Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Iedereen weet dat in dit soort filmpjes frames zijn verwijderd om het bestand niet te groot te maken. Dan lijkt het dus sneller dan het in werkelijkheid is...
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een keer gameplay.

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4YHajZ5zhE8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4YHajZ5zhE8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Afgezien van de doelnetten ben ik niet onder de indruk
     
  4. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelooflijk harde bummer, De Spaanse competitie.. allejezus. Ik heb me hardop afgevraagd of Konami het echt harder kon verneuken dan vorig jaar en ja hoor dat hebben ze gedaan.

    Mensen moeten echt nadenken of ze wel een half spel willen halen alleen omdat het pes is. Ik hierbij haal dit jaar deze editie niet en dat is voor het eerst. Ow en zou het niet hilarisch zijn als het online zou laggen weer.

    Als je werkelijk dan nog de PES serie loopt te verdedigen ben je niet goed in je hoofd. Doei KONAMI!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De spelers hebben trouwens wel erg veel kreukels in hun shirt.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben misschien niet goed bij mijn hoofd maar ik vind die Fifa filmpjes er anders niet goed uit zien...

    en zoals al gezegd, aan de Spaanse licentie kan Konami weinig doen, EA heeft gewoon meer geld...
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat ea meer geld is is een feit, maar je weet niet hoe de onderhandelingen zijn gegaan. Hoeveel er is geboden etc.. Wie weet heeft konami niet eens moeite gedaan om een redelijk bod uit te brengen en gewoon gedacht dat ze wel zonder la liga kunnen.
    En wat de reden ook mag zijn dat ze la liga hebben verloren, vind ik niet dat ze hun best hebben gedaan om ons fans met iets anders te compenseren.
    Ze hebben bijv de masterleague niet eens uitgebreid. Ze konden ter compensatie meer engelse/duitse/landenteams licenties vergaren. En sowieso meer landenteams met of zonder licentie. Ze konden tweede divisies toevoegen. En volgens mij zijn er niet eens meer stadions bij gekomen. Animaties zijn hetzelfde, graphics zijn op z'n zachts gezegd ge-update...
    tsja dan vraag je af waar ze mee bezig zijn geweest het afgelopen jaar. Een beetje meer kreukels aan de tenues toevoegen en de gameplay langzamer maken? Kijk als ze dat hadden gedaan en de stadion sfeer hadden gecreerd zoals in fia, dus met spreekkoren, realistisch juichende toeschouwers, dan zou het me niks schelen dat la liga er niet was.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle hoop is nog niet vervlogen, want ik meen in een report vandaag gelezen te hebben dat er nog een groot konijn uit de hoed getoverd wordt, wat alle fans zou plezieren. Er gaan nog steeds geruchten dat de Champions League-modus dat zou zijn. Daarnaast heb ik ook over die Champions League-modus iets gelezen in een report. Weet helaas niet meer welke :'-(

    Maar goed, dit is dus nog niet zeker enzo.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    - Snelheid bal door de lucht is duidelijk langzamer (PES5 achtig)
    - Replays gaan vloeiend:)

    Voor de rest lijkt het redelijk op PES2008.

    Wat me ergert is dat 8-way lopen van die voetballers. Is dat nou omdat men de D-pad gebruikt of is het met de stick ook zo? Als ik zelf speel vind ik het niet zo erg, maar om naar te kijken vind ik het afschuwelijk, het maakt het nog steeds enorm onrealistisch.
     
  11. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    kutkutkut, na die gameplay gezien te hebben begint het gewoon weer te kriebelen, kan er niks aan doen en ik koop hem gewoon dit jaar weer op de releasedag. 1ding wat FIFA niet zal hebben is de fun van de gameplay! als ik naar fifa kijk denk ik: hmm statisch spel.
    Bij Pes is het: chaosch! net als in het echt!?

    dan let ik echt niet op licenties of graphics, die heb ik in een half uurjte ge-edit.
    Pes blijft Fifa overtreffen in gameplay.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk. Dat zie je inderdaad aan een paar filmpjes. Ik weet nog dat ik overging naar PES 4, paar jaar terug. Argumenten waren toen: Jaa, fifa is voor de fun, maar PES is realistisch. En nu, nu de rollen zijn omgedraaid, is het: Jaaaa, maar de fun van PES is beter. Nou, aan PES 2008 kon ik echt geen fun meer beleven met al die storende fouten.

    Klopt, je kan in PES nog steeds maar 8 kanten op lopen, ook met de analoge stick. Erg jammer
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  13. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar Fifa is niet realistisch.. IMO. fifa kan bij mij geen gevoel losmaken waardoor ik het na 2maanden nog steeds wil spelen. Iets wat ik ook niet bij Pes08 gehad heb moet ik eerlijk bekennen. Maar ik geef pes een nieuwe kans, slechter kon het niet en als ik naar de gameplay kijk zie ik het 'oude' Pes gameplay terug, waarbij ze zo bekend om zijn geworden.
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist onrealistisch, die eeuwige chaos.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom PES een nieuwe kans, als het je dit jaar al teleurgesteld heeft? Ik begrijp je goed hoor, ik zou ook het liefst een footie hebben die ook maar enigszins lijkt op PES 4/5, maar na de teleurstellingen van 6 en 2008, en de opmars van Fifa ga ik nu echt voor Fifa. Ik heb vorig jaar ook nog PES verdedigd, door te zeggen dat het een gevoel is dat je niet uit kunt leggen. Dat gevoel veranderde bij mij in ergernis, en na een paar weken spelen heb ik het spel niet meer aangeraakt. Alleen heel af en toe, bij gebrek aan beter, om met vrienden te spelen, en dan speelden we na één potje alweer wat anders omdat we al te erg aan het schelden waren. Dus helaas, hoe goed ik PES ook vond, en hoe mooi dat 'gevoel' ook was, Konami moet heel veel doen willen ze mij, en ik denk veel andere voetbalfans, (terug)winnen, en dat lukt ze zeker niet dit jaar.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    wel leuker ( voor sommigen )
     
  17. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. Niet het geld? Hoe weet jij dat? Konami is stinkend rijk.

    Is het dan nog niet duidelijk? Die PES fanboys blijven ook altijd maar geven. PES2009 is zoals gewoonlijk weer 2 stappen vooruit maar 5 achteruit. KONAMI is gewoon blind en ziet de concurrentie niet hier in Europa met FIFA. Het bleek ook allang (sinds vorig jaar) dat Konami EUROPE en Konami in Japan nooit fatsoenlijk tot een compromis kunnen komen.

    Konami investeert veel te weinig voor een game waar fans hopen op een revolutie. Grappig om te zien hoe elk jaar weer de game kei en keihard teleurstelt. Ik heb sinds de pes met Colina op de cover elk deel nog gekocht maar dit keer krijgen ze geen cent van mij. Leuk hoor als de gameplay je bevalt, dan is dat een reden om dat 8 hoekige spel te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  18. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Gameplay videos gezien, nu weet ik het zeker. Het is afgelopen met PES. Helaas pindakaas.
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    oud spel in een nieuw jasje.

    Kyo, ik ben het met je eens. Denk dat PES het wel kan shaken dit jaar.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina