dat ea meer geld is is een feit, maar je weet niet hoe de onderhandelingen zijn gegaan. Hoeveel er is geboden etc.. Wie weet heeft konami niet eens moeite gedaan om een redelijk bod uit te brengen en gewoon gedacht dat ze wel zonder la liga kunnen.
En wat de reden ook mag zijn dat ze la liga hebben verloren, vind ik niet dat ze hun best hebben gedaan om ons fans met iets anders te compenseren.
Ze hebben bijv de masterleague niet eens uitgebreid. Ze konden ter compensatie meer engelse/duitse/landenteams licenties vergaren. En sowieso meer landenteams met of zonder licentie. Ze konden tweede divisies toevoegen. En volgens mij zijn er niet eens meer stadions bij gekomen. Animaties zijn hetzelfde, graphics zijn op z'n zachts gezegd ge-update...
tsja dan vraag je af waar ze mee bezig zijn geweest het afgelopen jaar. Een beetje meer kreukels aan de tenues toevoegen en de gameplay langzamer maken? Kijk als ze dat hadden gedaan en de stadion sfeer hadden gecreerd zoals in fia, dus met spreekkoren, realistisch juichende toeschouwers, dan zou het me niks schelen dat la liga er niet was.
Laatst bewerkt: 20 aug 2008