1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw record! Na 1 wedstrijd weten wie er kampioen wordt! Gefeliciteerd aan alle ***** boeren....

    Hoe is het mogelijk dat als je 2 jaar op rij geen kampioen wordt omdat je een paar puntjes te weinig hebt die je gewoon weggeeft tegen de onderste rot clubjes..... Je dit seizoen het meteen bij de eerste wedstrijd weer doet! Met zo'n ***** instelling ga je natuurlijk nooit kampioen worden, dus dat wordt weer een kampioen die door saai en onaansprekend voetbal het wordt....

    Echt ON-GE-LOOF-LIJK!!!! Ik kan er als ajacied gewoon NIET bij dat onze mooie club zo debiel aan een wedstrijd begint!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Waarom voor Urby en Sarpong kiezen als je Aissati hebt. Begint weer lekker. :emo:
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De competitie is nog lang. Niet getreurd! We hebben nog alle kans. Al vond ik die wissels van Van Basten nogal raar.

    En voor de blije PSV'ers, degene die eerste staat na de eerste speelronde wint vrijwel nooit de uiteindelijke competitie dus. Succes ermee. :+
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is duidelijk dat Ajax met wedstrijden als deze geen schijn van kans op de titel maakt.

    Mja, nog 33 wedstrijden te gaan.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    HAHAHA mijn dag kan echt niet meer stuk:D. PSV begint goed aan de competitie en Ajax verliest al de eerste wedstrijd!! heerlijk!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  6. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dan maar dat er vandaag of morgen een club met 5 doelpunten verschil wint. Feyenoord misschien...
    Ow, PSV heeft al de Johan Cruijff schaal gewonnen, dus ze zijn toch al bijna kansloos voor de landstitel :+
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    En idd.... De beste aankoop die gemaakt is dit jaar op de bank laten zitten en dan het grootste eigen talent ernaast laten zitten.... BE-LACH-E-LIJK!!!

    Ik bedoel de aankoop sno moest ik al van janken en hem dan ook nog eens laten spelen ipv. aissati of de jong:'-(:'-(:'-( En dan kan je het door te wisselen nog goed maken, maar laat je sno:'-( staan en gooi je Sarpong erin.... Ik bedoel het is zeker een speler met toekomst maar hij komt nog niet in de buurt van aissati of de jong:confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus zeg ik heb me de hele wedstrijd zitten ergeren Ajax speelde zeer slecht en Willem 2 eigenlijk ook, ik begreep echt niet waarom Aisatti er niet in kwam er moest weer gevoetbald worden en daar is hij de perfecte man voor. En over de rode kaart net te beginnen Jezus wat was dat onterecht die van Demouge was een stuk erger en die kreeg niks. Vink floot een hele slechte partij aan beide kanten.
     
  9. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een prestatie zeg. Verliezen van een club die zelf geen 1 aanval heeft opgezet, al heeft ajax er ook niet veel gehad. Totaal geen teamspirit, weinig strijd en missen net het beetje arbitraal geluk (elleboog van demouge en de elleboog van sno), in mijn ogen was het meer een ongelukkige botsing dan echt een elleboog.

    Maar hopelijk is die gast geblesseerd en wordt demouge ook nog geschorst en da pakken we ze in Breda.

    EDIT: En Aissati had met de punt naar voren moeten spelen ipv Emanuelson, wat speelde die slecht zeg.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed begin voor PSV :9

    Eredivisie Live stottert bij mij :mad: geeft de hele tijd tussendoor E48 storing :mad:
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Miss word Willem 2 gewoon onderschat, of is dit een conspiracy om Ajax underdog te laten lijken en van daaruit toeslaan... Jullie zijn te pessimistisch. _0/

    Ben benieuwd wat fey gaat doen...
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Twente gescoord! :)
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja en dat is nog best lastig daar, het gras is te lang :emo:.

    Edit: Wat roepen die roda supporters nu als die keeper van twente uittrapt?
    Alles of niets en mn moeder is er ook?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heel simpel: Ajax krijgt de kansen, maar maakt ze niet, Willem II krijgt een paar halve kansjes en maakt ze - wonder boven wonder - wel.

    Ajax domineerde de eerste helft zonder indruk te maken. De goal van Sulejmani was een mooie en daarna controleerde Ajax de wedstrijd. Suárez had de bal simpel terug moeten leggen en dan was het 0-2 geweest, maar hij was wel erg zelfzuchtig.
    In de tweede helft schiet Willem II uit de startblokken en zit Stekelenburg fout bij een hoekschop. Dat mag toch niet gebeuren met zijn lengte, maar ik vind hem verre van zeke ogen bij lange ballen. De 1-1 was totaal onterecht, maar Willem II ging er wel beter van voetballen.
    Toch blijven de grootste kansen voor Ajax, maar de voorhoede faalt opnieuw. De vreemde goal van Akgün is gewoon een schande. Oleguer mag nooit zo verdedigen.
    De rode kaart van Sno was onterecht, terwijl Demouge eerder daarvoor al rood had moeten hebben, wat volgens mij niet getoond is in de samenvatting (heb met een half oog gekeken). Ajax blijft kansjes krijgen, maar maakt ze niet.

    Wat wel opvallend was, is dat Ajax echte winnaars mist. Niemand kleunt de duels en niemand neemt het team op sleeptouw. Ajax had een Gabri duidelijk nodig.

    Morgen zijn wij aan de beurt, met een gehavend elftal tegen Heracles. Ben benieuwd.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, jij bent wel een die hard he? in goede en in slechte tijden :emo:

    heeft iemand ergens nog de beelden van arsenal?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  16. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Ajax:
    - onterechte rode kaart
    - had een penalty moeten krijgen

    Psv:
    - Amrabat had wel 3x rood kunnen krijgen, maar krijgt bij de derde keer slechts geel

    Lucky Ajax?
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha geweldig die Rutger Worm. Hij staat er net in, krijgt ie geel voor een schwalbe, even later scoort ie, doet ie zijn shirt uit en krijgt ie dus zijn 2e geel _O_ hoe dom kan je zijn
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er waren nog maar 7 min te spelen toen ajax rood kreeg, en toen stonden ze al 2-1 achter dus aan die rode kaart kan het niet echt liggen. amrabat had idd rood kunnen krijgen maar ook dan had psv nog dik gewonnen.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ajax was beter af zonder Sno dan met Sno....
    Niet zo zeuren dus.

    Ik bedoel, zo'n vergelijking gaat nergens over. Kom op, Ajax had bij rust ook al met 0-3 voor kunnen staan. Met wat meer inzet was dat ook gebeurd denk ik. Eerst even naar jezelf kijken.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  20. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of die Derksen nou nog wat te zeiken heeft over die Andries Jonker :+
    Verder viel ajax me wel tegen zeg, 30 miljoen investeren en dan dit.
    Maar goed eerst maar eens zien of Feynoord morgen een beetje presteert zonder echte spitsen :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina