1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet zo'n glazen bol, waar kan je die kopen?

    ;)
     
  2. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, het is de stem van Lucien Lachance:D

    dit spel gaat zoo vet worden denk ik dan:D Oblivion vond ik al super:thumbs:, en damn die nuke:D GEWELDIG:D
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kwam er later ook achter dat t de stem van dat DB figuur is
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is dat ik je niet persoonlijk ken anders had ik er een kratje bier om gewed en gezien begin januari hoe het is afgelopen ;P
     
  5. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat zien die filmpjes er ook goed uit het is voor mijn gevoel echt Bioshock meets Oblivion(creepy sfeertje, wapens upgraden, protect bots red.)
    Echt geweldig allemaal, kan niet wachten
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Jah, dat is zeker zo. Het is niet alleen de ouderdom van Fallout 1 en 2, ook het feit dat de eerdere delen nooit op de console zijn uitgebracht (buiten Brotherhood of Steel) waardoor de populariteit van dit nieuwe deel misschien tegen zal vallen.
     
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    mja persoonlijk denk ik dat alle mensen die oblivion leuk vonden dit ook kunnen waarderen.
    En vergelijken met Fable 2 heeft denk ik geen zin want alleen de setting is al heel anders.
    maarja waarschijnlijk zorgt MS voor betere marketing en koopt de massa fable 2
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat is precies wat ik bedoel van Fable.

    Fable is voor xbox de rpg wat halo als shooter is
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is voor iedereen persoonlijk neem ik aan. Als ik tussen fable 2 en fallout 3 moet kiezen is die keuze voor mij namelijk heel makkelijk. Fallout 3 offcoure! Maar goed ik heb fallout 1 en 2 ook kapot gespeeld op de pc :) speel nu zelf nog fallout 2 hehe
     
  11. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het wel mee gaat vallen. Bethesda heeft toch een aardige naam op de consoles opgebouwd met Morrowind en vooral Oblivion, en het is niet zo dat Fallout compleet wordt genegeerd door de media en MS zelf. The Elder Scrolls was ook al een oudere PC franchise die succesvol op de consoles is terechtgekomen, zou niet weten waarom dat met Fallout niet zou gebeuren.

    Ik zie Fallout het nog best aardig doen in de charts, zeker als de reviews net zo positief zullen zijn als de previews nu...
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zolang die leuke plaatjes met Vaultboy weer in grote getale aangewezig zijn ben ik weer helemaal blij. Kon daar "uren" naar kijken als mijn karakter een level up scoorde. :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik snap niet zo goed waar het idee vandaan komt dat Fallout 3 wel eens niet zo goed zou gaan verkopen,.. als de kwaliteit niet erg tegenvalt denk ik dat het juist erg sterk zal verkopen ondanks de concurrentie.

    de hype is al tijden aan het opbouwen, MS heeft een exclusieve DLC deal waar ze ongetwijfeld ruchtbaarheid aan gaan geven, Oblivion heeft zeer goed verkocht en is nog steeds een populair spel. Daarnaast zijn ze ook niet te beroerd er wat marketingdollars tegenaan te gooien om spelers die niet bekend zijn met de franchise op de release te attenderen (denk maar terug aan de enorme hoeveelheid tv reclames die er destijds voor Oblivion waren). Denk dat je ze echt onderschat als je denkt dat ze het alleen van de trouwe Fallout Fanboys moeten hebben, deze release gaat groot in de markt gezet worden.


    edit://achievements zien er wel relaxed uit, denk dat ik die wel fluitend op 1000/1000 ga halen 9tenzij de game tegenvalt. Vind het op zich wel passen bij dit soort games dat ze de achievements niet te moeilijk maken. Oblivion bijv heb ik 1250/1250 gewoon door lekker te questen. Vind het erg vervelend als je tientallen uren aan het RPG'en bent en 0 punten krijgt zoals bijvoorbeeld bij BLue Dragon waar je de meest obscure opdrachten moet uitvoeren voor een paar schamele puntjes,.. als je een game als Fallout 3 keer uitspeelt (good bad neutral) verdien je wat mij betreft de puntjes wel zonder dat je je in allerlei bochten hoeft te wringen.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit vind ik ook. Bij een RPG waar je heerlijk achterover kan leunen vind ik niet dat ze er ontzettend moeilijke achievements in moeten gooien. Al lijkt het me wel leuk om bijvoorbeeld 50 computers te vinden in een spel als deze. Dan kan je rustig gaan zoeken. En als het echt niet lukt kan je dan op internet kijken. Bij andere spellen wil ik het meestal wel graag uitdagende achievements dan ben je gewoon blij als je er weer een hebt. Gelukkig zijn de achievements die hier inzitten zo te zien leuk en niet te moeilijk om te halen. Ik baal er alleen wel van dat ik een paar van de filmpjes al heb gezien. Dus na de grot komt er geen woow... moment denk ik. Dat had ik bij Oblivion de eerste keer dus absoluut wel.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vind ik een beetje bullshit, als je een sequel gewoon goed promoot, en het is een goede game, maakt het weinig uit dat niemand deel 2 gespeeld heeft.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Onzin, het kan altijd een factor van invloed zijn. Hoe onbekender een serie bij de nieuwe doelgroep is, hoe meer je het zult moeten promoten. Case in point: als deze titel "Final Fantasy Wasteland" had geheten waren we nu al bij deeltje drie van deze thread aanbeland.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik denk dat Fallout heel erg populair is bij alle gamers hoor, dat zie je wel aan de boards op gamefaqs en IGN. 2k pakt het allemaal wel goed aan.
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind trouwens dat veel artwork lijkt op dat van bioshock, ze gebruiken dezelfde soort cartoony mannetjes om uitleg bij power-ups te geven bijvoorbeeld.
    Het kan toch haast niet anders dat er een deel van het Bioshock team hier aan mee werkt?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    foei foei,.. Vault boy is al 11 jaar oud, zat al in de eerste Fallout, Bioshock heeft die stijl een beetje "geleent"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina