat ik op 29 september 16 word.
    Zal dit een heel groot probleem zijn?:confused:
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    jah duh fiasco alsof ik dat niet gelezen heb:+

    Nee ik bedoel met uitverkocht dat alle beschikbare kaarten al vergeven zijn. Is echt waar, vraag maar bij je lokale FRS.
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Misschien wel.. lijkt me wel wat eigenlijk.
     
  19. nooblar

    nooblar Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Copypaste van de Firstlook site:

    "- Firstlook is pas uitverkocht als het op de site staat. We kunnen live meekijken, dus als iemand in de winkel zegt dat het uitverkocht is, check dan eerst de site. De verkoop gaat hard, maar er zijn morgen (lees donderdag 28 augustus) nog voldoende kaarten in de verkoop."
     
  20. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Firstlook is nog niet uitverkocht. Ik ben de enige die het kan weten,. want ik kan live meekijken in de verkoopsdatabase en de kaarten worden nog steeds verkocht. Als je vandaag naar de Free gaat is er niks aan de hand dus!!!

    En Gears of War 2 wordt een set up van 5 vs 5 multiplay. In de theaterzaal zullen we naar alle waarschijnlijkheid nog niet eerder vertoonde singeplay footage laten zien.

    En ik heb nog geen mannen van Xboxworld die zich aan hebben gemeld voor de twee gratis perskaarten. Hoe kan dat nou :)

    JJ
     

Deel Deze Pagina