1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog steeds niet echt wat ik van ze moet denken, sommige nummers zijn wel tof, maar vind het soms ook echt lelijk. Misschien moet ik er nog even aan wennen ofzo :+

    Trouwens nog wat dingen @ melkweg:

    11 - 10 Sugarplum fairy (&The Sahara Hotnights ?)
    21 - 10 The Feeling

    Sugarplum fairy wilde ik echt al een tijd zien, nice! The Feeling weet ik nog niet echt, nieuwste album is echt alleen geschikt als frisbee =( , eerste was wel echt tof, dus twijfel.

    Ik ben trouwens laatst (lees: eind juni) naar Pete & the Pirates geweest, men! Wat was dat tof, wel een beetje kort... Maar wel echt goed.
    En! Het was opgenomen: http://www.fabchannel.com/pete_and_the_pirates_concert
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de link! Ik vind ze ook echt goed.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind ze live tegenvallen, dus helaas. Weinig show, niet echt zo hoekig en rauw als Time To Pretend, want buiten dat was het een beetje saai. Niet slecht, maar niet een must see.
     
  4. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de cd van Black Kids geluisterd? Ik vind het een erg leuke en vrolijke plaat.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Voor degene die The Kooks nog eens live willen bewonderen.
    Ze staan 25 November in de Heineken Music Hall.
    Voorverkoop begint aankomende zaterdag.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie ze toch liever in Paradiso of andere kleinere zalen maar daar zijn ze nu te groot voor.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja inderdaad, daar zul je ze niet zo snel meer zien vrees ik.
    Ben blij dat ik ze nog in de Melkweg heb kunnen zien! :)
     
  8. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe album is uit van the Automatic....
    This is a fix heet die ,maar wat ik er dan nou van moet vinden...:confused:
    Vond het eerste album zeer zeker vermakelijk,maar dat komt ook omdat
    ze live echt super waren!
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanks voor de tip :) Live was echt de bom inderdaad, maar Pennie (de schreeuw gast) is uit de band helaas nu.

    Nog even wat anders, ik ga de komende maanden naar:

    Festival De Beschaving 30/08
    Mogwai, Babyshambles, Kate Nash, Shout Out Louds, The Cribs, Adam Green, I Am Kloot, Mystery Jets, Air Traffic, Get Cape. Wear Cape. Fly, SlagsmÄlsklubben, POLYSICS, Kaizers Orchestra, Oi Va Voi, Angus & Julia Stone, SoKo, Das Pop, Pete and The Pirates, The Dodos, Dengue Fever, Pete Philly & Perquisite, Nneka, C-Mon & Kypski, Gram, Voicst, We Smoke Fags, Milow, Seasick Steve, Friska Viljor, Unkle Bob, GEM, Peter Von Poehl, Year Long Disaster, Esser, Wildbirds & Peacedrums, Orca, Murder, Kubus & BangBang, Hit Me TV, Eddy Wally, Nobody Beats the Drum, Good Dog Happy Man, DJ Wiekes, Black Diamond Bay, Boemklatsch, The 925's, Last.fm DJ Team and Gemene Mixmeesters

    Conor Oberst and the mystic valley band (Bright Eyes) - Melkweg 02/09

    Shearwater - Paradiso 10/09

    Alaska In Winter - Ekko 04/10

    Calexico - Paradiso 13/10

    Nog meer mensen die naar iets hiervan gaan?
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn topic leeft nog :D. Gaan hier mensen naar Crossing Border? Staan geweldige namen voor op de vrijdag en op de zaterdag zelfs met The Black Keys. Die schijnen trouwens heel goed te zijn live, iemand gezien?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga misschien, en dan de eerste, tweede of beide dagen. Fleet Foxes, Death Cab :D
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Best een leuke Line-up van De Beschaving, veel nationaal talent ook. Het is toch in Utrecht?

    ik ga binnenkort naar The Rascals, als verjaardagscadeau van mn zusje gekregen.
    Ik ken een nummer van ze en dat vond ik niet zo heel erg spectaculair. Ik moet nog maar even het hele album downloaden.
    De zanger van de Rascals vormt samen met Alex Turner The Last Shadow Puppets, dus dat belooft wel wat.

    En ik ga in november nog naar London Calling in Paradiso, dat leek me vet om daar een keer naartoe te gaan, omdat daar altijd bands komen die op het punt staan om door te breken. Maar op de site van Paradiso staat heel weinig informatie over wie er nog geprogrammeerd zijn. Weet iemand hoe dit zit?
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben morgen op de beschaving.
    Ga vanavond misschien naar tivoli toe voor the bees, the madd en de belle&sebastian, st paul dj-set.
    Ga nog naar Pennywise en Lucky Fonz toe binnekort en zeker weten naar een dagje crossing border ofzo.
    Appelpop nog misschien, Chris Cornell als hij zich aan zijn woord houdt. En misschien nog naar wat andere festivals.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    London Calling is toch meestal al uitverkocht voordat bekend wordt wie er komen :9. Namen worden altijd pas laat bekendgemaakt.
     
  15. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers:

    PIGEON DETECTIVES + SUPPORT Di, 28/10/08 20.30 uur @ melkweg

    vriend van me wil er erg graag heen, dus misschien ga ik ook wel voor een 2e keer :) Morgen begint de vvk + Ik heb kaarten voor Kooks + Blood red shoes binnen, nicely nicely.
     
  16. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    thx voor de tip!:thumbs:
     
  17. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    London Calling wordt mij al jaren getipt door een vriend die elk jaar weer gaat. Lijkt me best een interessant evenement maar aan de andere kant heb ik niet zo veel met dat opkomende britse poprock, of wacht, indie rock heet dat. Frappant is wel dat er altijd wel bands zijn die daana inderdaad doorbreken.

    Mijn concert van het jaar wordt hopelijk Fleet Foxes, kan niet wachten :D. Over een paar weken al naar Shearwater met Ruttyx, ook al heel lang willen zien. Ik zie dat ze in november weer in Utrecht zijn.

    Kennen mensen hier Get Well Soon? Was aanwezig op Lowlands en staat wederom in een voorprogramma, dit keer van Calexico die later dit jaar optreden in Amsterdam. Heerlijke muziek! Hier een artikel:
    http://alternative.blog.nl/nooit_van_gehoord/2008/02/06/nooit-van-gehoord-get-well-soon
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Fleet Foxes? Waar!!!???? Of heb je het over Crossing Border?
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :+. Ik heb echt liever dat ze een gig doen in Amsterdam of Utrecht, dan kan ik The Black Keys checken 21 november en Fleet Foxes een andere dag. Sowieso zou ik Fleet Foxes wel willen zien bij een eigen concert ipv zoiets als Crossing Border.
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ook maar even een kaartje gehaald voor The Pigeon Detectives! :cool:
    Concertagenda begint er leuk uit te zien ondertussen.

    07 Septemer:
    Pennywise in de Melkweg

    22 September:
    The Wombats in Paradiso

    26 September:
    De Jeugd Van Tegenwoordig in het Burgerweeshuis


    28 Oktober:
    The Pigeon Detectives in de Melkweg

    03 November:
    Blood Red Shoes in de Melkweg

    \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina