1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Piep piep hoi :emo:

    En dan die reactie van Been ook he :)
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal leuke en aardig, maar het is nog lang, heel lang. Gelukkig speelde PSV naar behoren, al was de fc van utrecht niet representatief. Beloofd weer spannend te worden, want het is echt nog bij lange na niet gespeeld, tot ronde 32 ofzo is nog niets beslist, dus wees gerust!
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja kut. Gewoon kut. Niks heb ik er meer over te zeggen. Vooral omdat Willem II zowel thuis en uit altijd een zekere overwinning was. Naja gewoon hopen dat dit het jaarlijkse blundertje is tegen een laagvlieger en dat alles alsnog goed komt. Zo niet, dan begint de ellende wel erg vroeg dit seizoen (meestal begint het ècht bagger te worden in november).

    Maar goed, de wedstrijd zelf niet gezien omdat ik op Elsrock was. Dus kan er verder geen oordeel over vellen. Die komt over twee weken wel. Mijn kaartje voor Ajax-Roda is binnen.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een grandioze kutavond |:-
     
  5. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    De zelfde drie Valencianen tegen Real Madrid waren vandaag weer trefzeker. Valencia 3 - 0 Real Mallorca, komt weer helemaal goed met Valencia als ik zo de afgelopen drie wedstrijden bekijk.
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar weer dat je geen ploeg zomaar bij mekaar kan kopen.Individueel zijn ze geweldig maar, je moet een team hebben dat er staat. En voor iedere bal vecht en niet zo zelfingenomen is om zelf op doel te schieten dan wanneer er iemand beter voorstaat.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! En dat is de reden dat ik nu al weer de hoop opgeef....

    Ik heb 2 jaar lang geroepen voor de competitie dat psv nooit meer kampioen ging worden doordat de beste spelers weg waren en dat het zeker ajax ging worden.. Maar dan gaven we het weer weg in kut wedstrijden door gebrek aan inzet... Dit seizoen had ik zoiets van het moet ajax wel worden en psv is echt veel zwakker dus ik zeg ajax maar het zal wel weer psv worden....

    En wat gebeurd er meteen bij de eerste wedstrijd... Ajax geeft 3 punten kado weg.... En als je dan bedenkt dat met 3 punten meer ze 2 keer op rij kampioen waren geweest dan is dit gewoon ronduit diep tries en ajax onwaardig....
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk begin dit.. :) Nu moet Feyenoord nog effe winnen vandaag en over 2 weken (tegen Volendam) en dan op 21 September ajax pakken in de Kuip zijn we al weer 6 punten los }:]
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax delft onderspit in Tilburg_0/
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Pfff :emo:
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En jij denk niet dat dit allemaal tijd heeft? Kom op man, Ajax verliest meteen de eerste wedstrijd, 3 punten weg. Niet lekker maar de wereld vergaat niet hoor. Nog 33 te gaan. Vorig jaar wonnen ze met 1-8 meteen de eerste wedstrijd en iedereen dacht dat we wel ff kampioen werden. Nu verliest Ajax en lijkt iedereen te denken dat ze niks meer klaarmaken dit seizoen.

    --
    Ajax-trainer Marco van Basten beseft na de nederlaag bij Willem II (2-1) dat hij nog veel werk heeft te verzetten. De voormalig bondscoach constateerde dat hij zijn selectie vanwege de Olympische Spelen pas een week compleet heeft

    'Dat zag je, het ontbrak nog aan automatismen. Er is nog heel veel werk aan de winkel', analyseerde Van Basten. 'We hebben tijd nodig. Ik hoop heel weinig tijd, want we moeten nu alweer een achterstand van drie punten goedmaken.'
    --
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Misschien moeten ze speciaal voor Feyenoord maar 2x 35 min. inlassen.

    Ik heb echt meelij met Verbeek 8)
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    nou voorlopig doet ajaks het er ook niet aardig bij met een team dat versterkt is voor meer dan 30 mil..
    maarja ik begrijp dat het frustrerend is om ze zo te zien spelen tegen willempie 2
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Over 2 weken de volgende wedstrijd met de complete selectie dus dat scheelt ook weer. En het is nog maar 1 wedstrijd.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bekijk het positief de vorige seizoenen won Ajax altijd de eerste westrijden met grote cijfers en de rest van het seizoen was gewoon kut. En nu verliezen ze de eerste wedstrijd dus het de rest van seizoen wordt zal een stuk beter gaan. ;)
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond Sulejmani nogal tegenvallen eigenlijk, misschien niet fit maarja dan hadden ze misschien maar met die Csvitanic(?) moeten beginnen.

    Vandaag AZ op het programma.., tja 2 jaar geleden 8-1 en vorig jaar met heel veel mazzel met 1-2 gewonnen. Ik ga uit van een nederlaag, maar ik hoop niet een heel grote want NAC heeft bijna elk seizoen een slechter doelsaldo dan de concurrentie. Dat moet dit jaar maar eens anders zijn.
     
  17. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Hopelijk snap je dat wij op D-day weer gewoon ouderwets over jullie heen lopen, of ben je dat alweer vergeten?
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kerel je moet jezelf eens horen. volgens mij wordt winnen van Heracles al moeilijk genoeg...
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar ik schat Feyenoord zo'n beetje gelijk aan Willem II. Misschien krijgen we het nog moeilijk. Wie weet. :'-(
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Feyenoord op dit moment, moet heel erg goed getraind hebben willen ze Heracles overlopen. Ik ga er wel van uit dat ze winnen, maar niet makkelijk. En net alsof Ajax het veel beter voor elkaar heeft als Willem II lastig is dan is Feyenoord dat ook!
    Ik heb zo het gevoel dat PSV de lachende 3e is en er weer met de cup vandoor gaan. Maar het seizoen is nog jong we zullen het zien! Heb er iig zin in!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina